Τελευταία νέα
ΑρχικήΔιαμονή-ΔιατροφήΗ Marriott προχωρά σε ανανέωση του 81χρονου brand 'Sheraton'
Ξενοδοχεία

Η Marriott προχωρά σε ανανέωση του 81χρονου brand 'Sheraton'

Η ανακαίνιση είναι το τελευταίο στάδιο μιας σειράς προσπαθειών για την αναβάθμιση του σήματος, το οποίο η Starwood παραδέχθηκε ήδη από το 2007 ότι έχει σχεδόν αφεθεί στη μοίρα του, αποτελεί όμως το 42% του χαρτοφυλακίου ξενοδοχείων της Marriott.

Η Marriott International παρουσίασε τα τελευταία σχέδιά της για την ανανέωση του 81χρονου brand της, “Sheraton“. Η εταιρεία δήλωσε ότι το 25% των ιδιοκτητών της Sheraton έχουν δεσμεύσει 500 εκατ. δολ. για ανακαινίσεις, οι οποίες θα μετατρέψουν τα λόμπι σε περιοχές συνάθροισης σε σχεδιασμό πλατείας, αυτό που η Marriott αποκαλεί coffee bar-bars (το καφέ μπαρ θα γίνεται κανονικό μπαρ το βράδυ), θα εγκαινιάσουν μικρές αίθουσες συσκέψεων, κοινόχρηστους χώρους εργασίας με ερμάρια που κλειδώνουν και ηχομονωμένους ιδιωτικούς θαλάμους, όπου οι επισκέπτες μπορούν να κάνουν γρήγορες τηλεφωνικές κλήσεις.

Τα δωμάτια θα εκσυγχρονιστούν με έμφαση σε μεγαλύτερα μπάνια και γραφείο που μπορεί να ανυψωθεί ή να χαμηλωθεί, για να λειτουργήσει ως καθιστικό ή μόνιμο γραφείο εργασίας ή ακόμη και ως τραπέζι τραπεζαρίας.

Η ανακαίνιση είναι το τελευταίο στάδιο μιας σειράς προσπαθειών για την αναβάθμιση του σήματος, το οποίο η Starwood παραδέχθηκε ήδη από το 2007 ότι έχει σχεδόν αφεθεί στη μοίρα του. Το σήμα αυτό όμως αποτελεί το 42% του χαρτοφυλακίου ξενοδοχείων της Marriott, που αποκτήθηκε όταν αγόρασε τη Starwood πριν από δύο χρόνια και είναι πλέον το τρίτο μεγαλύτερο εμπορικό σήμα της Marriott.

Με 444 ξενοδοχεία σε 72 χώρες, είναι το πλέον παγκόσμιο από όλα τα 30 εμπορικά σήματα της Marriott, δήλωσε η Global Brand Officer του ομίλου, Tina Edmundson. Αλλά είναι επίσης πιθανό πως είναι και το πιο προβληματικό.

“Από τη στιγμή που ‘κλείσαμε’ τη συγχώνευση με την Starwood στα τέλη του 2016, η ανανέωση της Sheraton αποτελεί κορυφαία προτεραιότητα για την εταιρεία μας”, δήλωσε ο Arne Sorenson, πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της Marriott International.

Εκδότης - Διευθυντής Σύνταξης - Travel Media Applications | Ιστοσελίδα | + Άρθρα

Συνεκδότης του TravelDailyNews Media Network από το 1999 που περιλαμβάνει τρεις εκδόσεις για τη Διεθνή αγορά, τις αγορές της Ασίας και του Ειρηνικού και την αγορά της Ελλάδας και της Κύπρου.

Είναι υπεύθυνος για την στρατηγική ανάπτυξη του δικτύου, τις συνέργειες, και τη διεθνή αγορά.

28/03/2024
27/03/2024
26/03/2024
22/03/2024
21/03/2024
20/03/2024