Ροή Ειδήσεων:

Smaller text size Larger text size
Έρευνα

Κανένα από τα κορυφαία site κριτικών ξενοδοχείων δεν είναι αξιόπιστο

Τατιάνα Ρόκου - 17 Σεπτέμβριος 2018, 15:00

Το πιο ενδιαφέρον τμήμα της έρευνας της CivicScience σχετικά με τις καλύτερες ιστοσελίδες αξιολόγησης ξενοδοχείων είναι ότι η πλειοψηφία των ερωτηθέντων (53%) δήλωσε ότι δεν εμπιστεύθηκε κανένα από τα κορυφαία sites κριτικών, με την πιο αξιόπιστη πηγή πληροφόρησης να είναι 'από στόμα σε στόμα'.


Όταν πρόκειται για τις καλύτερες ιστοσελίδες κριτικής ξενοδοχείων στον κόσμο, οι πραγματικοί νικητές δεν είναι οι συνήθεις ύποπτοι, σύμφωνα με νέα έρευνα της CivicScience. Η εταιρεία ρώτησε 1.789 ενήλικες στις ΗΠΑ σχετικά με τους ιστότοπους που χρησιμοποιούν για να βρουν κριτικές ξενοδοχείων. Χωρίς να αποτελεί έκπληξη για κανένα, ιστοσελίδες όπως η TripAdvisor, η Google και η Trivago, ήταν οι κορυφαίες στη λίστα, ωστόσο μια ακόμη μεγαλύτερη αποκάλυψη αποτελούν οι ιστοσελίδες που δεν αναφέρθηκαν στην έρευνα.

Το πιο ενδιαφέρον κομμάτι της έρευνας της CivicScience σχετικά με τις καλύτερες ιστοσελίδες αξιολόγησης ξενοδοχείων αποτελεί το γεγονός ότι η πλειοψηφία ΄των ερωτηθέντων (53%) δήλωσε ότι δεν εμπιστεύθηκε κανένα από τα κορυφαία sites κριτικών - με την πιο αξιόπιστη πηγή πληροφόρησης να είναι “από στόμα σε στόμα”.

TripAdvisor (24%)
Η TripAdvisor είναι το “μεγαθήριο’ των ιστοσελίδων κριτικών ξενοδοχείων. Με περίπου 661 εκατ. κριτικές που καλύπτουν περίπου 7,7 εκατ. καταλύματα, αεροπορικές εταιρείες, εμπειρίες και εστιατόρια, η TripAdvisor είναι γιγαντιαία. Υπάρχει όμως ένα πρόβλημα: Οι κριτικές στην TripAdvisor δεν απαιτούν επαλήθευση της κράτησης του ατόμου που έχει δημοσιεύσει την κριτική. Έτσι, δε χρειάζεται να μείνει κανείς σε ένα ξενοδοχείο για να υποβάλει και να δημοσιεύσει μια κριτική. Η TripAdvisor αναφέρει ότι διαθέτει αλγόριθμο ανίχνευσης απάτης, αλλά οι χρήστες που το ψάχνουν λίγο παραπάνω διαμαρτύρονται τακτικά για ψευδείς κριτικές.

Google (9%)
Η Google φαίνεται να κερδίζει γρήγορα έδαφος σε σύγκριση με την TripAdvisor στη λίστα με τις καλύτερες ιστοσελίδες κριτικής ξενοδοχείων. Η εταιρεία πρόσφατα ενσωμάτωσε την επιλογή “Hotel Finder” στην αναζήτησή της, επιτρέποντας στο χρήστη να βρει λίστα ξενοδοχείων με τιμές, φωτογραφίες, σχόλια και πανοραμικές φωτογραφίες από τον δρόμο στον οποίο βρίσκεται το κατάλυμα. Αλλά το ίδιο πρόβλημα πλήττει και την Google… Δεν υπάρχει επαλήθευση, που σημαίνει ότι ο καθένας μπορεί να δημοσιεύσει -και το κάνει- κριτική για ένα ξενοδοχείο.

Trivago (8%)
Είναι ενδιαφέρον ότι η Trivago δε φιλοξενεί καν κριτικές χρηστών. Πρόκειται για μια metasearch ιστοσελίδα ξενοδοχείων, η οποία οδηγεί τους χρήστες απευθείας σε τρίτους. Η Trivago διαθέτει ένα “δείκτη αξιολόγησης” βάσει κριτικών από ιστοσελίδες, όπως οι Expedia και Hotels.com. Και όμως, γνώστες του αντικειμένου όπως ο Tim Leffel, ο οποίος διαχειρίζεται ένα μικρό site κριτικής ξενοδοχείων, που ονομάζεται Hotel-Scoop.com, χρησιμοποιεί την Trivago ως σημείο αναφοράς του. Οι συγκεντρωτικές βαθμολογίες της Trivago έχουν μεγάλη ελκυστικότητα για τους ταξιδιώτες, γεγονός που τη φέρνει στην τρίτη θέση στη λίστα με τους καλύτερες ιστοσελίδες κριτικής ξενοδοχείων.

Booking.com (5%)
Η δύναμη της Booking.com είναι η μεθοδολογία της. Συγκεντρώνει 4,3 εκατ. σχόλια από επαληθευμένους επισκέπτες, πράγμα που σημαίνει ότι υπάρχουν λιγότερες απάτες από ό,τι, για παράδειγμα, στην Google ή στην TripAdvisor. Αυτά τα αποτελέσματα βρίσκονται όλα στην σελίδα της Booking.com, οπότε όταν ψάχνει κανείς για ένα ξενοδοχείο, θα βρεί πραγματικές κριτικές από πραγματικούς επισκέπτες.

Facebook (1%)
Αν και στατιστικά είναι ακόμη ασήμαντο, το Facebook είναι μια σημαντική προσθήκη σε αυτήν τη λίστα. Αν και, πιθανόν, να μη γνωρίζει κανείς αμέσως εάν ο συντάκτης μιας κριτικής έμεινε όντως στο ξενοδοχείο που αναφέρεται, δεν είναι δύσκολο, ωστόσο, να το ανακαλύψει. Χάρη στην πολιτική πραγματικών ονομάτων του Facebook, ο χρήστης μπορεί να διαπιστώσει εάν κάποιος είναι υπαρκτός ή απλά ένα ψεύτικο ηλεκτρονικό όνομα.

Oyster (λιγότερο από 1%)
Η Oyster έλαβε τις λιγότερες ψήφους, αλλά διαθέτει κάποιες από τις πιο ισχυρές μεθοδολογίες στη λίστα με τις καλύτερες ιστοσελίδες αξιολόγησης ξενοδοχείων. Η Oyster έχει μια ομάδα επαγγελματιών ερευνητών που ερευνούν ξενοδοχεία και στη συνέχεια δημοσιεύουν φωτογραφίες υψηλής ανάλυσης και κριτικές εμπειρογνωμόνων - “έτσι ξέρετε ακριβώς τι θα αντικρίσετε πριν καν φτάσετε”, ισχυρίζεται. Έχει αξιολογήσει συνολικά 42.000 ξενοδοχεία μέχρι στιγμής.

Ίσως η πιο ενδιαφέρουσα πτυχή της έρευνας της CivicScience είναι ότι η πλειοψηφία δήλωσε ότι δεν εμπιστεύθηκε καμία από τις παραπάνω ιστοσελίδες, αποκαλύπτοντας πως κανένας από τους κορυφαίους ιστότοπους δε θεωρείται στα αλήθεια αξιόπιστος.

|
Share |
Σχολίασε κι εσύ...












* Τα πεδία με "*" είναι υποχρεωτικά.
* Δεν επιτρέπεται κώδικας HTML.
* Το Email και το Τηλέφωνό σας δεν θα εμφανίζονται.
Ads by TDN

Μικρά & Ενδιαφέροντα

Παρουσιάσεις Εταιριών

Παρουσιάσεις Προϊόντων

Οι αναγνώστες μας στο Facebook

Αγγελίες

Μια Φωτογραφία μιλάει

Συνέδρια - Ημερίδες - Εκθέσεις

Το Hotel Marketing Masterclass στην Κύπρο

Φωτορεπορτάζ

Οι αναζητήσεις του Μορφέα

Ημερολόγιο Τουριστικών Εκθέσεων

↑ top