Τηλεοπτική καμπάνια στο τηλεοπτικό πρόγραμμα ‘Laval & Montreal Odyssey TV’, η οποία απευθύνεται στον Απόδημο Ελληνισμό και παρουσιάζονται βίντεο, που εναλλάσσονται κάθε βδομάδα και εμφανίζουν τα νησιά ως ενιαίο προορισμό, αλλά και ταυτόχρονα προβάλλουν το κάθε νησί χωριστά.
Από τις αρχές του περασμένου Νοεμβρίου, έχει ξεκινήσει μεγάλη τηλεοπτική καμπάνια από την Περιφέρεια Ιονίων Νήσων στο τηλεοπτικό πρόγραμμα “Laval & Montreal Odyssey TV”, η οποία απευθύνεται στον Απόδημο Ελληνισμό.
Παρουσιάζονται βίντεο, τα οποία εναλλάσσονται κάθε βδομάδα και τα οποία εμφανίζουν τα νησιά ως ενιαίο προορισμό, αλλά και ταυτόχρονα προβάλλουν το κάθε νησί χωριστά.
Ιόνια Νησιά
Ζάκυνθος
Κεφαλονιά
Κέρκυρα
Λευκάδα
Ενδιάμεσα των προβολών αυτών, υπάρχουν 4λεπτα και 5λεπτα με παρουσιαστές, οι οποίοι αναφέρονται στην ιστορία, στις ομορφιές, στα αξιοθέατα, στην κουλτούρα, στη μουσική, στα λαογραφικά στοιχεία, ενημερώνοντας και προσελκύοντας έτσι τον Απόδημο Ελληνισμό στον Καναδά.
Με το γεγονός της σύνδεσης των νησιών με διεθνείς αεροπορικούς κόμβους της Ευρώπης, όπως το Heathrow του Λονδίνου και το Frankfurt International της Φρανκφούρτης, παρέχεται τόσο στους ομογενείς όσο και σε άλλους επισκέπτες από την Αμερική, τον Καναδά, την Αυστραλία και άλλα μέρη υπερπόντια, την ευκαιρία να επισκεφθούν τα Ιόνια Νησιά ανετότερα και συντομότερα.
Η Βίκυ είναι συνιδρυτής της Travel Media Applications και υπεύθυνη για την αρχισυνταξία των TravelDailyNews Greece & Cyprus και TravelDailyNews International.
Στην εταιρεία έχει αναλάβει την οικονομική διεύθυνση.