Ροή Ειδήσεων:

Smaller text size Larger text size
Τεχνολογία

Η αναποφασιστικότητα χαρακτηρίζει τους online ταξιδιώτες

Θοδωρής Κουμέλης - 19 Μάρτιος 2018, 12:15

Στοιχεία της Travel audience δείχνουν ότι μόνο το 28% των καταναλωτών αναζητούν διαδικτυακά ένα και μόνο έναν προορισμό, ενώ το 72% εξετάζει τουλάχιστον μία ακόμη τοποθεσία. Η ευελιξία αυτή επεκτείνεται και στις ημερομηνίες του ταξιδιού, με περισσότερους από 4 στους 5 (81%) να ψάχνουν για διάφορες περιόδους πραγματοποίησης του ταξιδιού τους.


Μιλώντας σε πάνελ στη φετινή έκθεση ITB στο Βερολίνο, ο διευθύνων σύμβουλος της θυγατρικής εταιρείας analytics της Amadeus, Travel audience GmbH, Alexander Trieb, ανέφερε ότι οι υποθέσεις σχετικά με τον αριθμό των ιστοσελίδων που ένας ταξιδιώτης θα επισκεφθεί πριν κάνει μια αγορά είναι παραπλανητικές. Σχολιάζοντας τα στοιχεία, ότι δηλαδή οι καταναλωτές επισκέπτονται μεταξύ 20 και 40 ιστοσελίδες πριν κάνουν την αγορά τους, λέει πιο συγκεκριμένα: “Το πρόβλημα με έναν μέσο όρο είναι ότι είναι απλά ένας μέσος όρος. Ο κάθε ταξιδιώτης είναι ανεξάρτητος και μοναδικός”.

Η εταιρεία παρακολουθεί σημάδια για τις προθέσεις και τη συμπεριφορά που έχουν στις αναζητήσεις οι πελάτες ανάμεσα σε εκατομμύρια συναλλαγές, παρέχοντας στους διαφημιστές ταξιδιών μια ιδέα του τι πρέπει να κάνουν, όταν προσπαθούν να στοχεύσουν τους καταναλωτές, όταν αυτοί βρίσκονται σε διαδικασία αναζήτησης και αγοράς.

Ο Trieb λέει ότι οι καταναλωτές έχουν ορισμένα κοινά χαρακτηριστικά όταν βρίσκονται σε διαδικασία ηλεκρονικής αγοράς ενός ταξιδιού. Υπάρχει ένα αρκετά χαμηλό επίπεδο δραστηριότητας κατά τη διάρκεια της αρχικής ερευνητικής φάσης, με τα σημάδια που η εταιρεία παρακολουθεί να δείχνουν γενικά μια αύξηση στη δραστηριότητα όταν ο καταναλωτής ετοιμάζεται να κάνει κάποια κράτηση. “Αυτό”, λέει, “έχει μεγάλο αντίκτυπο στο που ένας διαφημιζόμενος πρέπει να κατευθύνει τις διαφημιστικές καμπάνιες του, προκειμένου να συλλάβει τη σωστή στιγμή της απόφασης”.

Χρησιμοποιώντας το παράδειγμα ενός ταξιδιώτη που σκέφτεται να πάει στα Κανάρια Νησιά της Ισπανίας, ο Trieb επεσήμανε ότι η αναποφασιστικότητα σημαίνει πως ο πελάτης εξακολουθεί να ψάχνει και μπορεί να του κεντρίσουν το ενδιαφέρον και άλλοι προορισμοί, όπως η Σαρδηνία ή τμήματα της Τουρκίας ή της Ιταλίας.

Αυτή η άποψη υποστηρίζεται από τα στοιχεία της Travel audience, τα οποία δείχνουν ότι μόνο το 28% των καταναλωτών αναζητούν ένα και μόνο έναν προορισμό, ενώ το 72% εξετάζει τουλάχιστον μία ακόμη τοποθεσία.

Η ευελιξία αυτή επεκτείνεται και στις ημερομηνίες του ταξιδιού, λέει ο Trieb, με περισσότερους από 4 στους 5 (81%) ταξιδιώτες να ψάχνουν για διάφορες περιόδους πραγματοποίησης του ταξιδιού τους, παρά να εξετάζουν μόνο καθορισμένες ημερομηνίες.

“Υπάρχουν κάποια άσχημα νέα για τα online ταξιδιωτικά πρακτορεία, που θέλουν να βρίσκονται στο επίκεντρο της συνολικής εμπειρίας, τόσο αγοράς όσο και κράτησης των ταξιδιωτών”, εξηγεί ο Trieb.

“Περίπου το 85% των ταξιδιωτών πραγματοποιούν την αναζήτησή τους εκτός της ιστροσελίδας ενός ΟΤΑ, χρησιμοποιώντας άλλες σελίδες, κοινωνικά δίκτυα και άλλα στοιχεία για να πάρουν ιδέες. Επιπλέον, ακόμη και όταν ένας ταξιδιώτης χρησιμοποιεί ένα online ταξιδιωτικό γραφείο για την αναζήτησή του, ένα τεράστιο ποσοστό (72%) τελικά κάνει την κράτηση του ταξιδιού του σε ανταγωνιστική με τον ΟΤΑ ιστοσελίδα”.





|
Share |
Σχολίασε κι εσύ...












* Τα πεδία με "*" είναι υποχρεωτικά.
* Δεν επιτρέπεται κώδικας HTML.
* Το Email και το Τηλέφωνό σας δεν θα εμφανίζονται.
Ads by TDN

Μικρά & Ενδιαφέροντα

Παρουσιάσεις Εταιριών

Παρουσιάσεις Προϊόντων

Οι αναγνώστες μας στο Facebook

Αγγελίες

Μια Φωτογραφία μιλάει

Συνέδρια - Ημερίδες - Εκθέσεις

Το Hotel Marketing Masterclass στην Κύπρο

Φωτορεπορτάζ

Οι αναζητήσεις του Μορφέα

Ημερολόγιο Τουριστικών Εκθέσεων

↑ top