Ροή Ειδήσεων:

Smaller text size Larger text size
MICE

1st TCB Press Trip: Η Θεσσαλονίκη επανασυστήνεται ως προορισμός εταιρικών συναντήσεων

Άγγελος Ρεστάνης - 10 Μάιος 2018, 11:33

Η διοργάνωση εντάσσεται στο στρατηγικό σχεδιασμό του Thessaloniki Convention Bureau και αποτελεί τη συνέχεια μια σειράς Fam και Press Trip, που σκοπό έχουν τη συστηματική και στοχευμένη παρουσίαση του προορισμού στη MICE βιομηχανία.


Με επιτυχία ολοκληρώθηκε το πρώτο “TCB Press Trip” επιλεγμένης ομάδας δημοσιογράφων από την Αθήνα, άμεσα σχετιζόμενων με τα θέματα συνεδρίων και οικονομίας, στην πόλη της Θεσσαλονίκης. Η πραγματοποίηση της τριήμερης επίσκεψης από τις 4 ως τις 6 Μαΐου 2018, είχε ως στόχο τη γνωριμία των δημοσιογράφων με την πόλη της Θεσσαλονίκης και την ανάδειξή της, ως ένα ανερχόμενο προορισμό για εταιρικές συναντήσεις, συνέδρια και ταξίδια κινήτρων.

Την πρωτοβουλία, το σχεδιασμό και την υλοποίηση του προγράμματος επιμελήθηκε το Thessaloniki Convention Bureau σε συνεργασία με την Aegean Airlines.

Ειδικότερα, σε συνεργασία με τους επαγγελματίες του είδους σχεδιάστηκαν εμπειρίες, οι οποίες εντάχθηκαν σε ένα εναλλακτικό βιωματικό πρόγραμμα το οποίο θα μπορούσε να ακολουθήσει ο εν δυνάμει σύνεδρος/επισκέπτης της πόλης μετά την ολοκλήρωση της συνάντησης ή του συνεδρίου στο οποίο συμμετέχει. Πραγματοποίηση μαθήματος yoga στο Μέγαρο Μουσικής Θεσσαλονίκης, ιδιωτική ξενάγηση στο Μουσείο Σύγχρονης Τέχνης όπως και μάθημα ζαχαροπλαστικής αποτέλεσαν καινοτόμα στοιχεία που ενθουσίασαν τους συμμετέχοντες.

Το Σάββατο 5 Μαΐου διοργανώθηκε το “Break the stereotypes” workshop το οποίο κατάφερε να εντοπίσει και να αναλύσει τα στερεότυπα που συνοδεύουν τη Θεσσαλονίκη, καθώς και να αναπτύξει ένα δημιουργικό διάλογο σχετικά με την ταυτότητα της πόλης. Οι συμμετέχοντες κλήθηκαν να δημιουργήσουν ομάδες εργασίες και να συνδιαμορφώσουν καινοτόμες προτάσεις σε case study συνεδριακού και επαγγελματικού περιεχομένου.

Το TCB Press Trip ολοκληρώθηκε με  επίσκεψη στο κτήμα “Κυρ-Γιάννη” στη Νάουσα ως εναλλακτική πρόταση σε συνδυασμό με την πόλη της Θεσσαλονίκης.
 
Η διοργάνωση αυτή εντάσσεται στο στρατηγικό σχεδιασμό του Thessaloniki Convention Bureau και αποτελεί τη συνέχεια μια σειράς Fam και Press Trip, που σκοπό έχουν τη συστηματική και στοχευμένη παρουσίαση του προορισμού στη MICE βιομηχανία.

Το Thessaloniki Convention Bureau ευχαριστεί θερμά τα μέλη του: Electra Palace Thessaloniki, Ambotis Holidays, Οργανισμό Μεγάρου Μουσικής Θεσσαλονίκης, 7 Thalasses και Mercedes Taxi Club διαμορφώνοντας έτσι μια μοναδική εμπειρία για τους συμμετέχοντες με τις υπηρεσίες υψηλών προδιαγραφών που τους προσέφεραν. Επίσης, το Κτήμα Κυρ-Γιάννη, το Κρατικό Μουσείο Σύγχρονης Τέχνης, το Ύψιλον, το εστιατόριο Thria, το ζαχαροπλαστείο Sugarela, τον κ. Κωνσταντίνο Ντατσή (Yoga instructor), την ξεναγό κα Μαρία Κυριακίδου και τον κ. Κωστή Ζαφειράκη για τον συντονισμό της δράσης “Break the stereotypes”.




Oι δημοσιογράφοι με το δήμαρχο κ. Γ. Μπουτάρη, τον πρόεδρο του ΤCB κ. Γ. Ασλάνη και τον αντιδήμαρχο τουριστικής ανάπτυξης και διεθνών σχέσεων κ. Σπ. Πέγκα.

|
Share |
Σχολίασε κι εσύ...












* Τα πεδία με "*" είναι υποχρεωτικά.
* Δεν επιτρέπεται κώδικας HTML.
* Το Email και το Τηλέφωνό σας δεν θα εμφανίζονται.
Ads by TDN

Μικρά & Ενδιαφέροντα

Παρουσιάσεις Εταιριών

Παρουσιάσεις Προϊόντων

Οι αναγνώστες μας στο Facebook

Αγγελίες

Μια Φωτογραφία μιλάει

Συνέδρια - Ημερίδες - Εκθέσεις

Το Hotel Marketing Masterclass στην Κύπρο

Φωτορεπορτάζ

Οι αναζητήσεις του Μορφέα

Ημερολόγιο Τουριστικών Εκθέσεων

↑ top