Ροή Ειδήσεων:

Smaller text size Larger text size
Έρευνα

Διχασμένοι οι επιβάτες για τη δυνατότητα κλήσεων κατά τις πτήσεις

Βίκυ Καραντζαβέλου - 17 Ιούλιος 2018, 09:52

Έρευνα της Nielsen για τις παγκόσμιες τάσεις στον κλάδο των αερομεταφορών αξιολογείται από την Turkish Airlines και αποκαλύπτει ότι οι επιβάτες προσδοκούν πιο άνετες θέσεις και γρήγορη -και χωρίς κόστος- πρόσβαση στο διαδίκτυο.


Δεν είναι απαραίτητο ότι οι επιβάτες αεροπορικών εταιρειών επιθυμούν πάντα ότι είναι τεχνολογικά εφικτό. Για παράδειγμα, η πλειοψηφία των επιβατών στο Ηνωμένο Βασίλειο, τις ΗΠΑ, την Ιαπωνία, τη Γαλλία, τη Σουηδία και τη Γερμανία δε συμφωνούν με την πολιτική των αεροπορικών εταιρειών που επιτρέπουν τη χρήση κινητού τηλεφώνου κατά τη διάρκεια της πτήσης. Στις χώρες αυτές, το ποσοστό των επιβατών που συμφωνεί με τη χρήση κινητών τηλεφώνων κυμαίνεται από μόλις 36% στη Γερμανία έως 48% στο Ηνωμένο Βασίλειο. Ο λόγος: οι επιβάτες θεωρούν ενοχλητική τη χρήση του τηλεφώνου (ΗΠΑ: 89%, Ιαπωνία: 93%) ή πιστεύουν ότι δεν είναι απαραίτητο να είναι πάντα διαθέσιμοι (Γερμανία: 69%). Ωστόσο, το ποσοστό των επιβατών που τάσσονται υπέρ της χρήσης της κινητής τηλεφωνίας κατά τη διάρκεια της πτήσης είναι σημαντικά υψηλότερο στην Ινδία (73%), στην Κίνα (70%) και στα Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα (63%). Ο παγκόσμιος μέσος όρος φτάνει το 51%. Αυτό προκύπτει από τα αποτελέσματα της τελευταίας ετήσιας έρευνας για τις Παγκόσμιες Τάσεις στον Κλάδο των Αερομεταφορών (Global Aviation Trends).

Η Turkish Airlines έχει ξεκινήσει την αξιολόγηση της έρευνας που πραγματοποίησε το ινστιτούτο δημοσκοπήσεων Nielsen. Η έρευνα αναδεικνύει τις κατευθύνσεις του κλάδου των αερομεταφορών σε δέκα χώρες, το 2018.

Σημαντικότερες προσδοκίες των επιβατών για τις αεροπορικές μεταφορές στο μέλλον, σύμφωνα με την έρευνα, είναι οι πιο άνετες αεροπορικές θέσεις και η γρήγορη και χωρίς κόστος πρόσβαση στο διαδίκτυο. Και για τα δυο τα ποσοστά αυξήθηκαν σημαντικά σε σύγκριση με την προηγούμενη περίοδο. Οι θάλαμοι κατάκλισης είναι τρίτοι στη λίστα επιθυμιών για το μέλλον των αερομεταφορών. Σχολιάζοντας τα αποτελέσματα, ο πρόεδρος του Διοικητικού Συμβουλίου και της Εκτελεστικής Επιτροπής της Turkish Airlines, İlker Ayci, δήλωσε: “Προσπαθούμε να προσφέρουμε στους επιβάτες μας την καλύτερη ταξιδιωτική εμπειρία και φιλοξενία προκειμένου τα ταξίδια να τους μείνουν αξέχαστα. Για αυτό το λόγο παρακολουθούμε πολύ προσεκτικά τις τελευταίες τάσεις και καινοτομίες στον κλάδο των αερομεταφορών. Τα αποτελέσματα της έρευνας για τις Παγκόσμιες Τάσεις στον Κλάδο των Αερομεταφορών για το 2017 (Global Aviation Trends 2017) αποδεικνύουν για μια ακόμη φορά ότι με τις υπηρεσίες που προσφέρουμε, είμαστε παγκόσμιος ηγέτης στον κλάδο των αερομεταφορών”.

Στο ερώτημα ποιον εμπιστεύονται για τις επιλογές τους, η έρευνα τονίζει ότι οι εμπειρίες των ίδιων των επιβατών είναι καθοριστικές. Το ποσοστό των ερωτηθέντων που αναφέρει τις εμπειρίες τους ως επιβάτες ως την πιο αξιόπιστη πηγή διαμόρφωσης  της προτίμησής τους ως προς τις αεροπορικές εταιρείες αυξήθηκε φέτος στο 70%. Οι απόψεις φίλων και γνωστών (57%), καθώς και ιστοσελίδες σύγκρισης ταξιδιών (40%) έρχονται δεύτερες και τρίτες στη λίστα προτιμήσεων, καταγράφοντας επίσης αυξημένα ποσοστά σε σχέση με την προηγούμενη περίοδο.

Όταν δεν υπάρχει απευθείας πτήση για ένα διηπειρωτικό ταξίδι, ένα υπερβολικά μεγάλο ποσοστό επιβατών (36%) θα προτιμούσε να αναχωρήσει από το πλησιέστερο σε αυτούς αεροδρόμιο και να μεταφερθεί σε άλλο αεροδρόμιο αντί να πάρει εσωτερική πτήση, τρένο, λεωφορείο ή αυτοκίνητο προς ένα μεγαλύτερο αεροδρόμιο εσωτερικού από το οποίο διεκπεραιώνονται απευθείας πτήσεις (42%). Στη Γαλλία, το ποσοστό των ερωτηθέντων που προτιμούν την αναχώρηση από το πλησιέστερο αεροδρόμιο και τη μεταφορά σε κόμβο στο εξωτερικό είναι μεγαλύτερο ακόμη και από το ποσοστό των ερωτηθέντων που προτιμούν την επιλογή του εγχώριου ταξιδιού, σε ποσοστό 43% και 32% αντίστοιχα.

Οι περισσότεροι επιβάτες αεροπορικών εταιρειών (69%) προτιμούν τις τιμές στις οποίες συμπεριλαμβάνονται όλα από μια φθηνότερη βασική τιμή, ειδικά στη Νότιο Αφρική, τη Σουηδία και την Ινδία και όλο και περισσότερο στην Ιαπωνία και στις ΗΠΑ. Βασική εξήγηση της προτίμησης αυτής είναι η ευκολία (72%), κυρίως στην Ινδία (91%), στην Κίνα (78%) και στη Νότια Αφρική (78%). Κατά την αναμονή τους στην πύλη, οι επιβάτες αποδίδουν ιδιαίτερη σημασία στην έγκαιρη ενημέρωση σχετικά με τις καθυστερήσεις και τα αίτιά τους (95%), ένα πρόσθετο πρόσωπο με το οποίο θα επικοινωνούν σε περίπτωση καθυστερήσεων (87%) και δωρεάν σταθμούς φόρτισης για συσκευές όπως φορητοί υπολογιστές ή κινητά τηλέφωνα (87%).

Κατά τη διάρκεια της πτήσης, η καθαριότητα της καμπίνας και της τουαλέτας (96%) είναι η κορυφαία προσδοκία σε όλες τις χώρες. Το φιλικό, προσεκτικό και προσιτό προσωπικό (94%) και η ποιότητα των τροφίμων και ποτών (94%) ακολουθούν στην ιεράρχηση των επιβατών. Όσον αφορά τις προσδοκίες των επιβατών κατά τη διάρκεια της πτήσης, ξεχωρίζει η δυνατότητα τους να πίνουν νερό (90%), ενώ η δυνατότητα υγιεινής διατροφής είναι επίσης σημαντική (83%). Οι προσδοκίες αυτές είναι υψηλότερες στα Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα και στην Ινδία.

Μετά την πτήση, μια απλή διαδικασία παραλαβής χαμένων αποσκευών (92%) είναι η σημαντικότερη προσδοκία των επιβατών, ιδιαίτερα στη Νότιο Αφρική (96%), στην Κίνα (95%) και στα Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα (94%). Σχετικά με τις προηγούμενες πτήσεις τους, αυτό που οι επιβάτες εκτιμούν περισσότερο είναι η υγιεινή και η καθαριότητα της καμπίνας του αεροσκάφους (91%) καθώς και η συμπεριφορά και η στάση του πληρώματος (91%). Ακολουθεί ο επαρκής φωτισμός στην καμπίνα (91%), η ποιότητα των υπηρεσιών εστίασης (75%) και η άνεση των καθισμάτων (72%).

Η Turkish Airlines συνεχίζει να εξετάζει κάθε χρόνο τις απόψεις των επιβατών  πριν, κατά τη διάρκεια και μετά το ταξίδι. Για την πρόσφατη μελέτη των αεροπορικών τάσεων της Turkish Airlines, το διάσημο ινστιτούτο ερευνών της Nielsen έχει καταγράψει μέσω ηλεκτρονικής δημοσκόπησης τις απόψεις συνολικά 8.150 ατόμων ηλικίας 18 ετών και άνω που έχουν πετάξει με αεροπορική εταιρεία τα τελευταία δυο χρόνια. Η έρευνα διεξήχθη μεταξύ 16 και 26 Φεβρουαρίου 2018 με τη συμμετοχή επιβατών από την Κίνα, τη Γαλλία, τη Γερμανία, την Ινδία, την Ιαπωνία, τη Νότια Αφρική, τη Σουηδία, τα Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα, το Ηνωμένο Βασίλειο και τις ΗΠΑ.

|
Share |
Σχολίασε κι εσύ...












* Τα πεδία με "*" είναι υποχρεωτικά.
* Δεν επιτρέπεται κώδικας HTML.
* Το Email και το Τηλέφωνό σας δεν θα εμφανίζονται.
Ads by TDN

Μικρά & Ενδιαφέροντα

Παρουσιάσεις Εταιριών

Παρουσιάσεις Προϊόντων

Οι αναγνώστες μας στο Facebook

Αγγελίες

Μια Φωτογραφία μιλάει

Συνέδρια - Ημερίδες - Εκθέσεις

Το Hotel Marketing Masterclass στην Κύπρο

Φωτορεπορτάζ

Οι αναζητήσεις του Μορφέα

Ημερολόγιο Τουριστικών Εκθέσεων

↑ top