Τελευταία νέα
ΑρχικήΑερομεταφορέςΗ Travelport δίνει πλέον ώθηση σε 250 αεροπορικές με το εργαλείο 'Rich Content and Branding'
Τεχνολογία

Η Travelport δίνει πλέον ώθηση σε 250 αεροπορικές με το εργαλείο 'Rich Content and Branding'

Τώρα, προσφέρεται πλούσιο περιεχόμενο σε πέντε φορές περισσότερες αεροπορικές εταιρείες σε σχέση με τον ανταγωνισμό.

Η Travelport, κορυφαία πλατφόρμα ταξιδιωτικού εμπορίου, ανακοίνωσε ότι περισσότερες από 250 αεροπορικές εταιρείες επωφελούνται τώρα από το εργαλείο προώθησης πωλήσεων Rich Content and Branding, το οποίο προσφέρει σε πρακτορεία και ταξιδιωτικούς πράκτορες μία γραφικά πλούσια εμπειρία κατά την αναζήτηση και κράτηση πακέτων ναύλων και παρελκόμενων. Η ανακοίνωση επιβεβαιώνει τη δέσμευση της Travelport να βοηθήσει τις αεροπορικές εταιρείες να προσφέρουν το εμπορικό σήμα και τα προϊόντα τους σε ταξιδιωτικούς πράκτορες και ταξιδιώτες μέσα από όλα τα σημεία πώλησης.

Το Rich Content and Branding, που παρουσιάστηκε το 2014, δίνει τη δυνατότητα σε αεροπορικές εταιρείες δικτύου και χαμηλού κόστους αεροπορικές εταιρείες να διαφοροποιηθούν χρησιμοποιώντας δυνατές εικόνες και λεπτομερείς περιγραφές των προϊόντων και υπηρεσιών τους. Αυτό επιτρέπει σε διαδικτυακά ταξιδιωτικά πρακτορεία (OTA), σε ταξιδιωτικά πρακτορεία και πράκτορες να κατανοήσουν πλήρως την προσφορά κάθε αεροπορικής εταιρείας και παρέχει εξαιρετική εξυπηρέτηση στους πελάτες τους κατά τη διαδικασία κράτησης.

Έχοντας ξεπεράσει το ορόσημο των 250 αερομεταφορέων, η Travelport έχει πλέον επεκτείνει την ηγετική της θέση στην προώθηση προϊόντων αεροπορικών εταιρειών, προσφέροντας πλουσιότερο περιεχόμενο σε πέντε φορές περισσότερες αεροπορικές εταιρείες σε σχέση με τον επόμενο ανταγωνιστή. Μεταξύ των αεροπορικών εταιρειών που επωφελούνται από πακέτα ναύλων και παρελκόμενα είναι:

  • British Airways: πακέτα ναύλων στο εγχώριο και παγκόσμιο δίκτυό της
  • Air France/KLM: πακέτα ναύλων καθώς και αποσκευές, αθλητικός εξοπλισμός και κατοικίδια
  • Lufthansa: πακέτα ναύλων και διάφορα παρελκόμενα, όπως αποσκευές και ασυνόδευτοι ανήλικοι
  • Iberia: πακέτα ναύλων καθώς και αποσκευές
  • Μικρότερες και χαμηλού κόστους αεροπορικές εταιρείες, όπως Aegean, Ryanair και Loganair.

Μεταξύ των μεγάλων αεροπορικών εταιρειών που προσφέρουν αυτή τη στιγμή ή θα προσφέρουν σύντομα πρόσβαση στα πακέτα ναύλων τους μέσω του Rich Content and Branding είναι οι China Southern Airlines, Singapore Airlines, Etihad Airways, Emirates, Norwegian, Scandinavian Airlines (SAS) και Avianca.

Επιπλέον, ένας αυξανόμενος αριθμός αεροπορικών εταιρειών, όπως η Etihad Airways και η Jetstar, εισάγουν ναύλους χωρίς αποσκευές σε δρομολόγια μεγάλων αποστάσεων, μία εξέλιξη που υποστηρίζεται πλήρως από το εργαλείο Rich Content and Branding της Travelport.

Η πορτογαλική αεροπορική εταιρεία TAP απολαμβάνει τα οφέλη του από το 2015. Ο Riccardo Lo Presti, αντιπρόεδρος Πωλήσεων και Διανομής του αερομεταφορέα, ανέφερε ότι “το Rich Content and Branding της Travelport βοηθά την TAP Air Portugal να ξεχωρίσει από τους ανταγωνιστές της. Μας βοήθησε να βελτιώσουμε την ικανότητά μας να πουλάμε περισσότερα από μία απλή θέση. Τα γραφικά της, όπως ακριβώς θα δείτε στον ιστότοπό μας, βοηθούν στη σημαντική προώθηση των παρελκόμενων. Είναι ένας εξαιρετικός τρόπος προβολής ενός προϊόντος”.

Τα πρακτορεία καρπώνονται επίσης τα οφέλη. Ο Mustafa Filizkok, γενικός διευθυντής του διαδικτυακού πρακτορείου Fly365, σχολίασε ότι “τα πακέτα ναύλων και τα παρελκόμενα έχουν αυξήσει το σύνολο των πωλήσεών μας σε όλους τους τομείς. Τα αποτελέσματα που βλέπουμε από αυτό το συγκεκριμένο προϊόν είναι ότι έχουμε κατορθώσει να αυξήσουμε την αξία πώλησης, γεγονός που μας παρέχει μια εξαιρετική πηγή εσόδων”.

Ο Philipp Brinkmann, διευθύνων σύμβουλος της Tripsta, σχολίασε ότι “τα αποτελέσματα από τη λύση για πακέτα ναύλων GDS της Travelport ξεπέρασαν τις προσδοκίες μας. Ήταν ακριβώς όπως είχε προβλέψει η Travelport. Έτσι, η Tripsta γίνεται τώρα πιο πολύτιμος συνεργάτης στις αεροπορικές εταιρείες, πουλώντας ναύλους υψηλότερης αξίας, και οι πελάτες μας ανταποκρίνονται θετικά στη μεγαλύτερη επιλογή λύσεων ναύλου”.

Η ηγετική θέση της Travelport στην ταξιδιωτική τεχνολογία επιβεβαιώθηκε τον προηγούμενο μήνα όταν πιστοποιήθηκε από τη Διεθνή Ένωση Αερομεταφορών (IATA) ως προμηθευτής “Επιπέδου 3” στο πλαίσιο της πρωτοβουλίας New Distribution Capability (NDC) της IATA, με σκοπό τη δημιουργία ενός νέου προτύπου διανομής για τη βιομηχανία αερομεταφορών.

Ο εμπορικός διευθυντής της Travelport, Stephen Shurrock, ανέφερε ότι “η επίτευξη αυτού του ορόσημου υπογραμμίζει τα πολλαπλά οφέλη που προσφέρει η Travelport σε αερομεταφορείς και πρακτορεία, εμφανίζοντας περιεχόμενο με τρόπο που εμπλουτίζει τη διαδικτυακή εμπειρία του καταναλωτή. Σε μία εποχή όπου πρακτορεία και αεροπορικές εταιρείες λαμβάνουν και στέλνουν περιεχόμενα μέσα από πολλαπλά κανάλια, το Rich Content and Branding συνεχίζει να ξεχωρίζει ως ένα εξαιρετικά αποτελεσματικό μέσο πώλησης και αύξησης της αξίας πώλησης προϊόντων, από πακέτα ναύλων και παρελκόμενα, όπως πληρωμένες θέσεις, έως τους πρόσφατους ναύλους χωρίς αποσκευές σε υπηρεσίες δρομολογίων μεγάλων αποστάσεων. Το 2018, η Travelport είναι πλέον η καλύτερα εξοπλισμένη πλατφόρμα που παρέχει σε αεροπορικές εταιρείες και πρακτορεία το περιεχόμενο που χρειάζονται για την εξυπηρέτηση των πελατών τους”.

 

Εκδότης - Διευθυντής Σύνταξης - Travel Media Applications | Ιστοσελίδα | + Άρθρα

Συνεκδότης του TravelDailyNews Media Network από το 1999 που περιλαμβάνει τρεις εκδόσεις για τη Διεθνή αγορά, τις αγορές της Ασίας και του Ειρηνικού και την αγορά της Ελλάδας και της Κύπρου.

Είναι υπεύθυνος για την στρατηγική ανάπτυξη του δικτύου, τις συνέργειες, και τη διεθνή αγορά.

18/04/2024
17/04/2024
16/04/2024
15/04/2024
12/04/2024
11/04/2024