Ροή Ειδήσεων:

Smaller text size Larger text size
Έρευνα

Έξι στα δέκα επαγγελματικά ταξίδια είναι πλέον ‘bleisure’

Θοδωρής Κουμέλης - 05 Νοέμβριος 2018, 13:57

Έξι στα δέκα επαγγελματικά ταξίδια περιλαμβάνουν πλέον και το στοιχείο ‘bleisure’, με πρόσθεση ημερών διακοπών.


Το bleisure -ένα σύνθετο όνομα για μια απλή ιδέα, που συνδυάζει το χρόνο ενός ταξιδιού αναψυχής με τα επαγγελματικά ταξίδια- υπήρξε μια αυξανόμενη τάση εδώ και μερικά χρόνια και πλέον οι μελέτες δείχνουν πόσο δημοφιλές είναι.

Όχι μόνο το 60% των εταιρικών ταξιδιωτικών κρατήσεων περιλαμβάνει πλέον ένα στοιχείο αναψυχής, αλλά η ανάπτυξη είναι διψήφια σε ετήσια βάση, σύμφωνα με τις μετρήσεις της Expedia. Η μελέτη της εταιρείας εξέτασε ταξιδιώτες στις ΗΠΑ, το Ηνωμένο Βασίλειο, τη Γερμανία, την Ινδία και την Κίνα.

Σχεδόν το 68% των ανθρώπων που ταξιδεύουν για επαγγελματικούς λόγους προσθέτουν ένα ταξίδι bleisure μία έως τρεις φορές το χρόνο, σύμφωνα με την έρευνα. Τα δεδομένα δείχνουν ότι η τοποθεσία (σε ποσοστό 25%) και ένα επαγγελματικό ταξίδι που πέφτει κοντά σε ένα Σαββατοκύριακο (22%), αποτελούν τους κορυφαίους παράγοντες που προτρέπουν τους MICE πελάτες να προσθέσουν ένα στοιχείο bleisure.



“Ας είμαστε ειλικρινείς, με τον αεικίνητο τρόπο ζωής μας πλέον δεν υφίσταται αυτό που λέγαμε μέχρι σήμερα, ‘η ισορροπία μεταξύ επαγγελματικής και οικογενειακής ζωής’, αλλά ‘η συγχώνευση εργασίας και ζωής’”, λέει η Wendy White, αντιπρόεδρος Marketing της Egencia, του business travel βραχίονα της Expedia. “Η ανάπτυξη των ταξιδιών bleisure είναι μόνο άλλη μία προέκταση αυτής της τάσης”.

Δεν είναι τόσο το γεγονός ότι τα ταξίδια bleisure συμβαίνουν μια στο τόσο σε βάρος των μεγαλύτερων σε διάρκεια ταξιδιών, αλλά ότι η γενιά των Millennials - που τροφοδοτούν σχεδόν όλες τις τάσεις των ταξιδιών αυτές τις μέρες - έχουν δημιουργήσει την τάση του bleisure από καθαρή ανάγκη. Καθώς οι νέοι εισέρχονται στο εργατικό δυναμικό, οι Millennials βρίσκονται σε χαμηλές εργασιακές θέσεις, με λίγες ημέρες διακοπών.

Οι Millennials επενδύουν ήδη στα επαγγελματικά ταξίδια. Για αυτούς, η προσθήκη ενός στοιχείου αναψυχής σε αυτά είναι ένα μπόνους. “Τα επαγγελματικά ταξίδια αποτελούν ακόμη περισσότερο κίνητρο για τον εργαζόμενο της γενιάς των Millennials: το 46% θα επιδιώξει μια νέα δουλειά για περισσότερα ταξίδια και το 37% θα δεχτεί μια δουλειά εξαιτίας των ταξιδιών”, αναφέρει η Wendy White. “Βλέποντας το μέλλον, οι ευέλικτες πολιτικές των εταιρικών ταξιδιών θα είναι πιο κρίσιμες από ποτέ ως πλεονέκτημα στο χώρο εργασίας, καθώς η γενιά των Millennials αντιπροσωπεύει σήμερα την πλειοψηφία του εργατικού δυναμικού. Με αυτόν τον τρόπο, οι εργοδότες καλά θα κάνουν να αντικατοπτρίζουν τη φιλοσοφία των Millennials, ότι δηλαδή τα ταξίδια ως απαραίτητο συστατικό για την επαγγελματική επιτυχία”.

Unpacking Bleisure - Traveler Trends




|
Share |
Σχολίασε κι εσύ...












* Τα πεδία με "*" είναι υποχρεωτικά.
* Δεν επιτρέπεται κώδικας HTML.
* Το Email και το Τηλέφωνό σας δεν θα εμφανίζονται.
Ads by TDN

Μικρά & Ενδιαφέροντα

Παρουσιάσεις Εταιριών

Παρουσιάσεις Προϊόντων

Οι αναγνώστες μας στο Facebook

Αγγελίες

Μια Φωτογραφία μιλάει

Συνέδρια - Ημερίδες - Εκθέσεις

Το Hotel Marketing Masterclass στην Κύπρο

Φωτορεπορτάζ

Οι αναζητήσεις του Μορφέα

Ημερολόγιο Τουριστικών Εκθέσεων

↑ top