Τελευταία νέα
ΑρχικήΤεχνολογίαInternet και MobileΗ Airhelp λανσάρει το πρώτο εργαλείο για χαμένες ευκαιρίες αποζημίωσης από διαταραχές πτήσεων
Αερομεταφορές

Η Airhelp λανσάρει το πρώτο εργαλείο για χαμένες ευκαιρίες αποζημίωσης από διαταραχές πτήσεων

Το εργαλείο έχει μια διπλή λειτουργία που διευκολύνει τους επιβάτες να τσεκάρουν το προσωπικό τους ιστορικό πτήσεων για δυνατότητες αποζημίωσης. Μόλις συνδεθούν, η AirHelp τους παρέχει ενημέρωση για μελλοντικό δικαίωμα, τη στιγμή που θα συμβεί μια διαταραχή στην πτήσης τους.

H AirHelp, εταιρεία αποζημίωσης πτήσεων και υποστήριξης των δικαιωμάτων των επιβατών που ταξιδεύουν, λάνσαρε το πρώτο εργαλείο που διευκολύνει τους επιβάτες να ελέγχουν τη δυνατότητα αποζημίωσης για διαταραχές πτήσεων μέχρι και τρία χρόνια πίσω. Αυτή η λειτουργία τους επιτρέπει ακόμα να σχεδιάσουν εικονικά τα ταξίδια τους κατευθείαν από τις κινητές συσκευές σε έναν χάρτη περιπέτειας που μπορείς να τον μοιραστείς και στα social media. Αυτή η μοναδική στο είδος της τεχνολογία θα διαφωτίσει τους καταναλωτές γύρω από το θέμα της αποζημίωσης, που ίσως να μην γνώριζαν ποτέ ότι ήταν διαθέσιμη.

Το εργαλείο, διαθέσιμο στο website της AirHelp αλλά και ως mobile app, έχει μια διπλή λειτουργία που διευκολύνει τους επιβάτες να τσεκάρουν το προσωπικό τους ιστορικό πτήσεων για δυνατότητες αποζημίωσης. Μόλις συνδεθούν, η AirHelp τους παρέχει ενημέρωση για μελλοντικό δικαίωμα, τη στιγμή που θα συμβεί μια διαταραχή στην πτήσης τους.

Εκτός από τη γρήγορη αποζημίωση και ενημέρωση, το νέο εργαλείο θα περιλαμβάνει και τη λειτουργία οπτικοποίησης δεδομένων, την οποία οι ταξιδιώτες μπορούν να χρησιμοποιήσουν για να διαμορφώσουν και να μοιραστούν ένα προσωποποιημένο χάρτη των ταξιδιών τους στο Facebook και στο Twitter. Αναλύοντας τα δεδομένα προηγούμενων πτήσεων και συμπεριλαμβάνοντας νέες πτήσεις τη στιγμή που γίνεται η κράτησή τους, το εργαλείο δημιουργεί έναν πολύχρωμο και εντυπωσιακό χάρτη με πληροφορίες από προηγούμενες πτήσεις όπως ώρες που δαπανήθηκαν στον αέρα, χώρες που επισκέφθηκαν, και άλλα πολλά ακόμα.

“Η ευαισθητοποίηση των επιβατών σχετικά με τα δικαιώματά τους και η ταυτοποίηση νέων τρόπων υποστηρικτικής δράσης για τους καταναλωτές υπήρξε πάντα η προτεραιότητά μας”, λέει ο CEO και συνιδρυτής της AirHelp, Henrik Zillmer. “Κάθε χρόνο, πάνω από 9 εκατομμύρια επιβάτες  έχουν δικαίωμα για αποζημίωση λόγω διαταραχών σε πτήσεις τους, και παρ’ όλα αυτά οι περισσότεροι από αυτούς τους ταξιδιώτες δεν ξέρουν ότι πληρούν τις προϋποθέσεις ή δεν γνωρίζουν πώς να επιδιώξουν την αντίστοιχη αίτηση για αποζημίωση. Το νέο μας εργαλείο θα παράγει εντυπωσιακό περιεχόμενο για τους καταναλωτές που έχουν δυναμική παρουσία στα social media, ενώ παράλληλα χτίζει μια πλατφόρμα για αυτόματες ειδοποιήσεις σχετικά με τη δυνατότητα αποζημίωσης. Είμαστε ενθουσιασμένοι με την προοπτική να ενημερώσουμε περισσότερους ταξιδιώτες για τα δικαιώματά τους, με ένα διασκεδαστικό και διαδραστικό τρόπο και την παράλληλη αρωγή της τεχνολογίας”.

Αυτό το νέο εργαλείο συνεχίζει την αποστολή της AirHelp να προσφέρει στους ταξιδιώτες τις πιο προηγμένες και φιλικές προς τον καταναλωτή ταξιδιωτικές λύσεις παγκοσμίως, ενώ συνδυάζει τη γνώση εκατοντάδων εξειδικευμένων νομικών στα αεροπορικά ταξίδια με πρωτοποριακή τεχνητή νοημοσύνη και ικανότητες μηχανικής μάθησης. Το πρόσφατο αυτό εργαλείο αποτελεί μέρος μιας αυξανόμενης λίστας της εταιρείας, που πρωτοπορεί στην ταξιδιωτική τεχνολογία για το 2017, μετά και το λανσάρισμα του Boarding Pass Scanner της AirHelp και το ντεμπούτο της Lara, του πιο πρόσφατου ‘δικηγόρου’ / νομικού που λειτουργεί με τεχνητή νοημοσύνη (AI) και που επικεντρώνεται στην αύξηση της αποτελεσματικότητας των δικαστικών υποθέσεων. Η AirHelp είναι συμβατή με iOS και Android λειτουργικά συστήματα και μπορεί να χρησιμοποιηθεί με Gmail, Hotmail και Microsoft Outlook servers.

Ιστοσελίδα | + Άρθρα
26/04/2024
25/04/2024
24/04/2024
23/04/2024
22/04/2024
19/04/2024