Ροή Ειδήσεων:

Smaller text size Larger text size
Τάσεις

Οι Βρετανοί Millennial τουρίστες προτιμούν το Instagram από τις κραιπάλες με αλκοόλ

Τατιάνα Ρόκου - 25 Οκτώβριος 2018, 11:13

Πάνω από τα 2/3 (38%) των ατόμων ηλικίας 25-34 ετών δηλώνουν ότι ποστάρουν περισσότερες από μία φορές την ημέρα ενώ είναι σε διακοπές, με ανάλογο ποσοστό (37%) των ατόμων ηλικίας 18-24 ετών. Το 1/3 των Βρετανών 16-24 ετών δεν πίνουν σήμερα, σε σύγκριση με το 1/5 το 2015.


Το ποστάρισμα της τέλειας Instagram εικόνας στις διακοπές είναι πιο σημαντική για τους νέους Βρετανούς από από ό,τι ένα μεθύσι, αποκαλύπτει έρευνα που κυκλοφόρησε από την World Travel Market London.

Έρευνα σε 2.000 Βρετανούς τουρίστες έδειξε ότι μόνο το 9% των Millenials επιζητούν να μεθύσουν στις διακοπές τους. Αντίθετα, το Instagram έχει πλέον περισσότερη σημασία για αυτούς, με 78% των ατόμων ηλικίας 25-34 ετών να επιδιώκουν να προκαλέσουν το φθόνο των στα Social Media, με τις αναρτήσεις τους, που ακολουθείται από ένα ποσοστό 63% ατόμων ηλικίας 18-24 ετών, που λένε ότι αναζητούν εικόνες που προωηθούν την κοινωνική τους θέση και όχι σφηνάκια.

Πάνω από τα 2/3 (38%) των ατόμων ηλικίας 25-34 ετών δηλώνουν ότι ποστάρουν περισσότερες από μία φορές την ημέρα ενώ είναι σε διακοπές, με ανάλογο ποσοστό (37%) των ατόμων ηλικίας 18-24 ετών. Η τάση αυτή αντικατοπτρίζει μια μεγάλη μετατόπιση συμπεριφοράς, σύμφωνα με τους εμπειρογνώμονες του τουρισμού.

Τα ευρήματα της έρευνας ανακοινώθηκαν μόλις τρεις ημέρες πριν από τους τελευταίους πελάτες του Club 18-30 της Thomas Cook, που βρίσκονται στο εξωτερικό για τις διακοπές τους. Το κλείσιμο του Club 18-30 αντικατοπτρίζει την ευρύτερη τάση των νέων Βρετανών να περιφρονούν το αλκοόλ.

Το 1/3 των ηλικιών 16-24 ετών δεν πίνουν σήμερα, σε σύγκριση με το 1/5 το 2015, σύμφωνα με την έρευνα “Health Survey for England”.

Τα ποσοστά υπερβολικής κατανάλωσης αλκοόλ έχουν επίσης μειωθεί από 27% το 2005 σε 18%.

Ο εκπρόσωπος της World Travel Market London, Paul Nelson, δήλωσε: “Οι συμπεριφορές, υπό την επήρεια μέθης, της παλαιότερης γενιάς τουριστών δε θεωρούνται cool από τους νεότερους ταξιδιώτες. Η βιομηχανία ταξιδιών αξιοποιεί αυτήν την τάση, καθώς το Instagram έχει περίπου ένα δισεκατομμύριο χρήστες, επομένως είναι μια πολύ ισχυρή πλατφόρμα. Π.χ. η low cost αεροπορική εταιρεία easyJet δημιούργησε την εφαρμογή ‘Look & Book’, που επιτρέπει στους επιβάτες να κλείνουν άμεσα πτήσεις χρησιμοποιώντας μόνο μια φωτογραφία - χωρίς να χρειάζεται ο χρήστης να γνωρίζει καν τον προορισμό. Μπορείς κανείς να περιηγηθεί στο Instagram, να τραβήξει εμπνευσμένες φωτογραφίες και στη συνέχεια να μοιραστεί τη φωτογραφία ή να την ‘ανεβάσει’ στην εφαρμογή της εταιρείας”.

|
Share |
Σχολίασε κι εσύ...












* Τα πεδία με "*" είναι υποχρεωτικά.
* Δεν επιτρέπεται κώδικας HTML.
* Το Email και το Τηλέφωνό σας δεν θα εμφανίζονται.
Ads by TDN

Μικρά & Ενδιαφέροντα

Παρουσιάσεις Εταιριών

Παρουσιάσεις Προϊόντων

Οι αναγνώστες μας στο Facebook

Αγγελίες

Μια Φωτογραφία μιλάει

Συνέδρια - Ημερίδες - Εκθέσεις

Το Hotel Marketing Masterclass στην Κύπρο

Φωτορεπορτάζ

Οι αναζητήσεις του Μορφέα

Ημερολόγιο Τουριστικών Εκθέσεων

↑ top