Ροή Ειδήσεων:

Smaller text size Larger text size
Ξενοδοχεία

Το Dolce Attica Riviera ανοίγει τις πόρτες του στη Βραυρώνα

Βίκυ Καραντζαβέλου - 10 Απρίλιος 2018, 15:21

Το Dolce Attica Riviera, το πρώτο παγκοσμίως franchise με το brand Dolce της Wyndham Hotel Group - που έφερε στην Ελλάδα η Zeus International- προσφέρει διαμονή τόσο για παραθεριστές όσο και για business travelers.


Καινούριο αέρα στη Βραυρώνα φέρνει το opening του ανανεωμένου ξενοδοχείου Dolce Attica Riviera που ανήκει στο ξενοδοχειακό brand των Dolce Hotels and Resorts. Πρόκειται για ένα παραθαλάσσιο θέρετρο στην Ανατολική Αττική, σε κοντινή απόσταση από την Αθήνα και σε πολύ μικρή απόσταση από το Διεθνές Αεροδρόμιο “Ελευθέριος Βενιζέλος”.

Το Dolce Attica Riviera, το πρώτο παγκοσμίως franchise με το brand Dolce της Wyndham Hotel Group - που έφερε στην Ελλάδα η Zeus International, προσφέρει διαμονή τόσο για παραθεριστές όσο και για business travelers. Κάθε ένα από τα 346 δωμάτια, μπανγκαλόου και σουίτες διαθέτει μοντέρνες εσωτερικές πινελιές, φυσικό φως και ευρύχωρα μπάνια.



Υπάρχουν επίσης διαθέσιμες εγκαταστάσεις σπα, τζακούζι και ατμόλουτρα, καθώς επίσης και γυμναστήριο.

Παράλληλα οι επισκέπτες μπορούν να επιλέξουν ανάμεσα σε εστιατόρια που σερβίρουν ελληνικές γεύσεις, όπως το Ammos, το Thea, το Filema A La Carte, καθώς και το Secret Restaurant δίπλα στην πισίνα και να χαλαρώσουν στα μπαρ του ξενοδοχείου, όπως το Ilios, Aria και το Galaxy.

Η τοποθεσία, του επίσης καθιστά το ξενοδοχείο μια επιλογή για εταιρικές ή κοινωνικές εκδηλώσεις. Οι επτά αίθουσες συνεδριάσεων είναι εξοπλισμένες με νέας τεχνολογίας μηχανήματα ενώ έχουν μέγιστη χωρητικότητα 1.700 ατόμων.



Ο Edwin Broers, περιφερειακός αντιπρόεδρος της Κεντρικής και Ανατολικής Ευρώπης, Wyndham Hotel Group, δήλωσε: “Από εξαιρετικές εκδηλώσεις μέχρι προορισμούς που εμπνέουν, τα Dolce Hotels and Resorts? είναι ένα brand σχεδιασμένο να εμπνέει την ανακάλυψη και να μετατρέπει τις εμπειρίες των επισκεπτών σε κάτι αξέχαστο. Με εκπληκτική ιστορία, ζωντανή ατμόσφαιρα και γραφική ακτογραμμή, το περιβάλλον του Dolce Attica Riviera αποτελεί το τέλειο σκηνικό για να προσφέρει στους επισκέπτες μια μοναδική εμπειρία και είμαστε στην ευχάριστη θέση να επεκτείνουμε το εμπορικό αυτό σήμα σε αυτόν τον συναρπαστικό προορισμό με τον αξιόπιστο συνεργάτη μας την Zeus International”.

Ο κ. Χάρης Σιγανός, διευθύνων σύμβουλος της Zeus International και στρατηγικός συνεργάτης της Wyndham Hotel Group δήλωσε: “Για όλους εμάς στη Zeus International, το Dolce Attica Riviera είναι ένας λόγος για να νιώθουμε υπερήφανοι. Πέρα από το γεγονός πως αποτελεί ένα ξενοδοχείο-κόσμημα για την ευρύτερη Ανατολική Αττική, είναι παράλληλα και το πρώτο παγκοσμίως franchise με την επωνυμία Dolce της Wyndham Hotel Group. Πρόκειται για μια ολοκαίνουργια πρόταση μόλις μερικά χιλιόμετρα μακριά από τον αστικό ιστό, η οποία είμαστε βέβαιοι πως θα αποτελέσει σημείο αναφοράς για την τουριστική ανάπτυξη της περιοχής και πόλο έλξης επισκεπτών που επιθυμούν να ζήσουν μια μοναδική εμπειρία διαμονής”.

Τα Dolce Hotels & Resorts αποτελούν μέλος της Wyndham Hotel Group, που διαθέτει πάνω από 8.400 ξενοδοχεία με 20 επωνυμίες σε 80 χώρες. Το Dolce Attica Riviera αποτελεί την τελευταία προσθήκη στο αυξανόμενο χαρτοφυλάκιο της Wyndham Hotel Group στην Ελλάδα, το οποίο περιλαμβάνει επίσης ξενοδοχεία σε τοποθεσίες όπως η Αθήνα και το Λουτράκι.

Επίσης, τα Dolce Hotels & Resorts συμμετέχουν στο Wyndham Rewards, ένα loyalty program από την Wyndham Hotel Group, το οποίο προσφέρει στα 55 εκατ. μέλη του, πόντους που μπορούν να εξαργυρώσουν με τη διαμονή τους στα ξενοδοχεία του ομίλου σε όλο τον κόσμο και αποτελεί το καλύτερο πρόγραμμα ανταμοιβών σε αλυσίδα ξενοδοχείων μεγάλης κλίμακας.

|
Share |
Σχολίασε κι εσύ...












* Τα πεδία με "*" είναι υποχρεωτικά.
* Δεν επιτρέπεται κώδικας HTML.
* Το Email και το Τηλέφωνό σας δεν θα εμφανίζονται.
Ads by TDN

Μικρά & Ενδιαφέροντα

Παρουσιάσεις Εταιριών

Παρουσιάσεις Προϊόντων

Οι αναγνώστες μας στο Facebook

Αγγελίες

Μια Φωτογραφία μιλάει

Συνέδρια - Ημερίδες - Εκθέσεις

Το Hotel Marketing Masterclass στην Κύπρο

Φωτορεπορτάζ

Οι αναζητήσεις του Μορφέα

Ημερολόγιο Τουριστικών Εκθέσεων

↑ top