Τελευταία νέα
ΑρχικήΤουριστικοί ΦορείςΔιεθνείς80 εκατ. ταξιδιώτες επηρεάζονται από τις ταινίες που βλέπουν πριν ταξιδέψουν
Έρευνα

80 εκατ. ταξιδιώτες επηρεάζονται από τις ταινίες που βλέπουν πριν ταξιδέψουν

Οι σινεφίλ είναι πιο ενεργοί στο να μοιραστούν τις εμπειρίες του ταξιδιού στα Κοινωνικά Μέσα και εμφανίζουν υψηλότερα ποσοστά στο να συστήσουν την εμπειρία τους και σε άλλους μετά τη δική τους επίσκεψη, από το μέσο όρο των επισκεπτών.

“La La Land”, “Narcos”, “Πειρατές της Καραϊβικής”, “Buddies in India”, “Manchester by the sea”… Πέρυσι, τουλάχιστον 80 εκατ. ταξιδιώτες επέλεξαν τους προορισμούς των διακοπών τους με βάση κάποιες ταινίες και τηλεοπτικές σειρές. Αν και ο κινηματογραφικός τουρισμός δεν είναι κάτι καινούριο για τους προορισμούς παγκοσμίως, νέα έρευνα αποκαλύπτει ότι η επιρροή του έχει φτάσει σε ασυναγώνιστο μέγεθος, με τις εκτιμήσεις να δείχνουν ότι οι επισκέπτες των σχετικών με ταινίες προορισμών έχουν διπλασιαστεί μέσα σε 5 χρόνια χάρη σε αυτές.


Τυνησία, κοντά στην πόλη Tozeur: Σκηνικά από τη ταινία “Star Wars Episode IV”. Το τοπίο χρησιμοποιήθηκε για να μετατραπεί στον πλανήτη Tatooine.

Η ερευνητική ομάδα του Παγκόσμιου Οργανισμού Τουρισμού αναδεικνύει μερικούς από τους κορυφαίους προορισμούς που προσελκύουν επισκέπτες λόγω της εμπλοκής τους σε ταινίες:

Η TCI Research επισημαίνει ότι οι επισκέπτες που είναι επηρεασμένοι από τον κινηματογράφο είναι κυρίως οι Millennials και προέρχονται από τις αγορές που δαπανούν πολλά χρήματα στα ταξίδια τους, όπως η Κίνα και οι χώρες του Κόλπου. Αυτός ο μικρός τομέας αποτελεί πολύτιμο στόχο για τους προορισμούς, σε σύγκριση με τους μέσους επισκέπτες. Επίσης, οι ειδικοί της TCI τονίζουν ότι:

  • Οι σινεφίλ είναι πιο ενεργοί στο να μοιραστούν τις εμπειρίες του ταξιδιού στα Κοινωνικά Μέσα (+ 27%) και εμφανίζουν υψηλότερα ποσοστά στο να συστήσουν την εμπειρία τους και σε άλλους μετά τη δική τους επίσκεψη (+6) από το μέσο όρο των επισκεπτών.
  • Ακόμη, συμμετέχουν κατά 19% περισσότερο σε πολιτιστικές και φυσικές δραστηριότητες κατά τη διάρκεια του ταξιδιού τους. Είναι επίσης περισσότερο ικανοποιημένοι από την εμπειρία τους στις περισσότερες πτυχές της διαμονής τους, αναφέροντας υψηλότερα ποσοστά ικανοποίησης για ξεναγήσεις και εκδρομές (+31%), όμορφα τοπία (+21%) και ψυχαγωγική και πολιτιστική ποικιλομορφία (+29%).
  • Είναι 10% πιο ευάλωτοι στη διαφήμιση του εκάστοτε προορισμού και τείνουν να ταξιδεύουν πιο συχνά κατά τη διάρκεια των περιόδων αιχμής.

Το Dunluce Castle στη βόρεια Ιρλανδία χρησιμοποιήθηκε στα γυρίσματα της σειράς του HBO “Game of Thrones”.

 

 

Στη φωτογραφία, η τοποθεσία Wallilabou Bay στο νησί St. Vincent της Καραϊβικής, τόπος γυρισμάτων σκηνών από τους “Πειρατές της Καραϊβικής”.

Εκδότης - Διευθυντής Σύνταξης - Travel Media Applications | Ιστοσελίδα | + Άρθρα

Συνεκδότης του TravelDailyNews Media Network από το 1999 που περιλαμβάνει τρεις εκδόσεις για τη Διεθνή αγορά, τις αγορές της Ασίας και του Ειρηνικού και την αγορά της Ελλάδας και της Κύπρου.

Είναι υπεύθυνος για την στρατηγική ανάπτυξη του δικτύου, τις συνέργειες, και τη διεθνή αγορά.

24/04/2024
23/04/2024
22/04/2024
19/04/2024
18/04/2024
17/04/2024