Ροή Ειδήσεων:

Smaller text size Larger text size
Τάσεις

Οι ταξιδιωτικές εταιρείες δεν ενημερώνουν τους πελάτες τους για το Brexit

Βίκυ Καραντζαβέλου - 15 Μάρτιος 2018, 10:53

Σε έρευνά του το βρετανικό περιοδικό 'Which?' αναφέρει πως οι TUI, Jet2 και On The Beach απέτυχαν να παρέχουν οποιαδήποτε διαβεβαίωση ότι θα μπορέσουν να δώσουν σχετικές πληροφορίες στους πελάτες τους πριν τις 29 Μαρτίου 2019 (ημερομηνία εξόδου του Ην. Βασιλείου από την ΕΕ).


Το βρετανικό καταναλωτικό περιοδικό “Which?” άσκησε πρόσφατα κριτική στις ταξιδιωτικές εταιρείες ότι δεν κάνουν περισσότερα πράγματα για να προειδοποιήσουν τους πελάτες τους σχετικά με τις πιθανές συνέπειες της αποχώρηση του Ηνωμένου Βασιλείου από την Ευρωπαϊκή Ένωση, πριν κλειστεί κάποια νέα συμφωνία που αφορά στις αερομεταφορές.

Απευθύνθηκε με ερωτήσεις σε τρεις από τις πέντε μεγαλύτερες βρετανικές ταξιδιωτικές εταιρείες για να ανακαλύψει τι λένε οι πελάτες τους ότι θα συνέβαινε αν τελικά το Brexit δε γίνει πράξη στις 29 Μαρτίου του επόμενου έτους και αναφέρει χαρακτηριστικά πως οι TUI, Jet2 και On The Beach απέτυχαν να παρέχουν οποιαδήποτε διαβεβαίωση ότι θα μπορέσουν να δώσουν σχετικές πλήροφορίες στους πελάτες τους εκ των προτέρων.

Η Thomas Cook άλλαξε τους “όρους και τις προϋποθέσεις” της για να δηλώσει ρητά ότι δε θα παράσχει αποζημίωση και επίσης ότι δε θα επιστρέψει έξοδα ή δε θα καλύψει ζημίες αν πρέπει να αλλάξει μια κράτηση, η οποία θα μπορούσε να συμβεί σε περίπτωση “κλεισίματος του εναέριου χώρου”. “Η Thomas Cook μας είπε ότι πάντα ενθαρρύνει τους πελάτες της να αγοράσουν ασφάλιση ταξιδιού για να καλύψουν τυχόν παράπλευρες απώλειες”, ανέφερε το περιοδικό. Η Expedia ήταν η μόνη εταιρεία που προσπάθησε να καθησυχάσει τους ταξιδιώτες για το Brexit, δήλωσε το “Which?”.

Οι ΟΤΑ θεωρούν ότι οι αεροπορικές εταιρείες θα εξακολουθήσουν να υπόκεινται στον Κοινοτικό κανονισμό ΕΕ261 για τις καθυστερήσεις πτήσων και στην Οδηγία για τα οργανωμένα ταξίδια, ωστόσο προειδοποιεί ότι η αποζημίωση ενδέχεται να μην είναι έγκαιρη στην περίπτωση του Brexit, καθώς μπορεί να θεωρηθεί ως “έκτακτη περίσταση”. Ωστόσο, σε αντίθεση με τις άλλες τέσσερις ταξιδιωτικές εταιρείες που ρωτήθηκαν, η Expedia δεν πωλεί πακέτα διακοπών για την περίοδο μετά την έξοδο του Ην. Βασιλείου από την ΕΕ. Επίσης, ως τουριστικός πράκτορας, δε θα ήταν άμεσα υπεύθυνη για την αποζημίωση των πελατών της σε περίπτωση καθυστερήσεων και ακυρώσεων.

Το “Which?” καλεί τη βρετανική κυβέρνηση να συνεργαστεί με τις ταξιδιωτικές εταιρείες, τις αεροπορικές εταιρείες και τους ασφαλιστές για να διασφαλίσει ότι οι κίνδυνοι γίνονται γνωστοί στον κόσμο πριν από την κράτηση των διακοπών του. Συμβουλεύει επίσης οποιονδήποτε πρόκειται να κάνει διακοπές μετά την ημερομηνία κατά την οποία το Ηνωμένο Βασίλειο θα εγκαταλείψει την ΕΕ, να ελέγξει τις πολιτικές ακύρωσης και επιστροφής χρημάτων για οποιαδήποτε πτυχή του ταξιδιού του, ιδίως εάν έχει κάνει κάποια κράτηση με κάποια επιπρόσθετη υπηρεσία, όπως την ενοικίαση αυτοκινήτου ή βίλας, κάτι πέρα δηλαδή από μια συμφωνία πακέτου.

Όσον αφορά στις αεροπορικές εταιρείες, τόσο η Ryanair όσο και η Lufthansa προειδοποίησαν πρόσφατα ότι οι παραθεριστές του Ηνωμένου Βασιλείου υπάρχει πιθανότητα να αντιμετωπίσουν ανωμαλίες στις πτήσεις τους ως αποτέλεσμα του Brexit.

Ο διευθύνων σύμβουλος του “Which?” Peter Vicary-Smith δήλωσε: “Αυτή η αβεβαιότητα για τους παραθεριστές είναι μόνο ένα από τα πολλά ζητήματα που επηρεάζουν την καθημερινή ζωή των ανθρώπων και που πρέπει να επιλυθούν, καθώς πλησιάζουμε την ημερομηνία που το Ηνωμένο Βασίλειο εγκαταλείπει την ΕΕ. Θέλουμε να συνεργαστούμε με την κυβέρνηση και διάφορες επιχειρήσεις σε τέτοια ζητήματα, προκειμένου να υπάρξει ένα Brexit που να θέτει ως προτεραιότητά του τους καταναλωτές. Θέλουμε να εξασφαλίσουμε ότι οι άνθρωποι υποστηρίζονται από δικαιώματα και προστασία στο καλυτερο δυνατό επίπεδο - και με μεγαλύτερη πρόσβαση από ποτέ σε ποιοτικά και οικονομικά προσιτά προϊόντα και υπηρεσίες. Δεν πρέπει να χάσουμε την ευκαιρία το Ηνωμένο Βασίλειο να βελτιώσει την προστασία των καταναλωτών ώστε να γίνει παγκόσμιος ηγέτης. Με τον έλεγχο όλων των παραμέτρων της προστασίας των καταναλωτών, το Ηνωμένο Βασίλειο μπορεί και πρέπει να κάνει τη διαφορά”.

|
Share |
Σχολίασε κι εσύ...












* Τα πεδία με "*" είναι υποχρεωτικά.
* Δεν επιτρέπεται κώδικας HTML.
* Το Email και το Τηλέφωνό σας δεν θα εμφανίζονται.
Ads by TDN

Μικρά & Ενδιαφέροντα

Παρουσιάσεις Εταιριών

Παρουσιάσεις Προϊόντων

Οι αναγνώστες μας στο Facebook

Αγγελίες

Μια Φωτογραφία μιλάει

Συνέδρια - Ημερίδες - Εκθέσεις

Το Hotel Marketing Masterclass στην Κύπρο

Φωτορεπορτάζ

Οι αναζητήσεις του Μορφέα

Ημερολόγιο Τουριστικών Εκθέσεων

↑ top