Τελευταία νέα
ΑρχικήΔιαμονή-ΔιατροφήΤο νέο, πολυεπίπεδo, ξενοδοχειακό trend της ευεξίας στο 100% Hotel Show 2018
Εκθέσεις

Το νέο, πολυεπίπεδo, ξενοδοχειακό trend της ευεξίας στο 100% Hotel Show 2018

Το 100% Hotel Show προσεγγίζει με έναν εναλλακτικό τρόπο την ιδιαίτερη αυτή αγορά, εισάγοντας το trend της ευεξίας με μια σειρά επιλεγμένων εκθετών αλλά και δράσεων, που θα δώσουν ενημέρωση, ιδέες και έμπνευση στους ξενοδόχους της έκθεσης.

Ένα από τα μεγαλύτερα trends της παγκόσμιας ξενοδοχειακής αγοράς, τον τουρισμό ευεξίας, θα προσεγγίσει για πρώτη φορά το 100% Hotel Show, με επιλεγμένες εκθεσιακές συμμετοχές, δράσεις, αλλά και workshops.

Η ευεξία στα ξενοδοχεία ήταν κάποτε άρρηκτα συνδεδεμένη με την ύπαρξη εντυπωσιακών Spa Facilities, κάτι, όμως, το οποίο έχει αλλάξει σημαντικά τα τελευταία χρόνια. Πλέον, η ευεξία αναφέρεται στη συνολική εμπειρία του ταξιδιώτη, από την αίσθηση της διαμονής στο δωμάτιο μέχρι και την ποιότητα της διατροφής του στο ξενοδοχείο, αλλά και στη συνολική εμπειρία που προτείνει ο ξενοδόχος, με υπηρεσίες και δραστηριότητες εντός και εκτός του καταλύματος. Έτσι, ο τουρισμός ευεξίας απευθύνεται πλέον σε μεγαλύτερη γκάμα ξενοδόχων – μικρότερων και μεγαλύτερων, ενώ η εμπειρία της ευεξίας έχει πια πολύ μεγαλύτερο φάσμα εφαρμογής.

Το 100% Hotel Show προσεγγίζει με έναν εναλλακτικό τρόπο την ιδιαίτερη αυτή αγορά, εισάγοντας το trend της ευεξίας με μια σειρά επιλεγμένων εκθετών, αλλά και δράσεων, που θα δώσουν ενημέρωση, ιδέες και έμπνευση στους ξενοδόχους της έκθεσης.

Πιο συγκεκριμένα, θα παρουσιαστούν:

  • Ιδιαίτερες εκθεσιακές συμμετοχές, με λύσεις που ενισχύουν το Wellness identity των ξενοδοχείων.
  • Εξειδικευμένα Workshops σχετικά με το πως μπορούν τα ξενοδοχεία κάθε είδους, να διαμορφώσουν το προφίλ ευεξίας τους.
  • Πρωτότυπες δράσεις από τα κορυφαία κέντρα ευεξίας Holmes Place, αλλά και την ομάδα των Destsetters.

Ιδιαίτερες εκθεσιακές συμμετοχές που ενισχύουν το Wellness identity των ξενοδοχείων

Οι εκθεσιακές προτάσεις σχετικά με την εμπειρία της ευεξίας που θα παρουσιαστούν στο ειδικό Wellness & Housekeeping section της έκθεσης, χωρίζονται σε δύο ξεχωριστές ενότητες: στην ενότητα που αφορά το Design και στην ενότητα που αφορά Λύσεις που ενισχύουν τη συνολική εμπειρία. Σε αυτόν τον τομέα, ξεχωρίζει η συμμετοχή της διεθνούς φήμης εταιρείας Sun of a Beach, που θα δώσει μια νέα διάσταση στο wellness feeling των καταλυμάτων μέσα από προτάσεις εφαρμογής beach & pool kits στα δωμάτια, δίνοντας, παράλληλα, και έναν πιο ιδιαίτερο τόνο στο housekeeping των ξενοδοχείων. Από την εμπειρία ευεξίας δεν θα μπορούσαν να λείπουν και τα ιδιαίτερα amenities και προϊόντα SPA, τα οποία έχει αναλάβει να παρουσιάσει η καταξιωμένη εταιρεία στο χώρο, Olive Tree Spa Athens, η οποία θα δώσει και συμβουλές για την καλύτερη οργάνωση των spa facilities. Τέλος, μια ιδιαίτερη προσέγγιση όσον αφορά τη δημιουργία του αισθήματος ευεξίας θα δοθεί από την εταιρεία Scent PLus που θα παρουσιάσει προτάσεις αρωματισμού χώρου, που  δημιουργούν συναισθήματα τόνωσης και χαλάρωσης, συνεισφέροντας στη συνολική εμπειρία.

Εξειδικευμένα Workshops σχετικά με το πως μπορούν τα ξενοδοχεία κάθε είδους, να διαμορφώσουν το προφίλ ευεξίας τους

Η ευεξία δε θα μπορούσε να απουσιάσει και από τα Workshops του 100% Hotel Show, τα οποία, πλέον, φιλοξενούν και ομιλητές διεθνούς βεληνεκούς. Μια ιδιαίτερη προσέγγιση της ευεξίας θα παρουσιάσει ο Δανός σχεδιαστής Johanes Torpe, αφού, κατά τη διάρκεια του ειδικού workshop για τα ξενοδοχειακά concepts, θα παρουσιάσει ως case study το πρόσφατο έργο του Red Mountain Resort, που αποτελεί πρότυπο εμπειρίας ευεξίας στην Ισλανδία. Τη ίδια ημέρα το Destsetters, με ένα ιδιαίτερο Hotel Wellness Workshop, προσκαλεί ειδικούς του χώρου να δώσουν συμβουλές για την εφαρμογή της ευεξίας στη γαστρονομία του ξενοδοχείου, αλλά και στο γενικό brand identity, ενώ με την ειδική συμμετοχή του Rene Pier, θα παρουσιαστούν ιδέες σχετικά με το design του spa ενός ξενοδοχείου. Τέλος, εισαγωγή στην έννοια της ευεξίας θα δοθεί και από το Archisearch.gr, αφού μέσα από το Sense Architecture Workshop θα παρουσιαστεί η λογική της δημιουργίας “ατμόσφαιρας” στα σύγχρονα ξενοδοχεία.

Πρωτότυπες δράσεις από τα κορυφαία κέντρα ευεξίας Holmes Place, αλλά και την ομάδα της Hotelier Academy

Τη Wellness εμπειρία του ξενοδόχου θα ολοκληρώσουν δράσεις που θα παρουσιάσουν πρωτότυπες προτάσεις σε σχέση με την ευεξία στα καταλύματα, όπως το 100% Hotel Wellness Spot by Holmes Place, αλλά και το 100% Hotel Room Experience by Destsetters.

100% Hotel Wellness Spot by Holmes Place
Σε συνεργασία με τα Holmes Place, τα κορυφαία Fitness & Wellness Clubs και σε ειδικά διαμορφωμένο χώρο, καταξιωμένοι επαγγελματίες από το χώρο του Fitness και του Spa , αλλά και των εναλλακτικών δραστηριοτήτων, θα έρθουν σε επαφή με τους ξενοδόχους, δίνοντάς τους συμβουλές για το πώς θα αναπτύξουν το Wellness Profile του καταλύματος τους και πώς θα μπορέσουν να το προωθήσουν αποτελεσματικά, έτσι ώστε να ενισχύσουν τις πωλήσεις τους. Επίσης, ιδιαίτερο ενδιαφέρον θα παρουσιάσει η πρόταση των Holmes Place για τη δημιουργία ενός χώρου ευεξίας σε ελάχιστα μόλις τετραγωνικά, δίνοντας λύσεις σε ξενοδοχεία που δεν έχουν ικανοποιητικό χώρο προς ανάπτυξη ενός πλήρως εξοπλισμένου Fitness Area ή Spa.

100% Hotel Room Experience by Destsetters
Στην ειδική αυτή συμμετοχή, τα στελέχη του Destsetters  θα ενημερώνουν τους επισκέπτες σχετικά με το πώς μπορεί ο ξενοδόχος να στήσει μια σωστή εμπειρία δωματίου σύμφωνα με το concept ενός ξενοδοχείου, αλλά και ποια κομμάτια του operation πρέπει να προβλέψει έτσι ώστε να πετύχει μια αναβαθμισμένη wellness εμπειρία. Για όλες τις ημέρες της έκθεσης, στον ειδικά διαμορφωμένο χώρο του 100% Hotel Room Experience, θα φιλοξενηθούν και ειδικοί από διάφορες ειδικότητες, οι οποίοι θα δώσουν συμβουλές για τα επιμέρους κομμάτια που αφορούν το στήσιμο και την παρουσίαση της εμπειρίας ενός δωματίου, καθώς για τρόπους προώθησης στα κανάλια διανομής:

  • Hotel Concept Makers
  • Interior Designers
  • Housekeeping Experts
  • Concept Visualization
  • Hotel Room Promoters

(photo credits: Georg Roske).

Εκδότρια - Αρχισυντάκτρια - Travel Media Applications | Ιστοσελίδα | + Άρθρα

Η Βίκυ είναι συνιδρυτής της Travel Media Applications και υπεύθυνη για την αρχισυνταξία των TravelDailyNews Greece & Cyprus και TravelDailyNews International.
Στην εταιρεία έχει αναλάβει την οικονομική διεύθυνση.

19/04/2024
18/04/2024
17/04/2024
16/04/2024
15/04/2024
12/04/2024