Τελευταία νέα
ΑρχικήΔιαμονή-ΔιατροφήΔ. Μανίκης (Wyndham): 'Η Αθήνα είναι αυτήν τη στιγμή 'trendy' στο εξωτερικό'
Ξενοδοχία

Δ. Μανίκης (Wyndham): 'Η Αθήνα είναι αυτήν τη στιγμή 'trendy' στο εξωτερικό'

Η πρωτεύουσα της Ελλάδας, είναι η μόνη στην Ευρώπη που σε 20 λεπτά από το κέντρο της διαθέτει 4 παραλίες βραβευμένες με Γαλάζια Σημαία. Με τις πολλές καθημερινές αεροπορικές συνδέσεις της, αλλά και τις επιλογές για γαστρονομία, νυχτερινή ζωή, πολιτιστικά δρώμενα, την καθιστούν 'της μόδας'.

Κατά την πρόσφατη παραμονή του στην Αθήνα, στα πλαίσια συνέντυξης Τύπου της Wyndham Hotels & Resorts, ο κ. Δημήτρης Μανίκης, President & Managing Director for Europe, Middle East, Eurasia and Africa (EMEA) της Wyndham Hotels & Resorts, ανέφερε πως η πρωτεύουσα της Ελλάδας, είναι η μόνη στην Ευρώπη που σε 20 λεπτά από το κέντρο της διαθέτει παραλίες βραβευμένες με Γαλάζια Σημαία, και μάλιστα 4 στον αριθμό. Ακόμη, ανέφερε πως είναι πολλοί οι τουρίστες που επισκέπτονται τις παραλίες της Αθήνας κατά τις καλοκαιρινές τους διακοπές, καθώς η πόλη αυτή μπορεί να συνδυάζει πολυδιάστατη διασκέδαση όλες της ώρες της ημέρας. Με τις πολλές καθημερινές αεροπορικές συνδέσεις που διαθέτει, καθώς πάρα πολλές αεροπορικές εταιρείες που πετούν στην Αθήνα, αλλά και τις επιλογές για γαστρονομία, νυχτερινή ζωή, πολιτιστικά δρώμενα, όπως και τις καλές υποδομές που διαθέτει η πόλη, την καθιστούν, όπως χαρακτηριστικά αναφέρθηκε από τον κ. Μανίκη, “της μόδας”.


Ο κ. Δημήτρης Μανίκης, President & Managing Director for Europe, Middle East, Eurasia and Africa (EMEA), της Wyndham Hotels & Resorts.

Ακόμη, η δυναμική που έχει δημιουργηθεί στην Αθήνα ωφείλεται και στους εξωγενείς παράγοντες που έχουν ηρεμίσει τα τελευταία χρόνια, καθώς οι γεωπολιτικοί παράγοντες και οι εξωτερικές σχέσεις με τις γύρω χώρες έχουν εξωμαλυνθεί, με αποτέλεσμα να καταστήσουν την Αθήνα έναν ασφαλή προορισμό. Ένα αρνητικό που επεσήμανε ο κ. Μανίκης για την Αθήνα, ήταν η καθαριότητα σε κάποιους χώρους της πόλης, με διάφορες ζωγραφιές και graffiti χωρίς νόημα ή καλλιτεχνική αξία, που ρυπαίνουν τους τοίχους της. Κλείνοντας, σημειώθηκε το πολύ θετικό πρόσημο που αναμένεται για την Αθήνα τον επερχόμενο χειμώνα, με τον τομέα του MICE να δείχνει πολύ μεγάλο ενδιαφέρον και ανάπτυξη.

Σε συνέχεια των λόγων του κ. Μανίκη, ο κ. Θεόδωρος Κάτσος, Director of Sales στο Wyndham Grand Athens, ανέφερε ότι το συγκεκριμένο ξενοδοχείο το οποίο εκπροσωπεί, έχει υποστηριχθεί πάρα πολύ από τον μητρικό Όμιλο της Wyndham, για να μπορέσει να φτάσει στα νούμερα ρεκόρ, τα οποία έφτασε από τον πρώτο κιόλας χρόνο λειτουργίας του. Είναι γεγονός πως στην πρώτη του χρονιά το Wyndham Grand Athens, σημείωσε 80% πληρότητα, ποσοστό που φαίνεται ότι θα το ξεπεράσει το ξενοδοχείο φέτος τον Αύγουστο, σύμφωνα με τα στοιχεία των προκρατήσεων. Όλα αυτά τα νούμερα και τα ποσοστά, όπως είπε ο κ. Κάτσος, οφείλονται σε μεγάλο βαθμό στο brand που έχει η Wyndham στην αγορά και μπορεί να υποστηρίξει όλα της τα ξενοδοχεία.

Επρόκειτο για ένα χώρο που ήταν άδειος και ανεκμετάλλευτος, κοντά στην Πλατεία του Μεταξουργείου, στην οποία μάλιστα δεν πρόσφερε και τίποτα. Τώρα όμως, με την κατασκευή του Wyndham Grand Athens, έχει ανοικοδομηθεί ξανά τό “όνομα” της περιοχής και διαθέτει ένα ξενοδοχείο που μπορεί να επαναφέρει τους τουρίστες στην περιοχή. Σχετικά με τον ανταγωνισμό, ο κ. Κάτσος ανέφερε πως είναι ένα πολύ καλό κομμάτι του ξενοδοχειακού κλάδου, και αν κανείς προσφέρει καλό προϊόν και καλές υπηρεσίες δεν έχει να φοβάται μήπως βλάψει τόσο το γενικό brand, όσο και το ίδιο το ξενοδοχείο.

Όσον αφορά στο διεθνή ανταγωνισμό και τις γύρω χώρες, σημειώθηκε πως η Τουρκία, για παράδειγμα, διαθέτει 70 ξενοδοχεία του brand Wyndham, γεγονός το οποίο συγκριτικά με την Ελλάδα και την Αθήνα πιο συγκεκριμένα μεταφράζεται σε μεγαλύτερη εμπιστοσύνη σε διεθνή brands σε ξενοδοχειακές αλυσίδες. Ο κ. Μανίκης είπε χαρακτηριστικά πως τα brands ήταν αυτά που βοήθησαν στο ότι η Αθήνα έγινε “trendy”, και πως μόνο τα τελευταία χρόνια ο Έλληνας κατάλαβε οτι τα brands δεν είναι εχθρός.

Μιλώντας για την επένδυση που έγινε στο συγκεκριμένο ξενοδοχείο, οι  εκπρόσωποι της Wyndham ανέφεραν πως αυτή ανήλθε σε ένα ποσό λιγότερο των 5 εκατ. ευρώ.

Εκδότρια - Αρχισυντάκτρια - Travel Media Applications | Ιστοσελίδα | + Άρθρα

Η Βίκυ είναι συνιδρυτής της Travel Media Applications και υπεύθυνη για την αρχισυνταξία των TravelDailyNews Greece & Cyprus και TravelDailyNews International.
Στην εταιρεία έχει αναλάβει την οικονομική διεύθυνση.

19/04/2024
18/04/2024
17/04/2024
16/04/2024
15/04/2024
12/04/2024