Ροή Ειδήσεων:

Smaller text size Larger text size
TOs

200 χιλιάδες Πολωνούς τουρίστες θέλει να φέρει το 2018 το Grecos στην Ελλάδα

Θοδωρής Κουμέλης - 04 Μάιος 2018, 14:18

Οι περισσότερες πωλήσεις του πολωνικού tour operator σημαίνουν ότι το ποσοστό θα αυξηθεί.


Το Grecos Holiday, το πολωνικό tour operator που ειδικεύεται στην οργάνωση διακοπών στην Ελλάδα, σχεδιάζει να σπάσει ρεκόρ επισκεπτών το 2018. Ο στόχος είναι να υπερβεί τον αριθμό των 200 χιλιάδων τουριστών. Το 2017 επισκέφθηκαν την Ελλάδα 750.000 – 860.000 Πολωνοί. Περίπου το ένα τέταρτο από αυτούς αποτελείται από πελάτες του Grecos. Στην Κω και στη Ρόδο ήρθαν φέτος νωρίτερα οι πρώτοι πελάτες του μεγαλύτερου πολωνικού σπεσιαλίστα των διακοπών στην Ελλάδα.

Στις 20 και 21 Απριλίου προσγειώθηκαν τα πρώτα αεροπλάνα στη Ρόδο και στην Κω. Οι πτήσεις πραγματοποιήθηκαν σε συνεργασία με την Aegean. Φέτος η σεζόν για το Grecos ξεκίνησε μια εβδομάδα νωρίτερα. Είναι το επίτευγμα της εταιρίας ότι έχει επεκτείνει την χρονική διάρκεια της τουριστικής περιόδου. Το πολωνικό ταξιδιωτικό γραφείο σχεδιάζει να σπάσει άλλο ένα ρεκόρ φέτος – 200 χιλιάδες πελάτες σε μια σεζόν. Τα τελευταία χρόνια το Grecos αυξανόταν ετησίως περίπου 20%, και πλέον αποτελεί το τέταρτο tour operator στην Πολωνία σε αριθμό εσόδων. Ο σπεσιαλίστας των διακοπών στην Ελλάδα καταλαμβάνει τη τέταρτη θέση μετά από τρεις εταιρείες, που οργανώνουν ταξίδια σε διαφορετικές χώρες και όλο τον χρόνο.

Το Υπουργείο Τουρισμού, υπό την καθοδήγηση της Έλενας Κουντουρά, στοχεύει στην διατήρηση της αύξησης της τουριστικής κίνησης, εκτιμώντας ότι τη φετινή σεζόν θα υπάρχει μεγαλύτερος αριθμός τουριστών από αεροπορική κίνηση. 180 χιλιάδες τουρίστες ήρθαν στην Ελλάδα το 2017 με το Grecos (αριθμός ο οποίος αποτελεί το 1% της συνολικής αεροπορικής κίνησης στην Ελλάδα). Οι περισσότερες πωλήσεις του πολωνικού tour operator σημαίνουν ότι το ποσοστό θα αυξηθεί.



“Εκτιμούμε πως θα υπερβούμε τον αριθμό των 200 χιλιάδων ατόμων στις “διακοπές αλά ελληνικά” σε μια σεζόν”, προβλέπει ο Wojciech Skoczyński, πρόεδρος του Grecos “φέτος θα φέρουμε τον εκατομμυριοστό πελάτη στην Ελλάδα. Υποθέτουμε ότι αυτό θα συμβεί κατά τη διάρκεια της υψηλής σεζόν λόγω του ότι υπολείπονται λιγότεροι από 100 χιλιάδες πελάτες για να το πετύχουμε. Οι Πολωνοί επιλέγουν την Ελλάδα, ξέρουμε αυτήν την χώρα όπως κανείς άλλος στην Πολωνία, γι’ αυτό και προωθούμε τα νησιά και την ηπειρωτική Ελλάδα σε όλο και περισσότερους συμπολίτες μας.”

Τη σεζόν του 2017 το Grecos οργάνωσε διακοπές για 188 χιλιάδες άτομα, από τους οποίους οι 180 χιλιάδες ήρθαν στην Ελλάδα (το ταξιδιωτικό γραφείο οργανώνει και ταξίδια στην Κύπρο και την Μαγιόρκα). Οι πελάτες του Grecos επέλεξαν πέρσι την Κρήτη, την Ρόδο, την Ζάκυνθο, την Κέρκυρα και την Κω.



Φέτος οι Πολωνοί αποτελούν το πέμπτο κατά σειρά έθνος σε αριθμό επισκεπτών στην Ελλάδα. Το 2017, οι περισσότεροι τουρίστες ήρθαν αεροπορικώς, οδικώς ή ακτοπλοϊκώς από το Ηνωμένο Βασίλειο, την Γερμανία, την Ιταλία και την Ρωσία. Στην σεζόν που ήδη ξεκίνησε, η Πολωνία έχει πιθανότητα να ξεπεράσει την Ρωσία και να βρίσκεται πλέον στην τέταρτη θέση.

Το Grecos ετοιμάζεται για μια νέα επιτυχημένη σεζόν στην Ελλάδα. Τον Απρίλιο η πρώτη ομάδα των αντιπροσώπων και ξεναγών είχε εκπαίδευση στην Ερέτρια της Εύβοιας. Η επόμενη προ-σεζόν συνάντηση θα λάβει μέρος τον Μάιο στην Κρήτη. Το προσωπικό του Grecos στην Ελλάδα θα αποτελείται από 200 άτομα την τωρινή σεζόν. Επιπλέον για τον επικεφαλή tour operator εργάζονται πάνω από 100 εργαζόμενοι στην Πολωνία.

Το Grecos ενισχύει την οικονομική ανάπτυξη της Ελλάδας συντελώντας στη δημιουργία υποδομών στις ξενοδοχειακές μονάδες, π.χ. υδάτινων πάρκων. Εκσυγχρονίζει τα ξενοδοχεία και αναπτύσσει τις τουριστικές υποδομές. Ο εξειδικευμένος πράκτορας της Ελλάδας εξαπλώνεται συνεχώς προσφέροντας την διάσημη έκδοση του all inclusive, όπως και άλλες υπηρεσίες για αυτούς που εκτιμάνε ιδιωτικότητα και ανεξαρτησία – το αυτοκίνητο στο πακέτο, οι βίλες με πισίνα και τις κρουαζιέρες. Το Grecos αναπτύσσει τα επιπρόσθετα προγράμματα και προσφέρει στους Πολωνούς όχι μόνο την πρόσβαση στην ελληνική κουζίνα, τους χορούς και τα παιχνίδια αλλά και τα πλουσιότερα καλλιτεχνικά προγράμματα σε σχέση με τις υπόλοιπες πολωνικές εταιρείες, τα οποία απευθύνονται σε ενήλικους νέους και παιδιά.



|
Share |
Σχολίασε κι εσύ...












* Τα πεδία με "*" είναι υποχρεωτικά.
* Δεν επιτρέπεται κώδικας HTML.
* Το Email και το Τηλέφωνό σας δεν θα εμφανίζονται.
Ads by TDN

Μικρά & Ενδιαφέροντα

Παρουσιάσεις Εταιριών

Παρουσιάσεις Προϊόντων

Οι αναγνώστες μας στο Facebook

Αγγελίες

Μια Φωτογραφία μιλάει

Συνέδρια - Ημερίδες - Εκθέσεις

Το Hotel Marketing Masterclass στην Κύπρο

Φωτορεπορτάζ

Οι αναζητήσεις του Μορφέα

Ημερολόγιο Τουριστικών Εκθέσεων

↑ top