Ροή Ειδήσεων:

Smaller text size Larger text size
TOs

TUI: Η Ελλάδα κατέχει τη δεύτερη θέση στις προτιμήσεις των Ευρωπαίων

Χρήστος Μυστιλιάδης - 04 Οκτώβριος 2018, 15:08

Η Helen Caron, Group Purchasing Director της TUI αποκαλύπτει ότι το 10% θα φτάσει η αύξηση στις κρουαζιέρες προς ελληνικούς προορισμούς το 2018, με πιο δημοφιλή προορισμό την Κρήτη.


H Helen Caron, Group Purchasing Director του πολυεθνικού κολοσσού, βρέθηκε στη Ρόδο και μίλησε για το ολοκαίνουργιο TUI Sensatori Resort Atlantica, για τα σχέδια του ομίλου στην Ελλάδα, όπου διατηρεί 43 ξενοδοχεία, αλλά και για τις τουριστικές εξελίξεις.

H Βρετανίδα διευθύντρια αναφέρθηκε στα 40 χρόνια δράσης της TUI, τονίζοντας ότι με την Ελλάδα έχουν αναπτυχθεί μακροχρόνιες σχέσεις που άντεξαν στα εύκολα και στα δύσκολα. Η Ελλάδα κατέχει τη δεύτερη θέση στις προτιμήσεις των Ευρωπαίων, είναι πέμπτη παγκοσμίως και οι προοπτικές είναι εξαιρετικές. Σημαντική αγορά η Ελλάδα είναι και στον τομέα της κρουαζιέρας. Οι επισκέψεις το 2017 έφτασαν τα 2,5 εκατομμύρια, ενώ 10% θα είναι η αύξηση το 2018, με πιο δημοφιλή προορισμό την Κρήτη. Η Ρόδος είναι τέταρτη με 600 πτήσεις εβδομαδιαίως.

Φυσικά, δεν παρέλειψε να αναφερθεί και στο νέο “στολίδι” της Ρόδου, το TUI Sensatori Resort Atlantica, το οποίο είναι το πιο τεχνολογικά ανεπτυγμένο ξενοδοχείο της Atlantica και απευθύνεται σε πελάτες πέντε αστέρων, οικογένειες, ζευγάρια με μεγάλα και μικρά παιδιά. Προσφέρει υπηρεσίες όλη την περίοδο από τον Απρίλιο έως τον Οκτώβριο και για όλο το εύρος των ηλικιών.

Δημ. Νικολαϊδης: “Για εμάς σημασία έχουν οι άνθρωποι”



Στα πλαίσιο του εορτασμού των 10 ετών λειτουργίας του ξενοδοχειακού concept TUI Sensatori του Ομίλου TUI, στο νέο ξενοδοχείο στο Γεννάδι της Ρόδου, ο διευθύνων σύμβουλος και εκ των ιδιοκτητών του Ομίλου Atlantica, κ. Δημήτρης Νικολαΐδης, αναφέρθηκε “στη σημασία που έχει να προσφέρουμε διαφοροποιημένες διακοπές υψηλού επιπέδου για να μπορούμε να δικαιολογούμε και να πείθουμε τον πελάτη να επιλέγει τους δικούς μας προορισμούς, προϊόντα και resorts και παράλληλα να δημιουργούμε αυτό το διαφορετικό το οποίο μας δίνει το ανταγωνιστικό πλεονέκτημα”.

O κ. Νικολαίδης, ξεκινώντας την ομιλία του, αναφέρθηκε στο ιστορικό και στις φάσεις που πέρασε μέχρι την υλοποίησή του το Sensatori Resort, δηλώνοντας χαρακτηριστικά: “Για εμάς σημασία έχουν οι άνθρωποι και το ανθρώπινο δυναμικό! Χωρίς τους ανθρώπους όλα θα ήταν άψυχα και χωρίς νόημα. Δεν θα υπήρχε Sensatori χωρίς αυτούς, δεν θα υπήρχε TUI χωρίς αυτούς!”.









|
Share |
Σχολίασε κι εσύ...












* Τα πεδία με "*" είναι υποχρεωτικά.
* Δεν επιτρέπεται κώδικας HTML.
* Το Email και το Τηλέφωνό σας δεν θα εμφανίζονται.
Ads by TDN

Μικρά & Ενδιαφέροντα

Παρουσιάσεις Εταιριών

Παρουσιάσεις Προϊόντων

Οι αναγνώστες μας στο Facebook

Αγγελίες

Μια Φωτογραφία μιλάει

Συνέδρια - Ημερίδες - Εκθέσεις

Φωτορεπορτάζ

Οι αναζητήσεις του Μορφέα

Ημερολόγιο Τουριστικών Εκθέσεων

↑ top