Ροή Ειδήσεων:

Smaller text size Larger text size
Online travel

Η Google επιδιώκει να μετατραπεί σε ΟΤΑ λειτουργίας 24/7

Τατιάνα Ρόκου - 17 Οκτώβριος 2018, 13:51

Σύμφωνα με έρευνα της Google, το 15% του συνόλου των αναζητήσεων είναι μοναδικές είναι εντελώς νέες, ενώ την τελευταία διετία έχει παρατηρηθεί αύξηση 25% σε όρους αναζήτησης που περιλαμβάνουν τη λέξη 'το καλύτερο' (best).


Η Google σκοπεύει να μετατραπεί σε μοντέλο διαδικτυακού ταξιδιωτικού πράκτορα 24ώρου βάσεως, 7 ημέρες την εβδομάδα, καθώς οι καταναλωτές γίνονται ολοένα και πιο περίεργοι, απαιτητικοί και ανυπόμονοι.

Ο κολοσσός των διαδικτυακών αναζητήσεων αποκάλυψε χθες τις προθέσεις του να ικανοποιήσει τις ανάγκες των σύγχρονων ταξιδιωτών στο συνέδριο για τα 70 χρόνια του Broadway Travel Group, που γίνεται 14-17 Οκτωβρίου στο Dubrovnik τηε Κροατίας.

Οι ομιλητές της Google, Eoin Cahill, Account Manager - Google Marketing Solutions UK, και Benedicte Conway, Travel Specialist, GMS, UKI, τόνισαν οι χρήστες περιμένουν μία ολοένα και πιο προσωποιημένη ταξιδιωτική εμπειρία, σήμερα από ποτέ. “Οι άνθρωποι δε θέλουν όλη τη φασαρία της διαδικασίας. Θέλουν μία γρήγορη και απρόσκοπτη εμπειρία” είπε η Conway.

Σύμφωνα με έρευνα της Google, το 15% του συνόλου των αναζητήσεων είναι μοναδικές είναι εντελώς νέες, ενώ την τελευταία διετία έχει παρατηρηθεί αύξηση 25% σε όρους αναζήτησης που περιλαμβάνουν τη λέξη “το καλύτερο”.

“Παρέχουμε στους ανθρώπους μία πλατφόρμα για να εκμεταλλευθούν την περιέργειά τους”, λέει ο Cahill, επαναλαμβάνοντας τη σημασία που έχει για την Google να συνεχίσει να δημιουργεί “σχετικό περιεχόμενο” για ανθρώπους που αναζητούν πράγματα για πρώτη φορά.

Μια βασική εστίαση για την Google είναι το πως η εξατομίκευση “παράγει” αφοσίωση στις εμπορικές μάρκες, με το 69% των ταξιδιωτών να δείχνουν αφοσίωση σε όσες τουριστικές επιχειρήσεις επιδιώκουν να προσωποποιήσουν την εμπειρία των χρηστών.

Αναφερόμενοι στην ανυπομονησία των σύγχρονων ταξιδιωτών και των χρηστών του διαδικτύου, οι ομιλητές παρουσίασαν δεδομένα, που καταδεικνύουν ότι πάνω από τα 3/4 των ταξιδιωτών θέλουν τη διαδικτυακή υπηρεσία ή την εμπειρία της κράτησης να πραγματοποιείται μέσα σε ένα λεπτό, προειδοποιώντας το κοινό του συνεδρίου ότι ακόμη και οι αργοί χρόνοι φόρτωσης των ιστοτόπων είναι αρκετοί για να απομακρύνουν πολλούς καταναλωτές.

Άλλα συμπεράσματα της έρευνας από την Google δείχνουν σαρωτικές αλλαγές στις τάσεις αναζήτησης προορισμών, όπως π.χ. της αύξησης κατά 44% των αναζητήσεων για την Τουρκία σε σχέση με την Ελλάδα. Άλλοι περιλαμβάνουν περισσότερες αναζητήσεις που σχετίζονται με τις διακοπές των ΗΠΑ αντί της Ισπανίας, του Λίβερπουλ και της Νέας Υόρκης και του Παρισιού αντί του Άμστερνταμ, καθώς νέοι προορισμοί εμφανίζονται -ή επανεμφανίζονται- στο προσκήνιο.

Τα κινητά τηλέφωνα και άλλες συνδεδεμένες συσκευές είναι επίσης βασικές για τον προγραμματισμό των διακοπών και τη διαδικασία της κράτησης. Αναφερόμενη σε έρευνα της Kantar, η Google αναφέρει ότι υπάρχουν σήμερα περίπου 8 δισ. συνδεδεμένες συσκευές σε χρήση, οι οποίες προβλέπεται να αυξηθούν σε 20 δισεκατομμύρια μέχρι το 2020.

|
Share |
Σχολίασε κι εσύ...












* Τα πεδία με "*" είναι υποχρεωτικά.
* Δεν επιτρέπεται κώδικας HTML.
* Το Email και το Τηλέφωνό σας δεν θα εμφανίζονται.
Ads by TDN

Μικρά & Ενδιαφέροντα

Παρουσιάσεις Εταιριών

Παρουσιάσεις Προϊόντων

Οι αναγνώστες μας στο Facebook

Αγγελίες

Μια Φωτογραφία μιλάει

Συνέδρια - Ημερίδες - Εκθέσεις

Το Hotel Marketing Masterclass στην Κύπρο

Φωτορεπορτάζ

Οι αναζητήσεις του Μορφέα

Ημερολόγιο Τουριστικών Εκθέσεων

↑ top