Ροή Ειδήσεων:

Smaller text size Larger text size
Έρευνα

Η διαδικτυακή συμπεριφορά επηρεάζει τον ταξιδιωτικό τομέα στην Ευρώπη

Θοδωρής Κουμέλης - 31 Μάιος 2018, 10:36

Σύμφωνα με την έρευνα της ComScore 2018 EU Travel Report, τα λεπτά που ξοδεύει κανείς στο κινητό του αντιπροσωπεύουν το 1/5 έως και το 1/3 των λεπτών που σχετίζονται με ταξίδια, αν και όσον αφορά στις αγορές μέσω mobile εφαρμογών -σε μαζικό επίπεδο- υπάρχει ακόμη δυσκολία.


Η αμερικανική εταιρεία comScore δημοσίευσε έρευνα με τίτλο “2018 EU Travel Report”, η οποία συνέλεξε δεδομένα από πέντε ευρωπαϊκές χώρες (Γαλλία, Γερμανία, Ιταλία, Ισπανία και Ηνωμένο Βασίλειο) για να επισημάνει τις τάσεις που έχουν τη μεγαλύτερη επίδραση στον ταξιδιωτικό τομέα, περιγράφοντας τις βασικές διαφορές στα πρότυπα συμπεριφοράς των καταναλωτών.

Το Ηνωμένο Βασίλειο ηγείται της λίστας, με το 94% του ψηφιακού πληθυσμού της να επισκέπτεται ταξιδιωτικές ιστοσελίδες - το υψηλότερο ποσοστό στην Ευρώπη. Αντίθετα, το ποσοστό αυτό ανέρχεται στο 65% στη Γερμανία. Τα ποσοστά είναι 67%, 69% και 86% για τη Γαλλία, την Ιταλία και την Ισπανία αντίστοιχα. Σε σύγκριση με τη χρήση των επιτραπέζιων υπολογιστών, λίγες εφαρμογές για κινητά έχουν φτάσει σε επίπεδα μαζικής αγοράς, όπως καθορίζονται κοινά με περισσότερο από ένα εκατομμύριο μοναδικούς επισκέπτες: Μόνο 12 εφαρμογές για κινητά έχουν φτάσει σε αυτό το σημείο, ενώ από την άλλη 51 ιστοσελιδες για desktop υπολογιστές το έχουν καταφέρει.

“Η έρευνα δείχνει ότι η επίτευξη μαζικών αγορών σε εφαρμογές για κινητά είναι πρόκληση”, δήλωσε ο Guido Fambach, ανώτερος αντιπρόεδρος για την περιοχή EMEA της comScore. “Οι επαγγελματίες στον τομέα πωλήσεων ταξιδιών εξακολουθούν να πρέπει να δουλεύουν με διαφορετικούς ρόλους για κάθε πλατφόρμα: συγκέντρωση πληροφοριών στο κινητό τηλέφωνο, συναλλαγές στους υπολογιστές”.

Άλλα συμπεράσματα πυο προκύπτουν από την έρευνα είναι:

  • Τον Ιανουάριο του 2018, οι ταξιδιωτικές δαπάνες σε επιτραπέζιους υπολογιστές ήταν κατά μέσο όρο 350 έως 460 ευρώ ανά αγοραστή, ανάλογα με τη χώρα
  • Ορισμένες κατηγορίες ιστοσελίδων έχουν καλύτερες επιδόσεις όσον αφορά στην προσέλκυση πολλών χρηστών σε σχέση με άλλες. Για παράδειγμα, στο Ηνωμένο Βασίλειο και στη Γερμανία, οι ιστοσελίδες πληροφοριών για καιρικές συνθήκες είναι 2,7 και 2,4 φορές αντίστοιχα πιο πιθανό να προσελκύσουν χρήστες στην σελίδας τους.


EU Travel Report

|
Share |
Σχολίασε κι εσύ...












* Τα πεδία με "*" είναι υποχρεωτικά.
* Δεν επιτρέπεται κώδικας HTML.
* Το Email και το Τηλέφωνό σας δεν θα εμφανίζονται.
Ads by TDN

Μικρά & Ενδιαφέροντα

Παρουσιάσεις Εταιριών

Παρουσιάσεις Προϊόντων

Οι αναγνώστες μας στο Facebook

Αγγελίες

Μια Φωτογραφία μιλάει

Συνέδρια - Ημερίδες - Εκθέσεις

Το Hotel Marketing Masterclass στην Κύπρο

Φωτορεπορτάζ

Οι αναζητήσεις του Μορφέα

Ημερολόγιο Τουριστικών Εκθέσεων

↑ top