Ροή Ειδήσεων:

Smaller text size Larger text size
Tour Operators

Σταματά η λειτουργία του Club 18-30 του Thomas Cook

Άγγελος Ρεστάνης - 09 Οκτώβριος 2018, 11:43

Ο λόγος για τον οποίο το Club 18-30 ρίχνει τίτλους τέλους είναι ότι ο Thomas Cook προσπάθησε ανεπιτυχώς το καλοκαίρι να βρει έναν αγοραστή για το brand.


Οι διακοπές μέσω του brand “Club 18-30“ πρόκειται να σταματήσουν στο τέλος αυτού του μήνα, καθώς ο ιδιοκτήτης του, Thomas Cook, ο οποίος ανέλαβε τη μάρκα το 1998, επιβεβαίωσε ότι θα τερματίσει την λειτουργία του στις 27 Οκτωβρίου. Σύμφωνα με πληροφορίες, η εταιρεία θέλει να επικεντρωθεί στο Cook’s Club, το οποία ξεκίνησε τον Απρίλιο και απευθύνεται στους millennial πελάτες της.

Ο λόγος για τον οποίο το Club 18-30 ρίχνει τίτλους τέλους είναι ότι ο Thomas Cook προσπάθησε ανεπιτυχώς το καλοκαίρι να βρει έναν αγοραστή για το brand.

Ο Ingo Burmester, διευθύνων σύμβουλος του Thomas Cook, δήλωσε: “Επικεντρωνόμαστε ολοένα και περισσότερο στο βασικό χαρτοφυλάκιο ξενοδοχείων μας και αισθανόμαστε ότι το σήμα Club 18-30 δεν ταιριάζει πλέον με το ευρύτερο πρόγραμμά μας.

“Έχοντας περάσει το καλοκαίρι διερευνώντας τις επιλογές μας, μη βρίσκοντας μια βιώσιμη εναλλακτική λύση που έχει νόημα για τον Thomas Cook ή το ίδιο το σήμα, αποφασίσαμε ότι το Club 18-30 θα σταματήσει στο τέλος αυτής της σεζόν”.

Οι τελευταίες διακοπές που θα διοργανωθούν θα είναι ένα ταξίδι από το Μάντσεστερ στο Μαγκάλουφ της Μαγιόρκα.

Ο τουρισμός είναι κάτι το δυναμικό, κάτι το οποίο αλλάζει, μεταβάλλεται διαρκώς από χρονιά σε χρονιά. Όλοι εμείς θα πρέπει να έχουμε την ετοιμότητα, την ευελιξία και τα σωστά αντανακλαστικά, ώστε να καταφέρνουμε να βγαίνουμε κερδισμένοι από αυτό”, όπως μας δήλωσε ο κ Θέμης Μουντράκης, ιδιοκτήτης του Thalia Hotel στη Χερσόνησο και αντιδήμαρχος Τουρισμού στο Δήμο Χερσονήσου.

Το Club 18-30 ιδρύθηκε τη δεκαετία του 1960 για να προσφέρει πακέτα διακοπών που απευθύνονταν σε νέους single και ζευγάρια που ήθελαν να ταξιδέψουν χωρίς οικογένειες ή παιδιά.

Ο πρώτος προορισμός ήταν ο Lloret de Mar στην Κόστα Μπράβα. Το 1973, εξαγοράστηκε από τη διοίκηση, γεγονός που αποτέλεσε την πρώτη από μια σειρά αλλαγών της νέας ιδιοκτησίας.

Η αμφιλεγόμενη εικόνα του brand το κρατούσε στο κέντρο των εξελίξεων κατά τη διάρκεια της δεκαετίας του ‘90 και του 2000, αλλά σήμερα θεωρείται ως μια εμπορική επωνυμία ξεπερασμένη.



Στη φωτογραφία, καλοκαιρινό βράδυ στα Μάλια της Κρήτης.






|
Share |
Σχολίασε κι εσύ...












* Τα πεδία με "*" είναι υποχρεωτικά.
* Δεν επιτρέπεται κώδικας HTML.
* Το Email και το Τηλέφωνό σας δεν θα εμφανίζονται.
Ads by TDN

Μικρά & Ενδιαφέροντα

Παρουσιάσεις Εταιριών

Παρουσιάσεις Προϊόντων

Οι αναγνώστες μας στο Facebook

Αγγελίες

Μια Φωτογραφία μιλάει

Συνέδρια - Ημερίδες - Εκθέσεις

Φωτορεπορτάζ

Οι αναζητήσεις του Μορφέα

Ημερολόγιο Τουριστικών Εκθέσεων

↑ top