Η 'Spyrou Skopelos Experience' έχει εμπλουτίσει τη διαμονή στα ξενοδοχεία της δημιουργώντας τρία νέα γαστρονομικά εστιατόρια, τα οποία πλαισιώνουν τις υπηρεσίες ευεξίας, τις παραλίες, τη διοργάνωση γάμων και τα πακέτα πεζοπορικού τουρισμού.
Το Blue Green Bay-Skopelos στην Πάνορμο Σκοπέλου.
Ο επανασχεδιασμός αυτός σχετίζεται με την επέκταση των επιχειρηματικών δραστηριοτήτων του Ομίλου σε νέους τομείς. Στόχο αποτελεί η ολοκληρωμένη και καλά οργανωμένη εμπειρία διακοπών για τον ταξιδιώτη από κάθε γωνιά της γης. Η “Spyrou Skopelos Experience” έχει εμπλουτίσει τη διαμονή στα ξενοδοχεία της δημιουργώντας τρία νέα γαστρονομικά εστιατόρια, τα οποία πλαισιώνουν τις υπηρεσίες ευεξίας, τις οργανωμένες και πεντακάθαρες παραλίες, τη διοργάνωση γάμων και τα πακέτα πεζοπορικού τουρισμού. Επιπρόσθετα, η επιτυχημένη δραστηριοποίηση του Ομίλου στον εμπορικό κλάδο τα τελευταία έξι χρόνια με την δημιουργία του Best Shop Skopelos, οδήγησε στην επέκταση των εργασιών με τα πρόσφατα εγκαίνια του Best Shop στη Σκιάθο.
Από αριστερά, ο καθηγητής κ. Δημήτρης Κούτουλας, ο γενικός διευθυντής του ομίλου κ. Γιώργος Μιχάλης, ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος κ. Βασίλης Σπύρου, ο κ. Βασίλης Τέγος, διεθυντικό στέλεχος του ομίλου και η executive chef του ομίλου κα Μαρία Γεωργαλά.
“Από την ανάπτυξη της εταιρείας και τη σταδιακή εδραίωσή της ως του μεγαλύτερου εργοδότη της Σκοπέλου, προκύπτει μία αυξημένη ευθύνη για τον Όμιλό μας να στηρίξουμε τον τόπο, χάρη στον οποίο τα ξενοδοχεία μας είχαν μία τόσο επιτυχημένη πορεία”, τόνισε ο κ. Βασίλης Σπύρου, πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος του Ομίλου. “Έτσι ενθαρρύνουμε τους νέους της Σκοπέλου να στραφούν επαγγελματικά προς τον τουρισμό και να σταδιοδρομήσουν στα ξενοδοχεία μας, ενώ στο μέτρο του δυνατού χρησιμοποιούμε τοπικά προϊόντα στις επιχειρήσεις μας”.
Η έναρξη των επετειακών εκδηλώσεων πραγματοποιήθηκε τη Δευτέρα, 4 Ιουνίου, με συνέντευξη Τύπου, παρουσία δημοσιογράφων του τουριστικού ρεπορτάζ που φιλοξενήθηκαν στη Σκόπελο από τον Όμιλο Σπύρου, με χορηγούς τη Hellenic Seaways και το Alkyon Travel, καθώς και με την υποστήριξη του Πολιτιστικού Συλλόγου Σκοπέλου και του κινηματογράφου “Ορφέας“. Μετά τη συνέντευξη τύπου τοπικοί παραγωγοί ενημέρωσαν τους δημοσιογράφους για την αγάπη και το μεράκι που περιβάλουν τα προϊόντα που παρουσίασαν.
“Ήταν για εμάς μία πρώτης τάξης ευκαιρία να παρουσιάσουμε τη Σκόπελο στους δημοσιογράφους που ανταποκρίθηκαν στην πρόσκλησή μας να παρευρεθούν όχι απλά στις επετειακές μας εκδηλώσεις, αλλά και να βιώσουν από πρώτο χέρι την ομορφιά και τα πάμπολλα θέλγητρα αυτού του τόπου”, δήλωσε ο κ. Γιώργος Μιχάλης, γενικός διευθυντής του Ομίλου. “Θεωρούμε αυτονόητη υποχρέωσή μας να προβάλλουμε όχι μόνο τις δικές μας επιχειρήσεις, αλλά συνολικά τη Σκόπελο, αφού την όποια επιτυχία μας την οφείλουμε σε αυτό το νησί”.
Οι επετειακές εκδηλώσεις ολοκληρώθηκαν την Τετάρτη, 6 Ιουνίου, με εντατικό ολοήμερο σεμινάριο για το ξενοδοχειακό μάρκετινγκ, το οποίο παρουσίασε ο σύμβουλος Τουριστικού και Ξενοδοχειακού Μάρκετινγκ και πανεπιστημιακός δρ. Δημήτρης Κούτουλας σε στελέχη και ιδιοκτήτες τουριστικών καταλυμάτων της Σκοπέλου.
Στη φωτογραφία, άποψη του Rigas Hotel στη χώρα της Σκοπέλου.
Η Τατιάνα ελέγχει καθημερινά τη ροή των εισερχόμενων ειδήσεων και επιμελείται την ύλη που δημοσιεύεται στο δίκτυο των TravelDailyNews.