Τελευταία νέα
ΑρχικήΤουριστικοί ΦορείςΔιεθνείςΚρατήσεις της τελευταίας στιγμής και αλλαγή στο marketing της Ισπανίας

Κρατήσεις της τελευταίας στιγμής και αλλαγή στο marketing της Ισπανίας

Το 2002 θα είναι μια χρονιά κρατήσεων της τελευταίας στιγμής, παραδέχονται οι Ισπανοί τουριστικοί πράκτορες, ενώ οι τουριστικές αρχές της Ισπανίας προωθούν επειγόντως τους τουριστικούς προορισμούς τους, για να ξανακερδίσουν […]

Το 2002 θα είναι μια χρονιά κρατήσεων της τελευταίας στιγμής, παραδέχονται οι Ισπανοί τουριστικοί πράκτορες, ενώ οι τουριστικές αρχές της Ισπανία<.>ς προωθούν<...> επειγόντως τους τουριστικούς προορισμούς τους, για να ξανακερδίσουν τη χαμένη αγορά. Ταυτόχρονα οι ξενοδόχοι κάνουν εκπτώσεις ώστε να καλύψουν τις διαθεσιμότητες.

Αυτή είναι η κατάσταση στην Ισπανία σύμφωνα με την οποία αλλάζει το όλο τουριστικό marketing της χώρας.

Συγκεκριμένα, οι ισπανικές τουριστικές αρχές, διαπιστώνοντας τη δραματική κατάσταση των πωλήσεων μέχρι σήμερα, παραδέχθηκαν ότι η χρονιά θα είναι πιο δύσκολη από τα τελευταία χρόνια. Οι πωλήσεις για τη Μαγιόρκα έχουν μειωθεί κατά 30%. Γι' αυτό το λόγο οι διευθυντές μελετούν νέες στρατηγικές μάρκετινγκ, για να προσελκύσουν τουρίστες, ακόμα και από την τοπική αγορά, που για πολύ καιρό είχαν αμελήσει. Παρ' ότι το 90% των Ισπανών κάνουν διακοπές στη χώρα τους, τα δυο τρίτα από αυτούς διαθέτουν δικές τους εξοχικές κατοικίες.

Περισσότερα χρήματα για διαφημιστική καμπάνια

Στα πλαίσια της αλλαγής του marketing, η ισπανική κυβέρνηση έχει αυξήσει τον προϋπολογισμό για την τουριστική καμπάνια κατά το ένα τρίτο φθάνοντας τα 46 εκατ. ευρώ.

Η αυτόνομη κυβέρνηση της Καταλανίας σκοπεύει να δώσει σε περιοχές όπως η Κόστα Μπράβα και η Κόστα Ρίκα, περισσότερη αυτονομία έτσι ώστε να πάρουν τις δικές τους αποφάσεις. Τα Κανάρια Νησιά παρουσίασαν τη δική τους διαφημιστική καμπάνια, γιατί οι αρμόδιοι φορείς του νησιού 'αντιδρούν πάρα πολύ αργά'.

Οι Βαλεαρίδες, ωστόσο πέτυχαν έναν πολύ μεγάλο στόχο τους τον Ιανουάριο, ανανεώνοντας τα σχέδια τους για τον αμφιλεγόμενο "οικολογικό φόρο", τον οποίο επέτρεψε το ισπανικό συνταγματικό δικαστήριο αλλά εκκρεμεί μια τελική νομική απόφαση. Παρ' ότι η κυβέρνηση έχει τοποθετήσει την ημερομηνία που θα ισχύσει ο φόρος από το Μάρτιο μέχρι το Μάιο, οι εξαγριωμένοι ξενοδόχοι προτίθενται να πληρώσουν το φόρο μόνοι τους, έτσι ώστε να αποφύγουν να χρεώσουν επιπλέον τους επισκέπτες τους.

Οι Βαλεαρίδες προωθούνται ως προορισμός ποιότητας

Η τοπική κυβέρνηση προωθεί με τη νέα εικόνα της διαφημιστικής καμπάνιας, τις Βαλεαρίδες Νήσους. "Ένα εκατομμύριο Ευρώ θα ξοδευθεί τους επόμενους 2 μήνες στην Ευρώπη, με τα μισά αφιερωμένα στη Γερμανία", δήλωσε η κ. Tiffany Blackman, διευθύντρια τουρισμού της Ibatur.

"Ο στόχος είναι να παρουσιασθούν τα νησιά σαν ένας προορισμός ποιοτικών διακοπών, χωρίς να παραμεληθεί και η μαζική αγορά. Δεν υπάρχει πλέον χώρος, έχουμε πιάσει το στόχο μας", δήλωσε η ίδια. Η περιοχή πρέπει να επιτύχει να κρατήσει μια ισορροπία ανάμεσα στον ποιοτικό και μαζικό τουρισμό. Για να επιτευχθεί κάτι τέτοιο, αναπτύχθηκαν 8 ποιοτικά κριτήρια ορίζοντας την "παραδοσιακή Μαγιόρκα" και 236 ξενοδοχεία δεσμεύθηκαν να τηρούν αυτά τα απαιτούμενα πρότυπα.

Οι ξενοδόχοι δεν μπορούν να κρατήσουν τις τιμές

Τυπικά, οι περικοπές στις τιμές δεν έχουν εγκριθεί, παρά τις χαμηλές πωλήσεις των τελευταίων μηνών. Σύμφωνα με την κ. Ramon Estella, γενική γραμματέα της Zontur, "δεν θα έρθουν περισσότεροι τουρίστες, αν μειωθούν οι τιμές κατά 5%". Οι ξενοδόχοι όμως δεν μπορούν να κρατήσουν αυτή τη πολιτική τιμών. Ο κ. Luis Riu, από τα Riu Hotels, παραδέχθηκε ότι η εταιρία του μπόρεσε να επιτύχει τα αποτελέσματα που δήλωσε, εξαιτίας των κρατήσεων που έγιναν την τελευταία στιγμή. Τυπικά, οι τιμές δεν είχαν μειωθεί περισσότερο από 15%.

Η Seaside Hotels άρχισε να προσφέρει εκπτώσεις τον Ιανουάριο, αφού οι πωλήσεις για τα Κανάρια Νησιά ήταν σπάνιες. Η υπεύθυνη πωλήσεων και μάρκετινγκ, κ. Barbara Bensch, δήλωσε ότι "δεν κάνουμε δραστικές μειώσεις τιμών. Σκοπός μας είναι η ιδανική και όχι κατά το μέγιστο κάλυψη της διαθεσιμότητας".

Η κ. Stella Matutes Prats, διευθύντρια των Fiesta Hotels and Resorts που εδρεύουν στην Ίμπιζα, δήλωσε ότι "στο παρελθόν τα πάντα ήταν διαφορετικά. Δηλώναμε τις τιμές και οι πράκτορες μάχονταν για τις κλίνες." Ο όμιλος ξενοδοχείων διευρύνει τώρα τις συμφωνίες του, ώστε να προσεγγίσει περισσότερες οικογένειες.

Εκδότης - Διευθυντής Σύνταξης - Travel Media Applications | Ιστοσελίδα | + Άρθρα

Συνεκδότης του TravelDailyNews Media Network από το 1999 που περιλαμβάνει τρεις εκδόσεις για τη Διεθνή αγορά, τις αγορές της Ασίας και του Ειρηνικού και την αγορά της Ελλάδας και της Κύπρου.

Είναι υπεύθυνος για την στρατηγική ανάπτυξη του δικτύου, τις συνέργειες, και τη διεθνή αγορά.

Ετικέτες
25/04/2024
24/04/2024
23/04/2024
22/04/2024
19/04/2024
18/04/2024