Ροή Ειδήσεων:

Smaller text size Larger text size
Κρουαζιέρα

Μάνος Κόνσολας: 'Αποκαρδιωτικά τα νούμερα της κρουαζιέρας για το λιμάνι της Θεσσαλονίκης'

Τατιάνα Ρόκου - 21 Φεβρουάριος 2018, 12:52

Αναφερόμενος στο τίμημα των 231 εκατ. ευρώ για την παραχώρηση του λιμανιού της Θεσσαλονίκης, ο τομεάρχης Τουρισμού της ΝΔ υπενθύμισε ότι το Δεκέμβριο του 2008 η κινεζική εταιρεία Hutchison Port Holding είχε προσφέρει 420 εκατ. ευρώ για την αγορά του πλειοψηφικού πακέτου των μετοχών του ΟΛΘ, μαζί με σειρά επενδύσεων στο λιμάνι, που θα ανέβαζαν το τίμημα κοντά στο 1 δισ. ευρώ.


Έντονα επικριτικός ήταν στην Επιτροπή Παραγωγής και Εμπορίου της Βουλής, ο τομεάρχης Τουρισμού της Νέας Δημοκρατίας και βουλευτής Δωδεκανήσου, κ. Μάνος Κόνσολας, κατά τη διάρκεια της συζήτησης της κύρωσης της σύμβασης παραχώρησης του λιμανιού της Θεσσαλονίκης.

Ο κ. Κόνσολας κατέθεσε στα πρακτικά, ανακοίνωση του ΣΥΡΙΖΑ από το Νοέμβριο του 2014, που χαρακτήριζε εθνικό και οικονομικό έγκλημα την πώληση του λιμανιού Θεσσαλονίκης και έκανε λόγο για οβιδιακές μεταμορφώσεις του ΣΥΡΙΖΑ, που αποτελούν επιβεβαίωση της ιδεολογικής του χρεοκοπίας.

Αναφερόμενος στο τίμημα των 231 εκατ. ευρώ για την παραχώρηση του λιμανιού της Θεσσαλονίκης, ο κ. Κόνσολας, υπενθύμισε ότι το Δεκέμβριο του 2008 η κινεζική εταιρεία Hutchison Port Holding είχε προσφέρει 420 εκατ. ευρώ για την αγορά του πλειοψηφικού πακέτου των μετοχών του Οργανισμού Λιμένος Θεσσαλονίκης, μαζί με σειρά επενδύσεων στο λιμάνι, που θα ανέβαζαν το τίμημα κοντά στο 1 δισ. ευρώ.

“Η προσφορά των 420 εκατ. ευρώ ήταν εθνικό έγκλημα τότε, κατά τον ΣΥΡΙΖΑ. Τα 231 εκατ. ευρώ, σήμερα δεν είναι εθνικό έγκλημα. Προφανώς, όταν οι ιδιωτικοποιήσεις γίνονται από άλλη κυβέρνηση θεωρούνται εθνικό και οικονομικό έγκλημα. Όταν, όμως, γίνονται από τον ΣΥΡΙΖΑ τότε βαφτίζονται επενδύσεις”, τόνισε ο κ. Κόνσολας.



Παράλληλα, ο τομεάρχης Τουρισμού της Νέας Δημοκρατίας επισήμανε ότι στη σύμβαση παραχώρησης δεν υπάρχει, ούτε ως περίγραμμα αρχών, ένα στρατηγικό σχέδιο για την ανάπτυξη της κρουαζιέρας στη Θεσσαλονίκη, επισημαίνοντας: “Η Θεσσαλονίκη, μπορεί να αποτελέσει home port για την κρουαζιέρα αναπτύσσοντας τις κατάλληλες λιμενικές υποδομές και υπηρεσίες και σε συνάρτηση με το μεγάλο διεθνές αεροδρόμιο που διαθέτει, αλλά και με τους οδικούς άξονες.

Είναι σαφές ότι η κυβέρνηση, κατά τη διάρκεια διαπραγμάτευσης της σύμβασης παραχώρησης, αδιαφόρησε για αυτή την προοπτική, έχοντας αφήσει, κυριολεκτικά, την κρουαζιέρα στον αυτόματα πιλότο, κάτι που αποδεικνύεται και από τα στοιχεία της Ένωσης Λιμένων Ελλάδος.
Ειδικά για τη Θεσσαλονίκη, τα στοιχεία αυτά είναι αποκαρδιωτικά. Στο λιμάνι της Θεσσαλονίκης το 2015, υπήρχαν 35 αφίξεις κρουαζιερόπλοιων με 26.356 επιβάτες. Το 2017, οι αφίξεις κρουαζιερόπλοιων περιορίστηκαν μόλις στις 4 και οι επιβάτες στους 2.424.

Η κυβέρνηση δεν μπορεί να αντιληφθεί ότι λιμάνι δεν είναι μόνο διακίνηση εμπορευματοκιβωτίων, αλλά και διακίνηση επιβατών, υπηρεσίες για την κρουαζιέρα”.

ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΚΡΟΥΑΖΙΕΡΑΣ 2014-17




|
Share |
Σχολίασε κι εσύ...












* Τα πεδία με "*" είναι υποχρεωτικά.
* Δεν επιτρέπεται κώδικας HTML.
* Το Email και το Τηλέφωνό σας δεν θα εμφανίζονται.
Ads by TDN

Μικρά & Ενδιαφέροντα

Παρουσιάσεις Εταιριών

Παρουσιάσεις Προϊόντων

Οι αναγνώστες μας στο Facebook

Αγγελίες

Μια Φωτογραφία μιλάει

Συνέδρια - Ημερίδες - Εκθέσεις

Φωτορεπορτάζ

Οι αναζητήσεις του Μορφέα

Ημερολόγιο Τουριστικών Εκθέσεων

↑ top