Ροή Ειδήσεων:

Smaller text size Larger text size
Τάσεις

GlobalData: Τα οικογενειακά ταξίδια θα αυξηθούν 25% μέχρι το 2022

Θοδωρής Κουμέλης - 15 Οκτώβριος 2018, 15:05

Η αγορά οικογενειακών ταξιδιών χαρακτηρίζεται από ολοένα και πιο εξελιγμένες και διαφορετικές απαιτήσει των ταξιδιωτών, ενώ η τουριστική βιομηχανία πρέπει τώρα να ανταποκριθεί στις επιθυμίες και τις ανάγκες πολλών διαφορετικών ηλικιακών ομάδων και καταναλωτών.


Η αγορά οικογενειακών ταξιδιών στο εξωτερικό πρόκειται να αυξηθεί σε ετήσια βάση κατά 4,6%, από 300 εκατ. ταξίδια το 2017 σε 376 εκατ. το 2022, σύμφωνα με τη διεθνή εταιρεία δεδομένων και αναλύσεων GlobalData.

Πρόσφατη έρευνά της, με τίτλο “Key Trends in Family Travel” υπογραμμίζει ότι τα οικογενειακά ταξίδια αντιπροσωπεύουν πλέον το 30,8% του εξερχόμενου τουρισμού και θα διατηρήσουν τη θέση τους αυτή κατά την περίοδο που εξετάζεται από την εταιρεία, κυρίως λόγω της ανερχόμενης κινεζικής αγοράς.

Η Sara Grady, επικεφαλής του Τμήματος Ταξιδιών & Τουρισμού της GlobalData, δήλωσε: “Καθώς το διαθέσιμο εισόδημα αυξάνεται και οι αναδυόμενες αγορές ανοίγουν τα σύνορά τους, θα δούμε τάσεις, όπως τα ταξίδια στα οποία συμμετέχουν πολλές γενιές μαζί να είναι αυτά που προωθούν την ταξιδιωτική αγορά γενικότερα, ιδιαίτερα από εξαιρετικά πολύτιμες αγορές, όπως η Κίνα. Αυτό το γεγονός αποτελεί μια τεράστια ευκαιρία για την τουριστική βιομηχανία, αν είναι σε θέση να αξιοποιήσει τις συγκεκριμένες ανάγκες αυτής της πολύπλοκης ομάδας τουριστών”.

Η αγορά οικογενειακών ταξιδιών χαρακτηρίζεται από ολοένα και πιο εξελιγμένες και διαφορετικές απαιτήσει των ταξιδιωτών, ενώ η τουριστική βιομηχανία πρέπει τώρα να ανταποκριθεί στις επιθυμίες και τις ανάγκες πολλών διαφορετικών ηλικιακών ομάδων και καταναλωτών, οι οποίοι είναι περισσότερο από ποτέ συνηθισμένοι στο να έχουν στη διάθεσή τους εξατομικευμένα προϊόντα και υπηρεσίες. Από την παροχή περισσότερων πολυσχιδών δραστηριοτήτων έως την απεριόριστη διαθεσιμότητα σε τεχνολογία, όλα τα στοιχεία πρέπει να εξεταστούν με μεγαλύτερη προσοχή.

Η Grady καταλήγει στο συμπέρασμα ότι “τα οικογενειακά ταξίδια κινούνται πέρα από τις παραδοσιακές διακοπές ήλιου-θάλασσας, για να προσφέρουν στις οικογένειες τον πολύ απαραίτητο χρόνο να επανασυνδεθούν μεταξύ τους και να δημιουργήσουν αξέχαστες αναμνήσεις, είτε σε μοναδικούς προορισμούς ή επιλέγοντας άλλους τύπους διακοπών, όπως πολιτιστικά ταξίδια ή διακοπές με δραστηριότητες. Ποτέ άλλοτε δεν ήταν τόσο σημαντικό να προσφέρουμε στους ταξιδιώτες κάτι πέρα από το καθιερωμένο, ώστε να ξεχωρίζουν από το πλήθος και να ικανοποιούν συγκεκριμένες απαιτήσεις τους, ανεξάρτητα από το που προέρχονται”.

|
Share |
Σχολίασε κι εσύ...












* Τα πεδία με "*" είναι υποχρεωτικά.
* Δεν επιτρέπεται κώδικας HTML.
* Το Email και το Τηλέφωνό σας δεν θα εμφανίζονται.
Ads by TDN

Μικρά & Ενδιαφέροντα

Παρουσιάσεις Εταιριών

Παρουσιάσεις Προϊόντων

Οι αναγνώστες μας στο Facebook

Αγγελίες

Μια Φωτογραφία μιλάει

Συνέδρια - Ημερίδες - Εκθέσεις

Το Hotel Marketing Masterclass στην Κύπρο

Φωτορεπορτάζ

Οι αναζητήσεις του Μορφέα

Ημερολόγιο Τουριστικών Εκθέσεων

↑ top