Ροή Ειδήσεων:

Smaller text size Larger text size
Έρευνα

Τα δωμάτια σε πολυτελή ξενοδοχεία αποδεικνύονται πιο βρώμικα από ένα Airbnb

Τατιάνα Ρόκου - 11 Σεπτέμβριος 2018, 13:02

Σύμφωνα με την εμπειρία των ερωτηθέντων έρευνας της ιστοσελίδας thesleepjudge.com, η διαμονή στο σπίτι κάποιου, σε αντίθεση με ένα ξενοδοχείο, απέδωσε μια εμπειρία που ήταν συνολικά κατά 18% καθαρότερη.


Το να βρίσκεται κανείς ξαπλωμένος μέσα σε καθαρά σεντόνια και αφράτα μαξιλάρια ξενοδοχείου είναι μια στιγμή που αγαπούν πολλοί. Αλλά έχετε σκεφτεί ποτέ πόσα μικρόβια θα συναντήσετε εκεί;

Το 2016, το 84% των ταξιδιωτών αναψυχής ανέφεραν την καθαριότητα του ξενοδοχείου ως “πολύ σημαντική” όταν επρόκειτο να επιλέξουν ένα για τη διαμονή τους, ενώ 13% τη χαρακτήριζαν ως “αρκετά σημαντική”. Υπάρχουν αρκετοί τρόποι για να ελέγχουν οι ταξιδιώτες την καθαριότητα του μέρους που θα μείνουν ακόμη και πριν φτάσουν - μάλιστα, αναμένεται επιλογή λίστας που θα περιλαμβάνει ενοικιαζόμενα Airbnb, που διακρίνονται για την εξαιρετική τους καθαριότητα και άνεση.

Ανεξάρτητα από το πόσο επιμελής είναι κανείς στην αναζήτησή τους, το γεγονός παραμένει ότι τα ξενοδοχεία, και κατά συνέπεια τα ενοικιαζόμενα της Airbnb, μπορούν να είναι εστίες για βακτήρια, ειδικά όταν πρόκειται για συχνά χρησιμοποιούμενα σημεία, όπως διακόπτες φωτός και τηλεχειριστήρια. Ενώ οι καθημερινές επισκέψεις από την υπηρεσία δωματίου του ξενοδοχείου ή τα έξοδα καθαρισμού στην Airbnb μπορούν να δημιουργήσουν μια εικόνα από άψογα, πεντακάθαρα δωμάτια και σπίτια, αυτό δε συμβαίνει απαραίτητα πάντοτε.

Η ιστοσελίδα thesleepjudge.com πραγματοποίησε έρευνα με συμμετοχή πάνω από 1.000 Αμερικανών, για να μάθει περισσότερα σχετικά με τις όχι και τόσο καθαρές εμπειρίες τους τόσο σε Airbnb καταλύματα όσο και σε ξενοδοχεία.

Ο αριθμός των ατόμων που βρήκαν τρίχες στο δωμάτιό τους ήταν ουσιαστικά ίδιος μεταξύ των επισκεπτών ενός ξενοδοχείου και ενός Airbnb (88 και 87% αντίστοιχα), ενώ η ανακάλυψη ζωιφίων -εκτός από κοριούς στα κρεβάτια- και αλκοόλ ήταν η δεύτερη και η τρίτη πιο κοινή εμπειρία των ερωτηθέντων αντίστοιχα.

Ο μόνος τύπος ξενοδοχείου, στον οποίο οι κοριοί ήταν στην πρώτη πεντάδα, ήταν αυτά κάτω των 100 δολ./διανυκτέρευση. Ακόμη και αν παρατηρήθηκε εξάλειψή τους σε κάποια στιγμή, παρατηρήθηκε πρόσφατη αύξηση στους κοριούς.

Τα Airbnb και τα ξενοδοχεία παλεύουν για τα μερίδια αγοράς εδώ και χρόνια και η επιλογή της ενοικίασης ενός σπιτιού έχει κερδίσει πολύ έδαφος έως σήμερα από την ίδρυσή της. Δεν είναι περίεργο το γεγονός ότι η Airbnb έφτασε τα 80 εκατ. διαμονές το 2016. Σύμφωνα με την εμπειρία των ερωτηθέντων της έρευνας, η διαμονή στο σπίτι κάποιου, σε αντίθεση με ένα ξενοδοχείο, απέδωσε μια εμπειρία που ήταν συνολικά κατά 18% καθαρότερη.

Αν και ο αριθμός των ατόμων που ανέφεραν ότι το δωμάτιό τους ήταν “αρκετά καθαρό” ήταν υπέρ των ξενοδοχείων, με ποσοστό 37% έναντι 23%, αυτό φαίνεται να αποδίδεται στο εντυπωσιακό 75% των απαντήσεων, όπου τα Airbnbs ήταν πεντακάθαρα. Μόνο το 57% όσων διέμειναν σε ξενοδοχεία απάντησαν το ίδιο.

Όσον αφορά στις τιμές, οι απαντήσεις ήταν ομόφωνα υπέρ της Airbnb, συμπεριλαμβανομένου ενός ρεκόρ καθαρότητας ύψους 91% για ενοικιαζόμενες κατοικίες με τιμή ενοικίασης πάνω από 300 δολάρια. Συγκριτικά, μόνο το 69% των ξενοδοχείων στο ίδιο εύρος τιμών αναφέρθηκε ως καθαρό.

Η ιδέα του να κοιμάται κάποιος στα χρησιμοποιημένα σεντόνια κάποιου άλλου είναι δυσάρεστη και ορισμένα στοιχεία δείχνουν ότι οι επισκέπτες έχουν πράγματι λόγους να υποψιάζονται ότι τα κλινοσκεπάσματα τους μπορεί να μην είναι καθαρά σα να βγήκαν από το καθαριστήριο. Στην πραγματικότητα, οι ερωτηθέντες της έρευνας είναι καχύποπτοι για την καθαριότητα του κρεβατιού τους ανεξάρτητα από το έυρος τιμών των καταλυμάτων τους.

Όσον αφορά στη μοκέτα ή τα χαλιά, κάτι που ήταν βασική έννοια για όλους (εκτός από εκείνους που διαμένουν σε διαμέρισμα που κόστιζε 300 ή περισσότερα δολάρια ανά διανυκτέρευση), η καθαριότητά τους ήταν στις απαντήσεις τους  στην τρίτη θέση, με το τηλεχειριστήριο ως την επόμενη επιλογή.

Δεδομένης της πρώτιστης ανησυχίας για βρώμικα σεντόνια, η συνηθέστερη πρακτική υγιεινής μεταξύ τόσο των επισκεπτών ενός ξενοδοχείου όσο και ενός Airbnb ήταν να ελέγξουν το κρεβάτι τους για λεκέδες. Επόμενη κίνηση ήταν ο έλεγχος του πατώματος του ντους για καθαριότητα, καθώς είναι σημείο που μπορεί να δημιουργήσει μια μυκητιακή ή βακτηριακή λοίμωξη, και ο έλεγχος του κρεβατιού για κοριούς.

Μία από τις μεγαλύτερες διαφορές στη συμπεριφορά των επισκεπτών αφορά στις πετσέτες, καθώς, ενώ το 37% των επισκεπτών ενός ξενοδοχείου ζητούσαν καθαρές σε καθημερινή βάση, μόνο το 10% των επισκεπτών Airbnb έκανε το ίδιο. Αυτή η ασυμφωνία μπορεί να οφείλεται στο γεγονός ότι τα Airbnb γενικά δεν έχουν πρόσβαση σε υπηρεσία ρεσεψιόν ή καθαρισμού κατά παραγγελία, οπότε η επιλογή ενδέχεται να μην ήταν διαθέσιμη.

Ακόμη, οι επισκέπτες ενός ξενοδοχείου είχαν περισσότερες πιθανότητες να ακολουθήσουν γενικά τις συνήθειες υγιεινής που σχετίζονταν με την καθαριότητα, συμπεριλαμβανομένης της ζήτησης καθημερινών καθαρών κλινοσκεπασμάτων, μη χρήσης της καφετιέρας του δωματίου και της αίτησης για νέα σαπούνια και προϊόντα περιποίησης. Από την άλλη μεριά, σχεδόν ο διπλάσιος αριθμός των επισκεπτών Airbnb έπλενε τα πιάτα και τα ποτήρια στο χέρι, ενώ επίσης είχε περισσότερες πιθανότητες να καθαρίσει διάφορες επιφάνειες μέσα στο διαμέρισμά ή το σπίτι που διέμενε.

Τα τρία αντικείμενα που ζητήθηκε να αλλαχθούν / αντικατασταθούν πιο συχνά απ‘όλα ήταν τα ίδια τόσο σε καταλύματα Airbnb όσο και σε ξενοδοχεία, αν και τα επιμέρους ποσοστά διαφέρουν αρκετά. Ενώ το 56% όσων διέμειναν σε ξενοδοχείο άλλαξαν κρεβάτι, μόνο το 42% των αντίστοιχων στα Airbnb έκανε το ίδιο. Οι τελευταίοι ενδιαφέρονται πολύ περισσότερο να αλλάξουν τις πετσέτες τους με ποσοστό 38%, σε σύγκριση με μόλις 23% των ερωτηθέντων που παρέμειναν σε ξενοδοχείο.

|
Share |
Σχολίασε κι εσύ...












* Τα πεδία με "*" είναι υποχρεωτικά.
* Δεν επιτρέπεται κώδικας HTML.
* Το Email και το Τηλέφωνό σας δεν θα εμφανίζονται.
Ads by TDN

Μικρά & Ενδιαφέροντα

Παρουσιάσεις Εταιριών

Παρουσιάσεις Προϊόντων

Οι αναγνώστες μας στο Facebook

Αγγελίες

Μια Φωτογραφία μιλάει

Συνέδρια - Ημερίδες - Εκθέσεις

Το Hotel Marketing Masterclass στην Κύπρο

Φωτορεπορτάζ

Οι αναζητήσεις του Μορφέα

Ημερολόγιο Τουριστικών Εκθέσεων

↑ top