Ροή Ειδήσεων:

Smaller text size Larger text size
TOs

TUI: Αύξηση 7% του κύκλου εργασιών το α' εξάμηνο 2018, ισχυρή η ζήτηση για Ελλάδα

Άγγελος Ρεστάνης - 09 Μάιος 2018, 15:17

Η εικόνα για το καλοκαίρι του 2018 είναι πολύ θετική και ανταποκρίνεται πλήρως στις προσδοκίες του Ομίλου. Η ζήτηση για την Ισπανία παραμένει ισχυρή, ενώ ιδιαίτερα ισχυρή αύξηση των κρατήσεων καταγράφεται για την Τουρκία, τη Βόρεια Αφρική και την Ελλάδα. Οι προορισμοί όπως η Κύπρος, η Κροατία ή η Βουλγαρία αναφέρουν επίσης υγιή αύξηση στις κρατήσεις.


Ο Όμιλος TUI ανακοίνωσε σήμερα θετικά αποτελέσματα για το α’ εξάμηνο του οικονομικού έτους 2018, που δείχνουν αύξηση 26% στην εμπορική απόδοση και 7% στον κύκλο εργασιών του Ομίλου. Η εικόνα για το καλοκαίρι του 2018 είναι πολύ θετική και ανταποκρίνεται πλήρως στις προσδοκίες του Ομίλου. Η ζήτηση για την Ισπανία παραμένει ισχυρή. Ιδιαίτερα ισχυρή αύξηση των κρατήσεων καταγράφεται για την Τουρκία, τη Βόρεια Αφρική και την Ελλάδα. Οι προορισμοί όπως η Κύπρος, η Κροατία ή η Βουλγαρία αναφέρουν επίσης μια υγιή αύξηση στις κρατήσεις.

“Συνεχίζουμε να επιτυγχάνουμε ανάπτυξ, όλες οι τάσεις παραμένουν άθικτες και η πολύ καλή εμπορική μας απόδοση για το καλοκαίρι του 2018 ανταποκρίνεται πλήρως στις προσδοκίες μας. Με την αύξηση της απόδοσής μας κατά 26% και του κύκλου εργασιών κατά 7%, ο Όμιλος TUI ολοκληρώνει το α’ εξάμηνο του οικονομικού έτους 2018 με πολύ καλά αποτελέσματα”, δήλωσε ο CEO της TUI Group Fritz Joussen στην παρουσίαση των αποτελεσμάτων του Ομίλου, πάνω στο νέο κρουαζιέρόπλοιο “Mein Schiff 1”, στο Αμβούργο.

Και πρόσθεσε: “Η πολύ καλή αύξηση στα κέρδη κατά 26% το α ‘εξάμηνο του 2018 οφείλεται στη συνεχιζόμενη μεγάλη ζήτηση για τα πακέτα διακοπών μας. Προσφέρουμε τα σωστά προϊόντα στην αγορά: τα εμπορικά σήματα ξενοδοχείων TUI όπως τα RIU, Robinson και TUI Blue και ειδικότερα ο στόλος Mein Schiff της TUI Cruises θέτουν πρότυπα σε όλο τον κόσμο. Οι προβλέψεις για την κρουαζιέρα είναι εξαιρετικές. Οι Γερμανοί και οι Ευρωπαίοι παραθεριστές αρχίζουν να ‘αγκαλιάζουν’ αυτόν τον τρόπο ταξιδιού. Λόγω των δημογραφικών αλλαγών, τα παραδοσιακά κοινά-στόχοι μεγαλώνουν. Ταυτόχρονα, τα θαλάσσια ταξίδια γίνονται όλο και πιο δημοφιλή μεταξύ των οικογενειών και των νεότερων ατόμων. Η σύγκλιση αυτών των δύο πολύ ελπιδοφόρων τάσεων θα επιταχύνει περαιτέρω την ανάπτυξη τα επόμενα 5-10 χρόνια. Και είμαστε μόνο στην αρχή αυτής της τάσης”.

Νέα πλοία θα παραδοθούν στις θυγατρικές κρουαζιέρες του Ομίλου TUI τα έτη 2018, 2019 και 2023 για να διευρυνθεί περαιτέρω η θέση τους στην αγορά. Επιπλέον, τα εποπτικά και εκτελεστικά συμβούλια του Ομίλου έδωσαν το πράσινο φως για την κατασκευή τρίτου κρουαζιερόπλοιου για την Hapag-Lloyd Cruises. Η τελευταία θα ξεκινήσει σύντομα τη διαδικασία προγραμματισμού και διαπραγμάτευσης για ένα επιπλέον πλοίο, όμοιας κατηγορίας με αυτό της κλάσης Hanseatic. “Αυτή η αγορά αναπτύσσεται έντονα. Χάρη στην εμπειρία και τα υψηλά πρότυπα ποιότητας που προσφέρει, η Hapag-Lloyd Cruises παρέχει μεγάλες δυνατότητες να προσελκύσει νέες διεθνείς ομάδες πελατών και να επιτύχει ισχυρότερη ανάπτυξη στον τομέα της κρουαζιέρας”, δήλωσε ο Joussen.

Ο επενδυτικός και αναπτυξιακός χάρτης του Ομίλου επικεντρώνεται επίσης στις ξενοδοχειακές εταιρείες RIU, Robinson, TUI Magic Life και το καινούριο brand TUI Blue. Ο Όμιλος θα συνεχίσει να επεκτείνει το χαρτοφυλάκιο των δικών του ξενοδοχείων, τα οποία σήμερα περιλαμβάνουν περισσότερα από 380 ξενοδοχεία. Μόλις την περασμένη εβδομάδα, άνοιξαν δύο νέα ξενοδοχεία TUI Blue στο Μαρμαρά της Τουρκίας και τη Μαγιόρκα στην Ισπανία. Το χαρτοφυλάκιο της TUI Blue έχει φτάσει πλέον τα 10 ξενοδοχεία. Η ισπανική μάρκα RIU του Ομίλου παραμένει ένας ακόμα βασικός οδηγός κερδών και ανάπτυξης. Η RIU αναπτύσσεται επίσης με νέα ξενοδοχειακά έργα στην Ευρώπη, την Καραϊβική και τη Νοτιοανατολική Ασία, καθώς διαθέτει ισχυρά ποσοστά πληρότητας και παραδοσιακά υψηλά επίπεδα κερδοφορίας.

Το κομμάτι Hotels & Resorts παρουσίασε σημαντική βελτίωση στα αποτελέσματα του α’ εξαμήνου του 2018. Ο τομέας επωφελήθηκε από διάφορους παράγοντες, όπως η συνολική αύξηση της μέσης πληρότητας των ξενοδοχείων και οι υψηλότερες μέσες τιμές. Επίσης, σημειώθηκε κέρδος 38 εκατ. ευρώ από την πώληση τριών ξενοδοχείων RIU. Για το καλοκαίρι του 2018 ο όμιλος σχεδιάζει να ανοίξει πέντε νέα ξενοδοχεία TUI, μεταξύ των οποίων το Riu Astoria στη Βουλγαρία, το TUI Sensatori στη Ρόδο και το πρόσφατα αποκτημένο Riu Palace Zanzibar.

Οι κρουαζιέρες συνεχίζουν την αναπτυξιακή τους πορεία
Το τμήμα της κρουαζιέρας παραμένει σε πορεία ανάπτυξης. Οι θετικές τάσεις και προβλέψεις για τα επόμενα χρόνια επιβεβαιώθηκαν επίσης από τους τρέχοντες ρυθμούς ανάπτυξης. Λόγω της συνεχούς αύξησης της ζήτησης, η TUI σχεδιάζει να επεκτείνει το τμήμα αυτό μέσω νέων κατασκευών πλοίων.

Destinations Experiences
Το κομμάτι Destinations Experiences του Ομίλου παρουσίασε επίσης καλή επίδοση κατά την εξεταζόμενη περίοδο. Στο α’ εξάμηνο του έτους, ο αριθμός των αφίξεων αυξήθηκε κατά 5%. Η TUI σχεδιάζει να επεκτείνει περαιτέρω αυτό το τμήμα που καλύπτει υπηρεσίες, εκδρομές και προσφορές εμπειριών στους προορισμούς. Όπως ανακοίνωσε ο Fritz Joussen τον περασμένο Μάρτιο, αυτός ο τομέας θα αποτελέσει έναν ακόμη πυλώνα ανάπτυξης για τον Όμιλο. Ως εκ τούτου, η ισπανική θυγατρική TUI Destination Services μετονομάστηκε σε TUI Destination Experience, προκειμένου να τονίσει την επέκταση των επιχειρηματικών της στόχων και υπηρεσιών στην αγορά, στους επιχειρηματικούς συνεργάτες της TUI, καθώς και στους πελάτες της.

Οι εταιρείες πωλήσεων & μάρκετινγκ του ομίλου σημείωσαν υγιείς λειτουργικές επιδόσεις στο α’ εξάμηνο του 2018, ιδίως στις σκανδιναβικές χώρες και τις χώρες BENELUX (Βέλγιο, Ολλανδία, Λουξεμβουργο). Ο όγκος των πελατών αυξήθηκε κατά 5,5% σε όλες τις περιοχές, ο συνολικός κύκλος εργασιών αυξήθηκε κατά 7,8%, φτάνοντας τα 5,76 δισ. ευρώ (πέρυσι, 5,35 δισ. ευρώ).



Στη φωτογραφία, ο CEO της TUI Group Fritz Joussen κατά την παρουσίαση των αποτελεσμάτων του Ομίλου, πάνω στο νέο κρουαζιέρόπλοιο “Mein Schiff 1”, στο Αμβούργο.

|
Share |
Σχολίασε κι εσύ...












* Τα πεδία με "*" είναι υποχρεωτικά.
* Δεν επιτρέπεται κώδικας HTML.
* Το Email και το Τηλέφωνό σας δεν θα εμφανίζονται.
Ads by TDN

Μικρά & Ενδιαφέροντα

Παρουσιάσεις Εταιριών

Παρουσιάσεις Προϊόντων

Οι αναγνώστες μας στο Facebook

Αγγελίες

Μια Φωτογραφία μιλάει

Συνέδρια - Ημερίδες - Εκθέσεις

Το Hotel Marketing Masterclass στην Κύπρο

Φωτορεπορτάζ

Οι αναζητήσεις του Μορφέα

Ημερολόγιο Τουριστικών Εκθέσεων

↑ top