Ροή Ειδήσεων:

Smaller text size Larger text size
Αεροπορικές εταιρείες

Ένα δισ. επισκέψεις το χρόνο στην πλατφόρμα της Ryanair

Άγγελος Ρεστάνης - 11 Μάιος 2018, 14:14

Οι αριθμοί έχουν επιβεβαιωθεί από το SimilarWeb και δείχνουν ότι η πλατφόρμα της Ryanair είναι αποδέκτης περισσότερων επισκέψεων από τις ιστοσελίδες της Lufthansa, της British Airways, της Air France, της KLM και της Iberia μαζί.


Η Ryanair ανακοίνωσε ότι έφτασε το 1 δισ. επισκέψεις το χρόνο στην πλατφόρμα της (Απρίλιος 2017 μέχρι Μάρτιος 2018) για πρώτη φορά στην ιστορία της. Το νέο αυτό ρεκόρ του 1,000,000,000 (ιστοσελίδα και app μαζί) περιλαμβάνει μεγαλύτερο αριθμό επισκέψεων από την Lufthansa, τη  British Airways, την Air France, την KLM και την Iberia μαζί, και αποδεικνύει ότι η ιστοσελίδα και το app της Ryanair είναι οι πιο δημοφιλείς πλατφόρμες για την αναζήτηση και την κράτηση των χαμηλότερων ναύλων, χάρις στη συνεχή επιτυχία του προγράμματος ““Always Getting Better””, που έχει ως στόχο την καλύτερη εμπειρία των επιβατών.

Οι αριθμοί έχουν επιβεβαιωθεί από το SimilarWeb και δείχνουν ότι η πλατφόρμα της Ryanair είναι αποδέκτης:

  • Περισσότερων επισκέψεων από τις ιστοσελίδες της Lufthansa, της British Airways, της Air France, της KLM και της Iberia μαζί
  • Περισσότερων επισκέψεων από τη Gap, το Sky News, την Tesco & τη Victoria’s Secret
  • 6 φορές περισσότερες επισκέψεις από τη Man United, την ομάδα ποδοσφαίρου με τη μεγαλύτερη επισκεψιμότητα στην ιστοσελίδα της παγκοσμίως
  • 22 επισκέψεις κάθε δευτερόλεπτο
  • Οι περισσότερες επισκέψεις κατά σειρά αγορών: 1. Ηνωμένο Βασίλειο 2. Ιταλία 3. Ισπανία 4. Γερμανία 5. Ιρλανδία

 
Ο Kenny Jacobs της Ryanair δήλωσε: “”Είμαστε χαρούμενοι για το 1 δισ. επισκέψεις σε ένα χρόνο, το οποίο ισούται με την επίσκεψη κάθε άνδρα, γυναίκας και παιδιού στην Ευρώπη και τις Ηνωμένες Πολιτείες Αμερικής στις πλατφόρμες της Ryanair. Είναι εμφανές ότι οι καταναλωτές γνωρίζουν ποια ιστοσελίδα να επισκεφθούν για τους χαμηλότερους ναύλους στην Ευρώπη. Το Ryanair.com είναι η μεγαλύτερη σε επισκεψιμότητα ιστοσελίδα αεροπορικής εταιρίας στον κόσμο και το Ryanair app είναι το μεγαλύτερο app σε χρήση στην Ευρώπη. Συνεχίζουμε λοιπόν να βελτιώνουμε την ψηφιακή εμπειρία και την εμπειρία εξυπηρέτησης πελατών μέσω του Ryanair Labs.”

Ευχαριστούμε όλους τους επισκέπτες μας και γιορτάζουμε το 1 δισ. επισκέψεις με μία ‘‘Προσφορά για το 1 Δισεκατομμύριο’’, με ναύλους στο Ryanair.com και το app από μόνο 19.99€, διαθέσιμη ως τα μεσάνυχτα (24:00) της Παρασκευής (11 Μάϊου). Καθώς η μοναδική αυτή προσφορά θα εξαντληθεί σύντομα, οι πελάτες μας θα πρέπει να συνδεθούν στο ryanair.com ώστε να κάνουν κράτηση προτού εξαντληθεί”.”

Airline

.com visits*

.com and app visits

Ryanair.com

641,000,000

1,000,000,000

ba.com / britishairways.com

162,000,000

n/a

lufthansa.com

135,000,000

n/a

klm.com

105,000,000

n/a

iberia.com

79,000,000

n/a

airfrance.com

32,000,000

n/a



Η Chiara Ravara επικεφαλής του Sales & Marketing

Η Ryanair ανακοίνωσε ακόμη τον διορισμό της Chiara Ravara ως Επικεφαλής του Sales & Marketing, προάγοντας την από την προηγούμενη θέση της ως Senior Sales & Marketing Manager.

Η Chiara εργάζεται στη Ryanair από το 2014, ερχόμενη από την Aviareps στην Ιταλία, και θα επιβλέπει τις δραστηριότητες της ομάδας Πωλήσεων και Μarketing της Ryanair σε 37 χώρες στην Ευρώπη και τη Βόρεια Αφρική.

Ο Marketing Operations Director της Ryanair, Matthias Wenk δήλωσε: ““Είμαστε στην ευχάριστη θέση να ανακοινώσουμε τον διορισμό της Chiara Ravara ως Επικεφαλής του Sales and Marketing καθώς θα φέρει αξιοσημείωτη γνώση και εμπειρία στην αγορά με αυτό το ρόλο. Η Chiara θα επιβλέπει τις δραστηριότητες της ομάδας Πωλήσεων και Μarketing, καθώς συνεχίσουμε να ενισχύουμε τις καινοτομίες του προγράμματος ‘Always Getting Better’, να αυξάνουμε την επιβατική κίνηση, το δίκτυό μας και τον τουρισμό σε όλη την Ευρώπη, με περισσότερους από 138 εκατομμύρια επιβάτες να ταξιδεύουν με την Ryanair αυτό το έτος.””

Η Chiara Ravara δήλωσε: “”Είμαι πολύ χαρούμενη που διορίζομαι Επικεφαλής του Sales and Marketing της Ryanair, της Νο.1 αεροπορικής εταιρίας στην Ευρώπη. Βρισκόμαστε σε πολύ ενθουσιώδεις εποχές για τη Ryanair καθώς ενισχύουμε τις τελευταίες καινοτομίες  του προγράμματος ‘Always Getting Better’ το οποίο περιλαμβάνει το Ryanair Rooms με 10% Travel Credit, το Ryanair Transfers, μειωμένες χρεώσεις για αποσκευές και υπόσχεση ακρίβειας αφίξεων και αναχωρήσεων. Είμαι πολύ χαρούμενη για τον χρόνο που έχω περάσει στη Ryanair μέχρι στιγμής και ανυπομονώ να ξεκινήσω το νέο αυτό κεφάλαιο στη Ryanair.””




|
Share |
Σχολίασε κι εσύ...












* Τα πεδία με "*" είναι υποχρεωτικά.
* Δεν επιτρέπεται κώδικας HTML.
* Το Email και το Τηλέφωνό σας δεν θα εμφανίζονται.
Ads by TDN

Μικρά & Ενδιαφέροντα

Παρουσιάσεις Εταιριών

Παρουσιάσεις Προϊόντων

Οι αναγνώστες μας στο Facebook

Αγγελίες

Μια Φωτογραφία μιλάει

Συνέδρια - Ημερίδες - Εκθέσεις

Φωτορεπορτάζ

Οι αναζητήσεις του Μορφέα

Ημερολόγιο Τουριστικών Εκθέσεων

↑ top