Ροή Ειδήσεων:

Smaller text size Larger text size
Τουριστική πολιτική

Ντόρα Πάλλη: "Απαραίτητη η ίδρυση θερμοκοιτίδας για την γυναικεία επιχειρηματικότητα στην Αττική"

Βίκυ Καραντζαβέλου - 23 Μάρτιος 2018, 11:13

Η πρόεδρος της Επιτροπής Διεθνούς Πολιτικής της Ευρωπαικής Ένωσης Γυναικών κα Ντόρα Πάλλη αναφέρθηκε σε ομιλία της σε μια θερμοκοιτίδα για γυναίκες επιχειρηματίες στον τομέα του τουρισμού ως μια καλή ιδέα, που θα μπορούσε να υλοποιηθεί και με συνεργασία δημων με επιχειρηματικούς φορείς.


Σε ομιλία σε εκδήλωση του Δήμου Παλαιού Φαλήρου που διοργάνωσε η πρόεδρος της τουριστικής επιτροπής κα Μαρία Μιχαλοπούλου και ο δήμαρχος κ. Διονύσης Χατζηδάκης με θέμα τη γυναικεία επιχειρηματικότητα την Τρίτη 20 Μαρτίου, το μέλος της πολιτικής επιτροπής της Νέας Δημοκρατίας και πρόεδρος της Επιτροπής Διεθνούς Πολιτικής της Ευρωπαϊκής Ένωσης Γυναικών κα Ντόρα Πάλλη αναφέρθηκε, μεταξύ άλλων, στα μεγάλα εμπόδια που αντιμετωπίζουν οι Ελληνίδες επιχειρηματίες, αλλά και στις μεγάλες προοπτικές που ανοίγονται για την γυναικεία επιχειρηματικότητα από την ανάπτυξη του τουρισμού στην Αττική.

Η κα Πάλλη σημειωσε την ανάγκη ενός ολοκληρωμένου και αποκεντρωμένου συστήματος παροχής εξειδικεύσεων και γνώσης, αλλά και την ανάγκη δομών για δικτύωση και ενθάρρυνση της γυναικείας επιχειρηματικότητας. Μεταξύ άλλων πρότεινε και την ίδρυση στην Αττική μιας θερμοκοιτίδας για τη γυναικεία επιχειρηματικότητα και τον τουρισμό, μιας δομής απολύτως απαραίτητης και για τις γυναίκες αλλά και για την αναβαθμιση του τουριστικού προϊόντος στην Αττική.

“Είναι μύθος ότι η επιχειρηματικότητα είναι μια ατομική υπόθεση. Το αντίθετο ισχύει. Η επιχειρηματικότητα χρειάζεται επιχειρηματικές κοινότητες, χρειάζεται συνεργασίες, χρειάζεται δίκτυα. Για ανταλλαγή κρίσιμης γνώσης, για συνένωση δυνάμεων, για καλύτερη οργάνωση, για εδραίωση μιάς νέας κουλτούρας. Όμως και εδώ χρειάζονται δομές και προγράμματα. Δε χρειάζονται πολλά χρήματα. Οι νέες τεχνολογιες μας δίνουν μεγάλες δυνατότητες για δικτυώσεις, για εκπαίδευση, για συνεργασίες”, δήλωσε. “Και εδώ όμως κρίσιμο ρόλο παίζει η αποκέντρωση. Οφειλουμε να ξεκινήσουμε σε τοπικό επίπεδο. Και πάλι είναι κρίσιμος ο ρόλος της τοπικής αυτοδιοικησης. Εχω επανειλημμένα αρθρογραφήσει για την ανάγκη τα κέντρα κοινότητας να μεταμορφωθούν στα σύγχρονα τοπικά στρατηγεία, όπου να προωθούν την απασχόληση, την επαγγελματική εξειδίκευση, την επιχειρηματικότητα, τη δικτύωση”.

Η κα Πάλλη έφερε ως παράδειγμα την Αττική και την αναπτυξη του τουριστικού ρεύματος. “Έχουμε πολύ μεγάλες προοπτικές στην παραλιακή μας ζώνη. Το Κέντρο “Σταύρος Νιαρχος”, η μεγάλη ανάπλαση από Τζιτζιφιές έως ΣΕΦ, το Ελληνικό, οι επένδυσεις στον Αστέρα και  σε τόσα αλλά νέα ξενοδοχεία. Όλοι μιλούν για την ανάγκη ενός νέου τουριστικού προϊόντος. Ενός προϊόντος με έμφαση στον πολιτισμό, την εκπαίδευση, την ιστορία, την αισθητική, την μοδα, το εμπόριο, τον σεβασμό στο περιβάλλον.

Εδώ υπάρχει τεράστιο πεδίο για την ανάπτυξη της γυναικείας επιχείρησης. Το νέο τουριστικό τοπίο στην Αττική χρειάζεται την γυναικεία διάσταση και την γυναικεία επιχειρηματικότητα για να αναβαθμιστεί. Ας δούμε για παράδειγμα ποσο καθοριστικά συνέβαλαν οι γυναίκες στη σύγχρονη ανάδειξη μεγάλων διεθνών μητροπόλεων όπως η Νέα Υόρκη ή το Παρίσι. Αυτό που πιστεύω είναι πως αν η Αττική θελει να παίξει ένα ρόλο διεθνούς μητρόπολης έχει απόλυτη ανάγκη την γυναικεία πρωτοβουλία. Για αυτό και οφείλουμε να την στηρίξουμε.

Με περισσότερη γνώση για τις νέες ανάγκες που δημιουργεί ο τουρισμός στην πόλη μας. Με ένα σύστημα που να παρέχει συνεχή εκπαίδευση. Με δικτυώσεις και πρόσβαση σε χρηματοδοτήσεις. Με ενίσχυση των επιχειρηματικών συνεργασιών”.

Η κα Πάλλη αναφέρθηκε σε μια θερμοκοιτίδα για γυναίκες επιχειρηματίες στον τομέα του τουρισμού ως μια καλή ιδέα, η οποία θα μπορούσε να υλοποιηθεί και με συνεργασία δημων με επιχειρηματικούς φορείς. Η δημιουργία επίσης ενός εξειδικευμένου παρατηρητήριου με θέμα τον τουρισμό στην Αθήνα θα βοηθούσε πολύ τη διάχυση της γνωσης και στις γυναίκες, όπως επίσης και κάποια εξειδικευμένα στο τουρισμό χρηματοδοτικά εργαλεία για γυναίκες, όπως το ταμείο μικροπιστώσεων.

“Πιστεύω ότι οι μέχρι τώρα επιδοματικές, γενικές  πολιτικές και στον τομέα της γυναικείας επιχειρηματικότητας έχουν εξαντλήσει την αποδοτικότητα τους και θα πρέπει να στραφούμε σε άλλες πιο προηγμένες πολιτικές ,όπως αυτές που αναφέρθηκα πιο πάνω.

Οφείλουμε να αλλάξουμε και τις πολιτικές μας για την ενίσχυση της απασχόλησης και της επιχειρηματικοτητας αν θέλουμε να έχουμε βιωσιμότητα και αποτελεσματικότητα. Οφείλουμε να κοιτάζουμε το μέλλον διδασκόμενοι από τα λάθη του παρελθόντος. Ιδιαίτερα, όταν εδώ στην Αττική έχουμε μπροστά μας μια μοναδική ευκαιρία για τουριστική ανάπτυξη, η οποία προϋποθέτει την γυναικεία συμμετοχή”.

|
Share |
Σχολίασε κι εσύ...












* Τα πεδία με "*" είναι υποχρεωτικά.
* Δεν επιτρέπεται κώδικας HTML.
* Το Email και το Τηλέφωνό σας δεν θα εμφανίζονται.
Ads by TDN

Μικρά & Ενδιαφέροντα

Παρουσιάσεις Εταιριών

Παρουσιάσεις Προϊόντων

Οι αναγνώστες μας στο Facebook

Αγγελίες

Μια Φωτογραφία μιλάει

Συνέδρια - Ημερίδες - Εκθέσεις

Το Hotel Marketing Masterclass στην Κύπρο

Φωτορεπορτάζ

Οι αναζητήσεις του Μορφέα

Ημερολόγιο Τουριστικών Εκθέσεων

↑ top