Ροή Ειδήσεων:

Smaller text size Larger text size
Αεροπορικές εταιρείες

Τα παιδιά έως 12 ετών αρχίζουν να πλήττουν από τα πρώτα 49 λεπτά μιας μεγάλης πτήσης

Τατιάνα Ρόκου - 21 Δεκέμβριος 2017, 12:58

Η Emirates αποκαλύπτει το απόλυτο μυστικό για την ψυχαγωγία των παιδιών κατά τη διάρκεια της πτήσης: Το Child Boredom Quotient.


Οι μικροί ηλικιακά επιβάτες ενός αεροπλάνου θα χρειαστούν μόλις 49 λεπτά και 47 δευτερόλεπτα για να κάνουν την ερώτηση “φτάνουμε;”. Για να βοηθήσει τους γονείς που δίνουν μάχη ενάντια στην πλήξη των παιδιών να βρουν τη λύση, η Emirates συνεργάστηκε με την Dr. Sandi Mann, ειδική ψυχολόγο στο Πανεπιστήμιο του Central Lancashire. Η Dr. Mann δούλεψε με την εταιρία για τη δημιουργία του Child Boredom Quotient, βοηθώντας τους γονείς να προσδιορίσουν την ακριβή στιγμή που τα παιδιά τους θα βαρεθούν ώστε να μπορούν να απολαύσουν ένα ταξίδι χωρίς stress.

Στην έρευνα συμμετείχαν περισσότεροι από 2.000 γονείς του Ηνωμένου Βασιλείου με παιδιά κάτω των 12 ετών, ενώ παράλληλα πραγματοποιήθηκε παρατήρηση παιδιών κατά τη διάρκεια του παιχνιδιού. Χάρη στην παραπάνω μελέτη, η Dr. Sandi Mann κατάφερε να δημιουργήσει το Child Boredom Quotient, βοηθώντας έτσι τους γονείς να βρουν τον τέλειο συνδυασμό δραστηριοτήτων για να κάνουν τα παιδιά τους να μην βαρεθούν.

Οι έρευνες, σύμφωνα με τις οποίες τα δύο τρίτα των γονέων (64%) ανησυχούν για την ψυχαγωγία των παιδιών τους και το 43% εκφράζει ανησυχία για το γεγονός ότι τα παιδιά του ενοχλούν τους άλλους επιβάτες, έδειξε ότι οι ταξιδιώτες ηλικίας 3 - 4 ετών είναι οι πιο ζωηροί. Οι τεχνικές “δωροδοκίας”, όπως η παροχή σνακ (41%) σε αντάλλαγμα για καλή συμπεριφορά, χρησιμοποιήθηκαν συχνά μόνο για να διατηρηθεί η ηρεμία. Άλλες δοκιμασμένες μέθοδοι απασχόλησης για τους γονείς περιλαμβάνουν τη χρήση ηλεκτρονικών συσκευών (33%), ακόμη και αν δεν τους επιτρέπεται στο σπίτι, το να τους δίνουν καινούργια παιχνίδια για να τους εξάψουν το ενδιαφέρον (27%) ή το να προσπαθήσουν να τα κάνουν να κουραστούν πριν την πτήση (16%).

Η Dr. Sandi Mann, ειδική ψυχολόγος από το Πανεπιστήμιο του Central Lancashire, σχολιάζει: “Οι γονείς παιδιών τριών και τεσσάρων ετών συνειδητοποιούν ότι σε αυτή την ηλικία τα παιδιά αρχίζουν να είναι πολύ δραστήρια σωματικά, να αποκτούν αυτονομία και να χρειάζονται πιο περίπλοκα πράγματα ώστε να διασκεδάσουν, σε σχέση με όταν ήταν πιο μικρά.

Για παράδειγμα, η “ηλεκτρονική νταντά”, παρ’όλο που είναι δημοφιλής στις πτήσεις, μπορεί να μην λειτουργήσει σε όλες τις ηλικιακές ομάδες και οι γονείς μικρότερων παιδιών θα δουν πως προσελκύει την προσοχή των παιδιών για λιγότερη ώρα συγκριτικά με αυτή των μεγαλύτερων παιδιών. Αφήνοντας αυτή την παθητική δραστηριότητα για άλλες, πιο έντονες και δημιουργικές, τα παιδιά θα πάψουν να βαριούνται, να είναι υπερκινητικά και να διασπάται συνεχώς η προσοχή τους”.

Όμως δεν είναι η “δωροδοκία” το μόνο μέσο στο οποίο καταφεύγουν οι γονείς όταν ταξιδεύουν με τα παιδιά τους στο αεροπλάνο. Ένα ειλικρινές ποσοστό, που αγγίζει το 7%, παραδέχτηκε πως απλά προσπαθεί να χαλαρώσει φορώντας μία μάσκα ύπνου που θα κρατήσει μακριά την ενόχληση.

Η προβολή ταινιών είναι η πιο δημοφιλής δραστηριότητα για να παραμείνουν τα παιδιά απασχολημένα, με διάρκεια από 40 λεπτά για τη μικρότερη ηλικιακή ομάδα (0-2) μέχρι 1 ώρα και 45 λεπτά για τις μεγαλύτερες ομάδες (11-12). Τα παιχνίδια είναι τα δεύτερα πιο δημοφιλή, είτε σε κάποια «έξυπνη» ηλεκτρονική συσκευή είτε στο σύστημα ψυχαγωγίας της πτήσης (αυτό κρατά τα μικρότερα παιδιά απασχολημένα για περίπου 30 λεπτά και τα μεγαλύτερα περίπου 1,5 ώρα).

Επιπροσθέτως, οι δημιουργικές δραστηριότητες όπως το σχέδιο και η ζωγραφική είναι πιο δημοφιλείς μέχρι την ηλικία των 9 ετών, κατά την οποία τα κουίζ και τα παζλ γίνονται πιο συναρπαστικά. Ο χρωματισμός και τα βιβλία με αυτοκόλλητα προσελκύουν πιο πολύ τις νεότερες ηλικίες.

Η Dr. Sandi Mann σχολιάζει περαιτέρω: “Τα πολύ μικρά παιδιά δε χρειάζονται πολύ περίπλοκα παιχνίδια για ένα αεροπορικό ταξίδι, αφού τα διασκεδάζουν περισσότερο αντικείμενα του περιβάλλοντος- συμπεριλαμβανομένων άλλων ανθρώπων και φυσικά των γονέων τους. Για παράδειγμα, το παιχνίδι ‘I Spy’, ή ακόμα και μία απλή βόλτα στον διάδρομο είναι καλή ώστε να ασκηθούν λίγο τα νήπια και τα βρέφη και να αλλάξουν οπτικό περιβάλλον. Μην ξεχνάτε ότι το τραγούδι και τα διαδραστικά παιχνίδια όπως το peekaboo είναι επίσης πολύ καλά για αυτές τις περιπτώσεις.

Στα μεγαλύτερα παιδιά μπορούν να δοθούν απλά υλικά όπως τετράδια και στυλό, βιβλία με παζλ και κόμικς. Σιγουρευτείτε ότι κάνουν διαλείμματα μια στο τόσο για να περπατήσουν πάνω-κάτω στο αεροπλάνο και προσπαθήστε να περιορίσετε την παθητική παρακολούθηση όπως ακριβώς θα κάνατε και στο σπίτι. Μην ανησυχείτε ότι θα βαρεθούν σε περίπτωση που τα αφήσετε με τις δικές τους συσκευές μαζί με λίγα απλά υλικά, θα βρουν δημιουργικούς τρόπους να ακονίσουν το μυαλό τους”.

Ο Jade Cobbs, επικεφαλής καμπίνας της Emirates, σχολιάζει: “Καταλαβαίνουμε ότι οι γονείς φοβούνται συχνά στην ιδέα να ταξιδεύουν σε μια μακρινή πτήση με παιδιά που βαριούνται. Ωστόσο, οι γονείς δεν χρειάζεται να περιμένουν μέχρι να ξεκινήσει ο “συναγερμός πλήξης” για να αναλάβουν δράση.

Είτε ζητούν τη βοήθεια των αεροσυνοδών για να δώσουν στα παιδιά πακέτα δραστηριοτήτων, είτε παρακολουθούν τις φιλικές προς όλη την οικογένεια τηλεοπτικές σειρές και ταινίες που προβάλλονται στο σύστημα ψυχαγωγίας ice της Emirates, οι οικογένειες μπορούν να αποφύγουν την πλήξη μέσω κάποιας ήδη προετοιμασμένης δραστηριότητας, διαδραστικά παιχνίδια ή διασκέδαση εντός της πτήσης”.

Η δρ. Sandi Mann δημιούργησε έναν προτεινόμενο οδηγό για το πώς να διαμορφώσεις το ταξίδι σου για κάθε ηλικιακό εύρος. Οι δραστηριότητες κατηγοριοποιούνται ως Ενεργητικές (Α) (βόλτα πάνω και κάτω στον διάδρομο, παιχνίδι με κάρτες), Παθητικές (P) (ταινίες, μουσική), Διαδραστικές (I) (ανάγνωση, συζήτηση), Δημιουργικές (C) (σχέδιο, ζωγραφική) ή Αισθητικές (S) (αναψυκτικά) και η ιδέα είναι ότι, με την ανάμειξη αυτών και τη διακοπή μιας δραστηριότητας την κατάλληλη στιγμή, η πλήξη και η ανησυχία θα ελαχιστοποιηθούν.


|
Share |
Σχολίασε κι εσύ...












* Τα πεδία με "*" είναι υποχρεωτικά.
* Δεν επιτρέπεται κώδικας HTML.
* Το Email και το Τηλέφωνό σας δεν θα εμφανίζονται.
Ads by TDN

Μικρά & Ενδιαφέροντα

Παρουσιάσεις Εταιριών

Παρουσιάσεις Προϊόντων

Οι αναγνώστες μας στο Facebook

Αγγελίες

Μια Φωτογραφία μιλάει

Συνέδρια - Ημερίδες - Εκθέσεις

Το Hotel Marketing Masterclass στην Κύπρο

Φωτορεπορτάζ

Οι αναζητήσεις του Μορφέα

Ημερολόγιο Τουριστικών Εκθέσεων

↑ top