Τελευταία νέα
ΑρχικήΑερομεταφορέςΗ Alitalia επαληθεύει κέρδη στο γ' τρίμηνο, στο ταμείο της 770 εκατ. ευρώ
Αεροπορικές εταιρείες

Η Alitalia επαληθεύει κέρδη στο γ' τρίμηνο, στο ταμείο της 770 εκατ. ευρώ

Το γ' τρίμηνο που τελειώνει είναι το πρώτο στο οποίο η Alitalia προβλέπεται να κλείσει με ένα μικρό τριμηνιαίο κέρδος. Τα έσοδα των επιβατών του γ' τριμήνου υπολογίζονται σε αύξηση της τάξης του 7,1% (σε 835 εκατ. ευρώ), το EBITDA αναμένεται να είναι 87 εκατ. ευρώ (από 68 το 2017), με κέρδος προ φόρων 24 εκατ. ευρώ.

Η Alitalia, μετά από πολύ καιρό έχει κερδοφορία στο γ’ τρίμηνο του 2018. Η περίοδος Ιουλίου – Σεπτεμβρίου  προβλέπεται να κλείνει με καθαρό κέρδος περίπου 2 εκατ. ευρώ. Χάρη στην αύξηση των εσόδων και τη μείωση του κόστους, και παρά την ανοδική πορεία του κόστους του πετρελαίου. Ένδειξη μιας εταιρείας που αλλάζει πρόσωπο και που με 770 εκατομμύρια ευρώ στο ταμείο της, παρουσιάζεται “πολύ πιο ενδιαφέρουσα για έναν αγοραστή” από ότι ήταν ένα χρόνο πριν, επιβεβαιώνουν οι έκτακτοι διαχειριστές που βρίσκονται στο τιμόνι της για περίπου 17 μήνες.

Όπως αναμεταδίδει το Ιταλικό Πρακτορείο Ειδήσεων ANSA, τα καλά νέα για την κατάσταση της εταιρείας φτάνουν από την ακρόαση των τριών διαχειριστών, των Luigi Gubitosi, Stefano Paleari και Enrico Laghi, στις επιτροπές Μεταφορών και παραγωγικών Δραστηριοτήτων του Επιμελητηρίου. “Το τρίτο τρίμηνο που τελειώνει είναι το πρώτο στο οποίο η Alitalia προβλέπεται να κλείσει με ένα μικρό τριμηνιαίο κέρδος” ανακοινώνει ο Gubitosi: “Ήταν πολύς καιρός που δεν είχε συμβεί κάτι τέτοιο”. Η αυξητική τάση παρατηρήθηκε ήδη κατά τα δύο πρώτα τρίμηνα, αύξηση με ρυθμό 6-7% από τα έσοδα των επιβατών. Και τώρα ακόμα και αυτό το γ’ τρίμηνο επιβεβαιώνεται η  βελτίωση, παρ’όλο το κόστος του πετρελαίου που – επισημαίνουν οι επίτροποι – θα συνεχίσει να αποτελεί “το ερωτηματικό για τον κλάδο στο κοντινό μέλλον”. Τα έσοδα των επιβατών του γ’ τριμήνου υπολογίζονται σε αύξηση της τάξης του 7,1% (σε 835 εκατ. ευρώ), το EBITDA αναμένεται να είναι 87 εκατ. ευρώ (από 68 το 2017), με κέρδος προ φόρων 24 εκατ. ευρώ. Μειώνεται επίσης το κόστος των χρηματοδοτικών μισθώσεων (και θα μειωθεί ακόμα περισσότερο το 2019), το εργατικό κόστος “δεν είναι πλέον το κύριο πρόβλημα” και το on-time performance της εταιρείας είναι στην κορυφή της Ευρώπης.

Εν τω μεταξύ, πλησιάζει και η προθεσμία της 31ης Οκτωβρίου για τη διαδικασία της πώλησης, που οι διαχειριστές εύχονται να τηρηθεί (γι’αυτό εργάζονται για να επιταχύνουν τις εξελίξεις με τις εταιρείες που έχουν εκδηλώσει ενδιαφέρον), χωρίς να παρεμβαίνουν όμως στη “μορφή” της διάσωσης: εάν θα είναι μέσω της FS (Κρατικοί Ιταλικοί Σιδηρόδρομοι), του CDP (Ιταλικό Ταμείο Παρακαταθηκών και Δανείων) ή της Boeing, απαντούν ότι “είναι κυβερνητική επιλογή και δεν είναι αρμοδιότητά μας να το σχολιάζουμε”.

Ο αναπληρωτής υπουργός ανάπτυξης Giovanni Galli (της Λέγκας του Βορρά) πιέζει για μια μεγάλη εταιρεία, “φρενάροντας” την υπόθεση του CDP ή της FS. Και ο πρώην πρόεδρος Luca Cordero di Montezemolo προειδοποιεί για την περίπτωση εισόδου της FS: προσοχή στον ανταγωνισμό. Η βελτίωση της εταιρείας καλωσορίστηκε από τα συνδικάτα, που τονίζουν την ανάγκη να συμμετέχουν και να κληθούν από την Κυβέρνηση και την εταιρεία.

Υπεύθυνη Ύλης - Travel Media Applications | Ιστοσελίδα | + Άρθρα

Η Τατιάνα ελέγχει καθημερινά τη ροή των εισερχόμενων ειδήσεων και επιμελείται την ύλη που δημοσιεύεται στο δίκτυο των TravelDailyNews.

19/04/2024
18/04/2024
17/04/2024
16/04/2024
15/04/2024
12/04/2024