Ροή Ειδήσεων:

Smaller text size Larger text size
Σεμινάρια

Επικοινωνιακός (με τους πελάτες) γίνεσαι, δε γεννιέσαι

Άγγελος Ρεστάνης - 04 Οκτώβριος 2018, 12:23

Το επιτυχημένο σεμινάριο του TravelDailyNews για την αποτελεσματική επικοινωνία των στελεχών του κλάδου του τουρισμού με τους πελάτες τους επαναλαμβάνεται στις 9 Οκτωβρίου.


Το σεμινάριο του TravelDailyNews με θέμα την αποτελεσματική επικοινωνία των στελεχών του κλάδου του τουρισμού με τους πελάτες τους ύστερα από την επιτυχία που σημείωσε, διοργανώνεται ξανά στην Αθήνα. Με τίτλο Επικοινωνιακός γίνεσαι, δε γεννιέσαι πραγματοποιείται την Τρίτη, 9 Οκτωβρίου 2018, στο ξενοδοχείο AIROTEL Parthenon Hotel, στο κέντρο της Αθήνας

Εισηγητής είναι ο κ. Ανδρέας Θεοδωρακόπουλος, επικοινωνιολόγος, Μ.Β.Α. Kingston University, εισηγητής στη Σχολή Δημόσιας Διοίκησης, καθηγητης Derby Univ. και συγγραφέας

Σκοπός του σεμιναρίου είναι:

  • Ο συμμετέχων να διδαχθεί και να καταφέρει να εφαρμόσει έναν τρόπο επικοινωνίας που να είναι αποτελεσματικός
  • Να μπορέσει να συσχετίσει κάθε άνθρωπο μαζί του
  • Να καταφέρει να αναγνωρίζει κάθε “περίεργη συμπεριφορά”
  • Να χαρτογραφεί το χαρακτήρα του άλλου
  • Να μιλά με τρόπο ευχάριστο
  • Να “πουλά” και οι άλλοι να απολαμβάνουν να αγοράζουν

Το σεμινάριο “Επικοινωνιακός γίνεσαι, δε γεννιέσαι” απευθύνεται σε όλους τους εργαζομένους στον κλάδο του τουρισμού, που έρχονται σε επαφή με πελάτες, όπως ξενοδοχεία, τουριστικά γραφεία, και γενικά σε όλους τους υπαλλήλους του τουρισμού που εξυπηρετούν πελάτες.

Όπως αναφέρει σε παλαιότερο άρθρο του στο TravelDailyNews ο εισηγητής του σεμιναρίου, “κάθε μέρα ως επαγγελματίες αλλά και ως άνθρωποι ερχόμαστε σε επαφή με πολλούς άλλους ανθρώπους που είναι πελάτες μας, συνεργάτες μας κ.ά. και δεν καταφέρνουμε να επικοινωνήσουμε σωστά και ολοκληρωμένα. Αυτή η ατελέσφορη επικοινωνία συμβαίνει διότι είμαστε τόσο διαφορετικοί μεταξύ μας και δεν αναγνωρίζουμε αλλά και ούτε παραδεχόμαστε την διαφορετικότητα του άλλου. Αν γνωρίζαμε το μυστικό αυτής της διαφορετικότητας, θα μπορούσαμε να επικοινωνήσουμε με τους άλλους αποτελεσματικά και να πετύχουμε το στόχο μας. Ακούω συχνά πολλούς επαγγελματίες οι οποίοι λένε πως τα έψαλλαν σε κάποιον πελάτη τους γιατί είχε παράλογες απαιτήσεις. Στην ερώτησή μου αν τελικώς επιτευχθεί η πώληση η απάντηση είναι πάντα όχι. Να ξέρετε πως ένας πωλητής πληρώνεται για να πετύχει μια πώληση και όχι να τα ψάλλει στον πελάτη. Ο τρόπος λοιπόν με τον οποίο θα πούμε κάτι, το πόσο κοντά θα φτάσουμε στον άλλο, αν θα τον ακουμπήσουμε, αν θα τον αγκαλιάσουμε, αν θα του ασκήσουμε έλεγχο ή θα τον αφήσουμε ελεύθερο να δράσει είναι και το κλειδί για να επικοινωνήσουμε σωστά μαζί του. Χρειάζεται γνώση λοιπόν για να μπορέσουμε να αναγνωρίσουμε τους τύπους των ανθρώπων και να ‘χειριζόμαστε’ αναλόγως τις καταστάσεις”.


|
Share |
Σχολίασε κι εσύ...












* Τα πεδία με "*" είναι υποχρεωτικά.
* Δεν επιτρέπεται κώδικας HTML.
* Το Email και το Τηλέφωνό σας δεν θα εμφανίζονται.
Ads by TDN

Μικρά & Ενδιαφέροντα

Παρουσιάσεις Εταιριών

Παρουσιάσεις Προϊόντων

Οι αναγνώστες μας στο Facebook

Αγγελίες

Μια Φωτογραφία μιλάει

Συνέδρια - Ημερίδες - Εκθέσεις

Το Hotel Marketing Masterclass στην Κύπρο

Φωτορεπορτάζ

Οι αναζητήσεις του Μορφέα

Ημερολόγιο Τουριστικών Εκθέσεων

↑ top