Ροή Ειδήσεων:

Smaller text size Larger text size
Ξενοδοχία

Εννέα 'tips' για ένα ξενοδοχείο φιλικό στους Κινέζους

Τατιάνα Ρόκου - 21 Αύγουστος 2018, 11:34

Παρουσία στα κινεζικά Κοινωνικά Δίκτυα, σύνδεση με τους ΟΤΑ που χρησιμοποιούν οι Κινέζοι τουρίστες και ιστοσελίδα στην κινεζική γλώσσα είναι μερικές από τις κινήσεις που μπορεί να κάνει ένας ξενοδόχος για να τους προσελκύσει.


Με τον μεγαλύτερο πληθυσμό στον κόσμο και μια ταχέως αναπτυσσόμενη μεσαία τάξη, η Κίνα είναι η μεγαλύτερη πηγή εξερχόμενου τουρισμού παγκοσμίως, σύμφωνα με τον Παγκόσμιο Οργανισμό Τουρισμού, χωρίς κανένα σημάδι επιβράδυνσης, κάτι που παρατηρούν ήδη οι τουριστικοί προορισμοί.

Τι μπορεί να κάνει ένας ξενοδόχος σήμερα ώστε να τους προσελκύσει, σύμφωνα με την εταιρεία λύσεων Guest Intelligence, ReviewPro;

1) Σύνδεση με τους ΟΤΑ που χρησιμοποιούν οι Κινέζοι τουρίστες: Η πρόσβαση στους Κινέζους, όταν κάποιος είναι εκτός Κίνας δεν είναι εύκολη. Πολλές από τις πλατφόρμες μάρκετινγκ που χρησιμοποιούνται από ξενοδόχους, όπως το Google και το YouTube είναι μπλοκαρισμένες στην Κίνα. Ο Ctrip είναι ένας ΟΤΑ που είναι ένα πολύ στοχοθετημένο κανάλι στην προσέλκυση Κινέζων ταξιδιωτών και αυξάνει αλματωδώς την επιχειρηματική του δραστηριότητα στο εξωτερικό.

2) Παρουσία στα κινεζικά Κοινωνικά Δίκτυα: Το Facebook έχει αποκλειστεί στην Κίνα για σχεδόν μια δεκαετία. Τα πιο δημοφιλή κινεζικά κανάλια Social Media είναι τα WeChat, Sina Weibo και Tencent QQ. Αν κάποιος έχει τον προϋπολογισμό και τους πόρους, καλό είναι να δοκιμάσει να δημιουργήσει παρουσία και να πειραματιστεί με αυτά τα κανάλια.

3) Παροχή επιλογών πληρωμής που χρησιμοποιούν οι Κινέζοι ταξιδιώτες: Οι Κινέζοι τουρίστες προτιμούν να χρησιμοποιούν πληρωμές μέσω κινητών συσκευών, όπως τα Alipay και WeChat. Καλό είναι να είναι διαθέσιμα γι’αυτούς και ότι τα μέλη του προσωπικού εκπαιδεύονται να επεξεργάζονται τις πληρωμές χρησιμοποιώντας αυτές τις μεθόδους.

4) Έρευνες για την εικόνα σχετικά για την ικανοποίηση των Κινέζων πελατών: Ο ξενοδόχος μπορεί να φιλτράρει τα αποτελέσματα της έρευνας μετά την παραμονή των πελατών του ανά εθνικότητα για να μάθει τι σκέφτονται οι Κινέζοι επισκέπτες του ξενοδοχείου του. Μπορεί να ελέγξει τα γενικά επίπεδα ικανοποίησής τους, καθώς και να εξάγει συγκεκριμένα συμπεράσματα για το τι είχαν να πουν, όσον αφορά στην τοποθεσία, το εστιατόριο ή τις παροχές.

5) Δημιουργία συγκεκριμένων ερωτήσεων έρευνας για τους Κινέζους επισκέπτες: Ο ξενοδόχος καλό είναι να κάνει ορισμένα ερωτήματα ορατά μόνο για τους επισκέπτες από την Κίνα, όπως για παράδειγμα, “προτιμάτε δυτικό ή παραδοσιακό κινεζικό πρωινό;”

6) Βελτιώσεις στην επιχειρησιακή λειτουργία και την εξυπηρέτηση βασισμένες στο feedback από Κινέζους ταξιδιώτες: Με τις πληροφορίες από τις online αξιολογήσεις και τις έρευνες, ο ξενοδόχος θα είναι σε θέση να βελτιώσει τις ανάγκες και τις προτιμήσεις τους.

7) Κατανόηση των δημογραφικών στοιχείων του κινεζικού τουρισμού: Η μεσαία τάξη των “baby boomers” αποτελούν το μεγαλύτερο μέρος των Κινέζων τουριστών, χωρίς να ξεχνάμε και τους ανεξάρτητους και τεχνολογικά εξαρτημένους “millennials”. Στην πραγματικότητα, αν κάποιος ξενοδόχος στοχεύει στην αγορά πολυτελείας, οι Κινέζοι “millennials” είναι ακριβώς το κοινό που πρέπει να στοχεύσει.

8) Ιστοσελίδα στην κινεζική γλώσσα: Φαίνεται ίσως προφανές, αλλά μιλώντας στη γλώσσα της αγοράς που στοχεύει ο ξενοδόχος προχωρά πολύ μπροστά σε σχέση με τον ανταγωνισμό, ειδικά όσον αφορά στους Κινέζους ταξιδιώτες. Αν και τα αγγλικά διδάσκονται τώρα στα σχολεία της Κίνας, οι Κινέζοι “baby boomers” μπορεί να μην αισθάνονται άνετα να μιλήσουν αγγλικά ή άλλες ξένες γλώσσες.

9) Εξασφάλιση των μοναδικών αναγκών των Κινέζων ταξιδιωτών: Οι Κινέζοι τουρίστες δε συμπαθούν τον αριθμό 4 (συνδέεται με το θάνατο). Γι’αυτό, συνιστάται η αποφυγή δωματίων με τον αριθμό 4. Επίσης προτιμούν το νερό τους σε θερμοκρασία δωματίου (ένας βραστήρας για τσάι  στο δωμάτιο είναι πάντα ευπρόσδεκτος). Τέλος, το χαρτί του λογαρισμού θα πρέπει να παρουσιάζεται και με τα δύο χέρια, ως σημάδι σεβασμού.

|
Share |
Σχολίασε κι εσύ...












* Τα πεδία με "*" είναι υποχρεωτικά.
* Δεν επιτρέπεται κώδικας HTML.
* Το Email και το Τηλέφωνό σας δεν θα εμφανίζονται.
Ads by TDN

Μικρά & Ενδιαφέροντα

Παρουσιάσεις Εταιριών

Παρουσιάσεις Προϊόντων

Οι αναγνώστες μας στο Facebook

Αγγελίες

Μια Φωτογραφία μιλάει

Συνέδρια - Ημερίδες - Εκθέσεις

Το Hotel Marketing Masterclass στην Κύπρο

Φωτορεπορτάζ

Οι αναζητήσεις του Μορφέα

Ημερολόγιο Τουριστικών Εκθέσεων

↑ top