Τελευταία νέα
ΑρχικήΑερομεταφορέςΥπαρκτό το δικαίωμα στη φροντίδα του επιβάτη αεροπορικής εταιρείας και λόγω 'ακραίας συνθήκης'
Αερομεταφορές

Υπαρκτό το δικαίωμα στη φροντίδα του επιβάτη αεροπορικής εταιρείας και λόγω 'ακραίας συνθήκης'

Η Airhelp δίνει συμβουλές για διεκδίkηση αποζημίωσης σε περίπτωση καθυστερήσεων ή ακυρώσεων πτήσεων λόγω κακών καιρικών συνθηκών.

Με αφορμή τις πρόσφατες ακυρώσεις / καθυστερήσεις πτήσεων στο αεροδρόμιο “Μακεδονία” λόγω ομίχλης, η Airhelp επισημαίνει ότι
το δικαίωμα στη φροντίδα (φαγητό, κλήσεις ή κατάλυμα κ.λπ.) πρέπει να παραχωρείται ακόμα και σε περίπτωση έκρηξης ηφαιστείου, σύμφωνα με το Ευρωπαϊκό Δικαστήριο. Σχετικά με το δικαίωμα στη λήψη αποζημίωσης και, αν είναι δυνατόν, στην πτήση επιστροφής πίσω στον πρώτο σταθμό αναχώρησης ή στην εναλλακτική πτήση προς τον τελευταίο προορισμό, το Δικαστήριο δεν έχει ξεκαθαρίσει ακόμη τη θέση του, αλλά είναι ορθό να υποτεθεί ότι οι αερογραμμές πρέπει να συμμορφώνονται επίσης με τις υποχρεώσεις.

“Ενώ η αερογραμμή δεν είναι υπεύθυνη, υπό τον κανονισμό EC 261 της Ευρωπαϊκής Ένωσης και άλλους παρόμοιους νόμους για τους επιβάτες αερογραμμών, να παρέχει αποζημίωση, καθώς η διακοπή πτήσης θεωρείται ‘ακραία συνθήκη’, η αερογραμμή έχει παρ’όλα αυτά
ενίσχυση, με δωρεάν φαγητό και ποτό, διανυκτέρευση σε κατάλυμα αν χρειάζεται, δύο τηλεφωνικές κλήσεις και πρόσβαση σε emails”, τονίζει η υπεύθυνη της Airhelp για την Ελλάδα, κα Χρύσα Πομόνη.

Οι επιβάτες πληρούν τις προϋποθέσεις για να λάβουν αποζημίωση σε περιπτώσεις εκτός των έκτακτων συνθηκών και όταν ο αερομεταφορέας έχει την πλήρη ευθύνη. Τα κριτήρια είναι τα εξής:

  • Έχουν καθυστέρηση δύο ωρών και ταξιδεύουν 1.500 χλμ. ή λιγότερα
  • Έχουν καθυστέρηση τριών ωρών και ταξιδεύουν σε εσωτερική πτήση εντός Ευρωπαϊκής Ένωσης πάνω από 1.500 χλμ.
  • Έχουν καθυστέρηση τριών ωρών και ταξιδεύουν σε πτήση εκτός Ευρωπαϊκής Ένωσης μεταξύ 1.500- 3.500 χλμ.
  • Έχουν καθυστέρηση τεσσάρων ωρών και ταξιδεύουν σε πτήση εκτός Ευρωπαϊκής Ένωσης πάνω από 3.500 χλμ.

Οι επιβάτες των αερογραμμών που βιώνουν καθυστέρηση ή ακυρώνονται οι πτήσεις τους μπορούν να ελέγξουν αν πληρούν τις
προϋποθέσεις για αποζημίωση στο αεροδρόμιο ή καθοδόν, και να προσφύγουν σε πολύ σύντομο χρόνο μέσω της δωρεάν εφαρμογής AirHelp για κινητά, που είναι διαθέσιμη για iOS και Android.

Η AirHelp είναι εταιρεία αποζημίωσης για καθυστερήσεις πτήσεων, που βοηθά τους επιβάτες να υποβάλουν αίτηση για αποζημίωση μετά από καθυστέρηση, ακύρωση ή overbooking πτήσεων. Από την ίδρυση της επιχείρησης το 2013, η AirHelp βοήθησε περισσότερους από δύο εκατ. ταξιδιώτες να διεκδικήσουν αποζημίωση από αεροπορικές εταιρείες, μια διαδικασία συνολικής αξίας άνω των 150 εκατ. λιρών. Η AirHelp έχει γραφεία σε πέντε πόλεις σε όλη την Ευρώπη, την Ασία και τη Βόρεια Αμερική και έχει παρουσία σε 30 χώρες, προσφέροντας υποστήριξη σε 15 γλώσσες. Η επιχείρηση απασχολεί πάνω από 500 υπαλλήλους παγκοσμίως.

Εκδότρια - Αρχισυντάκτρια - Travel Media Applications | Ιστοσελίδα | + Άρθρα

Η Βίκυ είναι συνιδρυτής της Travel Media Applications και υπεύθυνη για την αρχισυνταξία των TravelDailyNews Greece & Cyprus και TravelDailyNews International.
Στην εταιρεία έχει αναλάβει την οικονομική διεύθυνση.

23/04/2024
22/04/2024
19/04/2024
18/04/2024
17/04/2024
16/04/2024