Ροή Ειδήσεων:

Smaller text size Larger text size
Εκθέσεις

Γιατί τα boutique ξενοδοχεία και οι hotel designers αποτελούν τo σημαντικότερο κοινό του 100% Hotel Show

Βίκυ Καραντζαβέλου - 17 Οκτώβριος 2018, 12:10

Την περυσινή χρονιά επισκέφθηκαν την έκθεση πάνω από 25.000 επισκέπτες, με τους ιδιοκτήτες των boutique ξενοδοχείων αλλά και τους αρχιτέκτονες με σημαντικό portfolio από καταλύματα και τουριστικές επιχειρήσεις, να αποτελούν ένα σημαντικό τμήμα του κοινού.


Διατηρώντας τη φήμη της σημαντικότερης έκθεσης για boutique ξενοδοχεία και αρχιτέκτονες που εξειδικεύονται στον ξενοδοχειακό σχεδιασμό, το 100% Hotel Show επεξηγεί γιατί οι συγκεκριμένοι επαγγελματίες αποτελούν το δυναμικότερο κοινό της έκθεσης αλλά και πώς επηρεάζουν σημαντικά την πορεία του ελληνικού τουρισμού.

Το 100% Hotel Show ετοιμάζεται για την 6η του διοργάνωση. Την πευσινή χρονιά επισκέφθηκαν την έκθεση πάνω από 25.000 επισκέπτες, με τους ιδιοκτήτες των boutique ξενοδοχείων αλλά και τους αρχιτέκτονες με σημαντικό portfolio από καταλύματα και τουριστικές επιχειρήσεις, να αποτελούν ένα σημαντικό τμήμα του κοινού.

Τι είναι όμως αυτό που κάνει το 100% Hotel Show τη σημαντικότερη έκθεση για boutique ξενοδοχεία και hotel designers;

1. Το ξενοδοχειακό design κατέχει κεντρικό ρόλο σε όλη την έκθεση, από τις εκθεσιακές ενότητες μέχρι και τις παράλληλες δραστηριότητες



Αν ένα είναι το διακριτό χαρακτηριστικό όλων των boutique ξενοδοχείων, αυτό είναι το ιδιαίτερο και αναγνωρίσιμο design με ξεχωριστό χαρακτήρα. Το 100% Hotel Show, κατάφερε να παρουσιάζει την πιο πλήρη συλλογή ιδεών και προτάσεων, αφού οι τομείς Architecture & Development, Build & Renovation και Interior & Exterior Design, είναι οι πλέον αναπτυγμένοι, με τις εταιρείες που συμμετέχουν να μετατρέπουν τα περίπτερά τους σε έτοιμες ολοκληρωμένες προτάσεις. Η υψηλή αισθητική και η ποιότητα των design προτάσεων, ξεχωρίζει σαφώς και για τους αρχιτέκτονες που επισκέπτονται την έκθεση, αφού μπορούν να ανακαλύψουν τις νέες λύσεις και προτάσεις των εταιρειών αλλά και να δουν την εφαρμογή τους.

2. Δίνεται έμφαση στην άμεση εκπαίδευση των boutique ξενοδόχων, αλλά και των αρχιτεκτόνων μέσα από στοχευμένα workshops



Οι ιδιοκτήτες των boutique ξενοδοχείων είθισται να ασχολούνται με ποικίλης ειδικότητας θέματα, τα οποία, λόγω της εξέλιξης της αγοράς, απαιτούν διαρκή εκπαίδευση. Είναι γεγονός, πλέον, ότι τα workshops του 100% Hotel Show αποτελούν σημείο αναφοράς τόσο των ξενοδόχων όσο και των αρχιτεκτόνων που επισκέπτονται την έκθεση, αφού καλύπτουν ειδικές θεματολογίες που αγγίζουν τις άμεσες ανάγκες της αγοράς. Ειδικά για αυτή τη χρονιά, αρκετά από τα workshops έχουν συνδυαστική θεματολογία μεταξύ design και στρατηγικής, καθώς έχει αποδειχτεί ότι η συνολική εμπειρία του επισκέπτη καθορίζεται σημαντικά από το συνολικό σχεδιασμό, που επηρεάζει τόσο την ικανοποίησή του όσο και τις πωλήσεις.

3. Δίνει την ευκαιρία τόσο στους ξενοδόχους όσο και στους δημιουργούς να αναδειχθούν μέσω των Hotel Design Awards



Με το 100% Hotel Show να αποτελεί ένα από τα σημαντικότερα, πλέον, σημεία αναφοράς της ελληνικής ξενοδοχειακής αγοράς, δεν θα μπορούσε να παραληφθεί και η δημιουργία μιας δράσης με στόχο την προώθηση των ξενοδοχείων και των αρχιτεκτόνων που το έχουν στηρίξει τα τελευταία χρόνια. Έτσι, η ολοένα και δυναμικότερη ενίσχυση των Hotel Design Awards, ενός θεσμού μέσω του οποίου διακρίνονται τόσο ξενοδοχεία όσο και designers που αναδεικνύονται στη συνέχεια σε Ελλάδα και εξωτερικό, γίνεται δυναμικός πόλος έλξης που έχει δημιουργήσει έναν από τους πλέον αντικειμενικούς και αξιόπιστους θεσμούς που προάγουν το ελληνικό ξενοδοχειακό design.

4. Με τα ειδικά segments: Digital & Sales, Housekeeping & Wellness και Food & Serve, δίνει λύσεις 360° στους ξενοδόχους, αλλά και καλύτερη εικόνα του κλάδου στους αρχιτέκτονες



Εκτός από το Design, μεγάλη σημασία έχει πλέον και ο τομέας του Digital Marketing, αφού καθορίζει σημαντικό κομμάτι των πωλήσεων των ξενοδοχείων. Το 100% Hotel Show έχει στήσει και παρουσιάζει το σημαντικότερο Digital & Sales Hub, μέσω μιας ειδικά διαμορφωμένης περιοχής, όπου οι ξενοδόχοι μπορούν να βρουν όλες τις εταιρείες που δίνουν λύση σε αυτή την κατεύθυνση. Ταυτόχρονα, οι αρχιτέκτονες έχουν την ευκαιρία να κατανοήσουν καλύτερα την ξενοδοχειακή πραγματικότητα, και σε συνδυασμό με τις επιλεγμένες προτάσεις του Housekeeping & Wellness, αλλά και του Food & Serve, να προδιαγράφουν πιο ολοκληρωμένα ξενοδοχεία.

|
Share |
Σχολίασε κι εσύ...












* Τα πεδία με "*" είναι υποχρεωτικά.
* Δεν επιτρέπεται κώδικας HTML.
* Το Email και το Τηλέφωνό σας δεν θα εμφανίζονται.
Ads by TDN

Μικρά & Ενδιαφέροντα

Παρουσιάσεις Εταιριών

Παρουσιάσεις Προϊόντων

Οι αναγνώστες μας στο Facebook

Αγγελίες

Μια Φωτογραφία μιλάει

Συνέδρια - Ημερίδες - Εκθέσεις

Το Hotel Marketing Masterclass στην Κύπρο

Φωτορεπορτάζ

Οι αναζητήσεις του Μορφέα

Ημερολόγιο Τουριστικών Εκθέσεων

↑ top