Οι ταξιδιώτες μπορούν πλέον να ζητήσουν από το Google Assistant, τον φωνητικό βοηθό της Google, να ενημερωθούν για τα δρομολόγιά τους ή να κάνουν κράτηση σε κάποιο ξενοδοχείο της επιλογής τους.
Η Expedia.com ανακοίνωσε την έναρξη της υπηρεσίας Expedia Action για το Google Assistant, τον φωνητικό βοηθό της Google, παρέχοντας στους πελάτες τη δυνατότητα να διαχειρίζονται τα ταξιδιωτικά τους σχέδια μέσω φωνητικών εντολών με οποιαδήποτε συσκευή υποστηρίζει το Google Assistant.
Οι χρήστες της Expedia, αφού συνδέσουν τους λογαριασμούς τους με το Action, μπορούν να έχουν εξατομικευμένη βοήθεια σχετικά με τα υπάρχοντα δρομολόγια και προγράμματά τους, μπορούν να ελέγξουν το υπόλοιπό τους στο Expedia Rewards, και πολλά άλλα.
“Είμαστε ενθουσιασμένοι που καινοτομούμε με διάφορους τρόπους για να διευκολύνουμε τον προγραμματισμό των ταξιδιών των πελατών μας, ανεξάρτητα από το πού βρίσκονται ή από ποια συσκευή χρησιμοποιούν. Η αγορά έχει έρθει αντιμέτωπη με ταχεία υιοθέτηση αυτών των νέων τεχνολογιών κατά το περασμένο έτος και θέλουμε να διασφαλίσουμε ότι οι πελάτες της Expedia έχουν τη δυνατότητα να αποκτήσουν τις ταξιδιωτικές πληροφορίες που χρειάζονται, ακριβώς όταν τις χρειάζονται. Το Google Assistant είναι ένα βήμα προς αυτή την κατεύθυνση“, λέει ο Brent Harrison, διευθύνων σύμβουλος προϊόντων και τεχνολογίας της εταιρείας.
- Αναζητούν και να κάνουν κράτηση ξενοδοχείων
- Ακυρώνουν κρατήσεις πτήσεων και ξενοδοχείων
- Προσθέσουν ένα ενοικιαζόμενο αυτοκίνητο σε μια υπάρχουσα κράτηση πτήσης με ταξίδι μετ ‘επιστροφής
- Ελέγξουν τους διαθέσιμους πόντους του προγράμματος Expedia Rewards
- Έχουν πρόσβαση σε δρομολόγια ταξιδιών της Expedia
- Λαμβάνουν τα στοιχεία του επερχόμενου ταξιδιού τους σε μορφή λίστας