Ροή Ειδήσεων:

Smaller text size Larger text size
Περιφέρεια

Πολυδιάστατες οι δράσεις τουριστικής προβολής της Περιφέρειας Αττικής αυτό το φθινόπωρο

Τατιάνα Ρόκου - 23 Οκτώβριος 2018, 11:15

Τα στελέχη και οι συνεργάτες της Διεύθυνσης Τουρισμού της Περιφέρειας Αττικής πραγματοποίησαν 30 περίπου προγραμματισμένες συναντήσεις B2B με επιλεγμένους Tour Operators και μεγάλους διεθνείς προμηθευτές από όλες τις σημαντικές αγορές στον κόσμο.


Τα αποτελέσματα για την Περιφέρεια Αττικής από τη συμμετοχή της στο φετινό 6ο Travel Trade Athens, που διοργάνωσε η Εταιρεία Ανάπτυξης και Τουριστικής Προβολής του Δήμου Αθηναίων (ΕΑΤΑ) μέσω του Γραφείου Συνεδρίων και Επισκεπτών (Athens Convention & Visitors Bureau - ACVB), ήταν, σύμφωνα με τα στελέχη της, εξαιρετικά.

Η Περιφέρεια Αττικής συμμετέχει ενεργά τα τελευταία χρόνια στη διοργάνωση του Travel Trade Athens, και μάλιστα φέτος με πολύ δυναμικό και αποτελεσματικό τρόπο που προκάλεσε ζωηρό ενδιαφέρον στη διεθνή τουριστική αγορά, εισάγοντας στο πρόγραμμα της διοργάνωσης δράσεις τουριστικής προβολής και εξοικείωσης των buyers με ολόκληρη την Αττική.

Τα στελέχη και οι συνεργάτες της Διεύθυνσης Τουρισμού της Περιφέρειας Αττικής πραγματοποίησαν 30 περίπου προγραμματισμένες συναντήσεις B2B με επιλεγμένους Tour Operators και μεγάλους διεθνείς προμηθευτές από όλες τις σημαντικές αγορές στον κόσμο (HelmsBriscoe, TripAdvisor, Booking.com, Expedia, CIT Tours, Europamundo κ.λπ.), προβάλλοντας την Αττική ως ένα πολυδιάστατο σύνολο ελκυστικών και συναρπαστικών ταξιδιωτικών προϊόντων.

Η πολυμορφία των τουριστικών εμπειριών και η ευρύτατη γκάμα δραστηριοτήτων για τους επισκέπτες της Αττικής εξέπληξε ευχάριστα όλους τους επαγγελματίες που έδειξαν ιδιαίτερο ενδιαφέρον για συνεργασίες με τις ενώσεις τουριστικών επιχειρηματιών εντός της Αττικής (ΕΞΑΑΑ, ΕΝΟΑΑ κ.λπ.).

Στη φετινή διοργάνωση του 6ου Travel Trade Athens, περισσότεροι από 100 εκπρόσωποι διεθνών τουριστικών επιχειρήσεων συναντήθηκαν με επαγγελματίες που δραστηριοποιούνται στην ελληνική αγορά τουρισμού, πραγματοποιώντας τουλάχιστον 3.000 συναντήσεις. Σε όλους τους συμμετέχοντες δόθηκε κατάλληλο ψηφιακό ενημερωτικό υλικό, καθώς και χρηστικές πληροφορίες για τους συλλογικούς φορείς που προσφέρουν τουριστικές υπηρεσίες στην Αττική, επιτυγχάνοντας έτσι την απαιτούμενη διασύνδεσή τους με την ελληνική αγορά.



Παράλληλα, η Περιφέρεια Αττικής σε συνεργασία με την ΕΑΤΑ σχεδίασε και υλοποίησε τη διοργάνωση τριών σημαντικών ταξιδιών εξοικείωσης (fam trips) στην Ανατολική, Δυτική και Νότια Αττική, προβάλλοντας, αντίστοιχα, τρία διαφορετικά θεματικά προϊόντα, με εξαιρετικά αποτελέσματα και μεγάλη συμμετοχή από τους διεθνείς τουριστικούς οίκους (buyers).

Συγκεκριμένα, στο ταξίδι εξοικείωσης (fam trip) για την προώθηση

  • του θαλάσσιου τουρισμού της Αττικής, οι συμμετέχοντες δήλωσαν ενθουσιασμένοι από την περιήγηση - από ξηράς και θαλάσσης - στην Αθηναϊκή Ριβιέρα, καθώς και από την ξενάγηση που ακολούθησε στο Κέντρο Πολιτισμού Ίδρυμα “Σταύρος Νιάρχος”.
  • του οινο-γαστρονομικού τουρισμού της Αττικής, οι συμμετέχοντες ξεναγήθηκαν στο κτήμα και στις εγκαταστάσεις βιοκλιματικού οινοποιείου στο Μαρκόπουλο Αττικής, και απόλαυσαν ετικέτες κρασιού που έχουν βραβευθεί διεθνώς.
  • του πολιτιστικού τουρισμού της Αττικής, οι ξένοι buyers, μέσω της διαδρομής της αρχαίας Ιεράς Οδού, επισκέφθηκαν την πόλη της Ελευσίνας, τον αρχαιολογικό χώρο και το μουσείο της, ενώ παρακολούθησαν την παρουσίαση από τους ιθύνοντες της “Ελευσίνα 2021 – Πολιτιστική Πρωτεύουσα της Ευρώπης”, της δημιουργικής και συμμετοχικής διαδικασίας rebranding της πόλης μετά την ανάληψη του θεσμού.

Η εντεταλμένη περιφερειακή σύμβουλος Τουρισμού της Περιφέρειας Αττικής, κα Ελένη Δημοπούλου, η οποία απηύθυνε χαιρετισμό κατά το δείπνο καλωσορίσματος του Travel Trade Athens την Κυριακή 7 Οκτωβρίου στο ξενοδοχείο Μεγάλη Βρετανία, δήλωσε για την παρουσία της Περιφέρειας Αττικής στο 6ο Travel Trade Athens: “Οι συνέργειες ανάμεσα στον Α’ και Β’ βαθμό Αυτοδιοίκησης για την προβολή της Αθήνας, αλλά και όλης της Αττικής, έχουν θεαματικά πολλαπλασιαστικά οφέλη για την τουριστική ανάπτυξή της, είναι αναγκαίες όσο ποτέ στον τουρισμό και δίνουν το παράδειγμα της διάχυσης καλών πρακτικών”.



Το διάστημα αυτό και μέχρι το τέλος του έτους 2018, η Περιφέρεια Αττικής θα έχει την προσοχή της στραμμένη στη διοργάνωση ταξιδιού φιλοξενίας στην Αττική περίπου 50 ξένων δημοσιογράφων και τουριστικών γραφείων, στη συμμετοχή σε δυο σημαντικές διεθνείς εκθέσεις Τουρισμού, στη WTM στο Λονδίνο και στη Philoxenia 2018 στη Θεσσαλονίκη, καθώς και στη διοργάνωση μιας περιοδείας (roadshow) στο Βέλγιο και στην Ολλανδία, για την παρουσίαση των πολλαπλών τουριστικών δυνατοτήτων της σε τουριστικούς επαγγελματίες των Κάτω Χωρών.

Η συνεργασία επίσης των εντεταλμένων περιφερειακών συμβούλων, για τον Αθλητισμό του κ. Σπ. Πάντζα και για τον Τουρισμό της κας Ελ. Δημοπούλου, με τον ΣΕΓΑΣ, έχει ως αποτέλεσμα να φιλοξενηθούν και ξεναγηθούν στην Αττική και να συμμετέχουν στον Αυθεντικό Μαραθώνιο του Νοεμβρίου σημαντικοί παράγοντες του παγκόσμιου αθλητισμού.

Πολλές ακόμα προγραμματισμένες δράσεις υλοποιούνται στο πλαίσιο της συνεργασίας της Περιφέρειας Αττικής με τους συλλογικούς φορείς τουρισμού και σύντομα θα υπάρχουν τα αναμενόμενα αποτελέσματα.

|
Share |
Σχολίασε κι εσύ...












* Τα πεδία με "*" είναι υποχρεωτικά.
* Δεν επιτρέπεται κώδικας HTML.
* Το Email και το Τηλέφωνό σας δεν θα εμφανίζονται.
Ads by TDN

Μικρά & Ενδιαφέροντα

Παρουσιάσεις Εταιριών

Παρουσιάσεις Προϊόντων

Οι αναγνώστες μας στο Facebook

Αγγελίες

Μια Φωτογραφία μιλάει

Συνέδρια - Ημερίδες - Εκθέσεις

Το Hotel Marketing Masterclass στην Κύπρο

Φωτορεπορτάζ

Οι αναζητήσεις του Μορφέα

Ημερολόγιο Τουριστικών Εκθέσεων

↑ top