Ροή Ειδήσεων:

Smaller text size Larger text size
Εκθέσεις

Εστιατόρια ξενοδοχείου και γαστρονομία κάνουν την εμφάνισή τους στο 100% Hotel Show 2018

Βίκυ Καραντζαβέλου - 23 Οκτώβριος 2018, 12:34

Το design των εστιατορίων, ο ρόλος του καφέ μέσα στα ξενοδοχεία, αλλά και ένα project μεταξύ γαστρονομίας και κρασιού, στο 100% Hotel Show 2018.


Τα εστιατόρια των ξενοδοχείων αποτελούν ίσως το πιο σημαντικό τμήμα εσόδων μετά την πώληση δωματίου, και το 100% Hotel Show δίνει πλέον ιδιαίτερη έμφαση στο κομμάτι αυτό. Θέλοντας να παρουσιάσει μια διαφορετική πρόταση στους ξενοδόχους που επισκέπτονται την έκθεση, το 100% Hotel Show 2018 δεν επικεντρώνεται στην παρουσίαση εξοπλισμού και προϊόντων που αφορούν τα εστιατόρια, αλλά σε ιδιαίτερα κομβικά κομμάτια που επηρεάζουν την εμπορικότητά τους, όπως:

  • Το design και την εμπειρία των Εστιατορίων.
  • Την 360° γαστρονομική εμπειρία ενός καταλύματος.
  • Το ρόλο του καφέ στην κερδοφορία του καταλύματος.

Για το λόγο αυτό, η οργανωτική ομάδα του 100% Hotel Show, έχει φροντίσει για την πιο ολοκληρωμένη παρουσίαση των παραπάνω λύσεων, τόσο με ειδικές conceptual συμμετοχές στον τομέα του Food & Serve όσο και με προσεκτικά επιλεγμένες παρουσίες στα υπόλοιπα τμήματα που αφορούν την Αρχιτεκτονική και το Design.

Το design και η εμπειρία των εστιατορίων
Το design ενός εστιατορίου παίζει κομβικό ρόλο στην επιτυχία του, κάτι για το οποίο οι ξενοδόχοι ψάχνουν ολοένα και περισσότερες λύσεις.

Είναι γνωστό ότι το 100% Hotel Show φιλοξενεί κορυφαίες εταιρείες της αγοράς, στα τμήματα Architecture & Development, Build & Renovation και Interior & Exterior Design. Οι συμμετέχουσες εταιρείες δίνουν πλέον ολοκληρωμένες προτάσεις που μπορούν να εφαρμοστούν και στα εστιατόρια των ξενοδοχείων, ενισχύοντας τη γαστρονομική ταυτότητα των καταλυμάτων και βοηθώντας αποτελεσματικά στην αύξηση της εμπορικότητάς τους.

Καθώς ο ιδιαίτερος τρόπος σερβιρίσματος παίζει σημαντικό ρόλο στα ξενοδοχειακά εστιατόρια, η συμμετοχή της εταιρείας Soul Kitchen με τα πλέον εντυπωσιακά set σερβιρίσματος αλλά και το Food Design Store από το Living Postcards, αναμένεται να δώσουν σημαντικές λύσεις στους επισκέπτες της έκθεσης.

Πέρα, όμως, από το σχεδιασμό και την εντυπωσιακή διακόσμηση των εστιατορίων, σε ειδικό χώρο του food & serve θα παρουσιαστούν επιλεγμένες, μοναδικού σχεδιασμού ηλεκτρικές συσκευές, οι οποίες καθορίζουν σε σημαντικό βαθμό την design εμπειρία που σχετίζεται με τη γαστρονομία.

Η 360° γαστρονομική εμπειρία ενός καταλύματος
Είναι, πλέον, γεγονός ότι η γαστρονομία ενός καταλύματος, δεν περιορίζεται μόνο στα εστιατόριά του, αλλά έχει να κάνει με τη συνολική εμπειρία του επισκέπτη.

Σε συνεργασία με το συντάκτη γαστρονομίας κ. Χάρη Τζαννή, θα στηθεί στην περιοχή του Food & Serve το ιδιαίτερο Project “Bistrot Greque & Delicatessen”, με γευστικές προτάσεις Ελλήνων παραγωγών ειδικά για τα ξενοδοχεία. Πρόκειται για ένα “Ελληνικό μπιστρό”, όπου οι επισκέπτες θα μπορούν να απολαύσουν γεύσεις από Έλληνες παραγωγούς με τη συνοδεία κρασιού, ενώ παράλληλα θα ενημερώνονται για προτάσεις και λύσεις που θα έχουν στη διάθεσή τους από το θεματικό delicatessen. Στο delicatessen, οι επισκέπτες θα μπορούν να δοκιμάσουν Ελληνικά προϊόντα χωρισμένα στις εξής θεματικές κατηγορίες: Ελληνικό πρωινό ξενοδοχείoυ, Mini bar, Greek corner shop, Ελαιόλαδο.

Σημαντική θα είναι όμως και η συμμετοχή εταιρειών που προωθούν την γαστρονομία των καταλυμάτων, όπως η Butterfly Stories, που εξειδικεύεται στο marketing και την προώθηση εστιατορίων, αλλά και η εταιρεία ink με τις μοναδικές γραφιστικές προτάσεις για εντυπωσιακά menu.

Τις ιδιαίτερες προτάσεις γαστρονομίας θα ολοκληρώσει η εταιρεία Greek Way, με έξυπνες λύσεις για welcome & goodbye gifts σε σχέση με τη γαστρονομία.

Ο ρόλος του καφέ στην κερδοφορία του καταλύματος
Η πώληση καφέ μπορεί να παίξει σημαντικό ρόλο στην κερδοφορία ενός καταλύματος, αφού είναι ένας από τους πλέον δημοφιλείς κωδικούς των F&B τμημάτων.

Σε συνεργασία με το “The Cofφee Magazine”, θα στηθεί το 100% Hotel Lab, ένα ιδιαίτερο εκθεσιακό concept με στόχο την ανάδειξη της παρουσίασης και του experience του καφέ αλλά και του πως τοποθετείται μέσα στα ξενοδοχεία. Στο ειδικά διαμορφωμένο περίπτερο του “The Cofφee Magazine”, θα παρουσιαστούν ιδιαίτερες καφετιέρες για τα δωμάτια των ξενοδοχείων, σκεύη που αφορούν το bar και μπορούν να αναβαθμίσουν την εμπειρία του καφέ, αλλά και ιδιαίτεροι τρόποι σερβιρίσματος. Με την ομάδα του “The Cofφee Magazine” να συγκεντρώνει υψηλή τεχνογνωσία, θα δοθούν και συμβουλές σε σχέση με την παρασκευή του καφέ αλλά και κατευθύνσεις για τη συντήρηση των πρώτων υλών.

Την ολοκληρωμένη προσέγγιση του καφέ θα ενισχύσει και η κορυφαία εταιρεία καφέ TAF, που με το project “Hotel Espresso Point by TAF”, θα δείξει πώς η υψηλή ποιότητα και γεύση του καφέ μπορεί να ενσωματωθεί στη συνολική εμπειρία του επισκέπτη.



(photo credit: Βαγγέλης Πατεράκης).


|
Share |
Σχολίασε κι εσύ...












* Τα πεδία με "*" είναι υποχρεωτικά.
* Δεν επιτρέπεται κώδικας HTML.
* Το Email και το Τηλέφωνό σας δεν θα εμφανίζονται.
Ads by TDN

Μικρά & Ενδιαφέροντα

Παρουσιάσεις Εταιριών

Παρουσιάσεις Προϊόντων

Οι αναγνώστες μας στο Facebook

Αγγελίες

Μια Φωτογραφία μιλάει

Συνέδρια - Ημερίδες - Εκθέσεις

Το Hotel Marketing Masterclass στην Κύπρο

Φωτορεπορτάζ

Οι αναζητήσεις του Μορφέα

Ημερολόγιο Τουριστικών Εκθέσεων

↑ top