Ροή Ειδήσεων:

Smaller text size Larger text size
Προώθηση προορισμού

Συζητήσεις μεταξύ του ΕΟΤ και της συγγραφέως Victoria Hislop για σειρά ταινιών με θέμα την Ελλάδα

Τατιάνα Ρόκου - 06 Νοέμβριος 2018, 16:52

Η Βρετανίδα συγγραφέας συζητά το ενδεχόμενο ο ΕΟΤ να είναι χορηγός σε μια σειρά ταινιών μικρού μήκους, οι οποίες θα είναι γυρισμένες όχι τόσο σε τουριστικές τοποθεσίες, όσο σε μέρη όπως μοναστήρια και μικρά, άγνωστα χωριά της Ελλάδας.


Η Βρετανίδα συγγραφέας best-seller Victoria Hislop ήταν ο επισκέπτης-έκπληξη στη σημερινή συνέντευξη Τύπου του Ελληνικού Οργανισμού Τουρισμού στα πλαίσια της WTM του Λονδίνου. Εκεί αποκάλυψε ότι σκοπεύει να εργαστεί μαζί με τον ΕΟΤ, ώστε να μετατρέψει κάποιες από τις σύντομες ιστορίες της σε ταινίες, οι οποίες θα “εισάγουν τον κόσμο σε μία διαφορετική όψη της Ελλάδας”.

Κατά τη διάρκεια της συνέντευξης Τύπου, παρουσία της υπουργού Τουρισμού κας Έλενας Κουντουρά, η κα Hislop, η οποία έχει γράψει αρκετά βιβλία που βασίζονται στην Ελλάδα -συμπεριλαμβανομένου του best-seller μυθιστόρηματος “Το Νησί”- δήλωσε ότι συζητά το ενδεχόμενο ο ΕΟΤ να είναι χορηγός σε μια σειρά ταινιών μικρού μήκους, οι οποίες θα είναι γυρισμένες οχι τόσο σε τουριστικές τοποθεσίες, όσο σε μέρη όπως μοναστήρια και μικρά, άγνωστα χωριά της Ελλάδας.



Οι ιστορίες αυτές, οι οποίες πρόκειται να γυριστούν το επόμενο έτος και να προβληθούν το 2020 είναι πολύ πιθανό να γίνουν δημοφιλείς, καθώς το τελευταίο επεισόδιο της τηλεοπτικής σειράς “Το Νησί” παρακολούθησαν 75% των θεατών στην Ελλάδα. “Θα παρουσιάσουν στον κόσμο μια άλλη πλευρά της Ελλάδας, μακριά από τα παραλιακά θέρετρα, διότι θα ήταν κρίμα να επισκεφθεί κανείς την Ελλάδα και να δει μόνο μια παραλία” είπε η κα Hislop.

Η Ελληνίδα υπουργός περιέγραψε την απόδοση της τουριστικής βιομηχανίας τα τελευταία τέσσερα χρόνια, (συμπεριλαμβανομένου ενός έτους-ρεκόρ στις αφίξεις τουριστών, το 2018), ως “πέρα από κάθε προσδοκία”. Οι αφίξεις είναι αυξημένες κατά 33% σε σύγκριση με το 2014 και το 2018 οι αριθμοί των διεθνών επισκεπτών αναμένεται να υπερβούν τον στόχο των 32 εκατ. τουριστών, έχοντας διασπάσει το “φράγμα” των 30 εκατομμυρίων το 2017. Επιπλέον, δύο εκατ. αεροπορικές θέσεις και 26.000 κρεβάτια ξενοδοχείων προστέθηκαν φέτος.

Ένας από τους παράγοντες που οδήγησαν στην αύξηση των αφίξεων τουριστών είναι η επέκταση της σεζόν, η οποία αρχίζει ήδη από τον Μάρτιο και συνεχίζεται μέχρι το Νοέμβριο. Η κα Hislop συνιστά την επίσκεψη των τουριστών την άνοιξη, “η οποία είναι η καλύτερη στιγμή για να βρεθεί κανείς στην Ελλάδα για πεζοπορία και να δει απο κοντά τα αγριολούλούδα - να επισκεφθεί την Αθήνα και τη Θεσσαλονίκη το χειμώνα, όταν η θερμοκρασία είναι καλύτερη”, είπε χαρακτηριστικά. “Ο στόχος μας είναι να εδραιώσουμε την Ελλάδα ως προορισμό 365 ημερών, που τώρα γίνεται πραγματικότητα”, πρόσθεσε η κα Κουντουρά “και προσθέτουμε περισσότερους προορισμούς”.



Υπάρχουν επίσης σχέδια αναβάθμισης των ξενοδοχείων τεσσάρων και πέντε αστέρων της χώρας για να αυξηθεί η ελκυστικότητα της σε κερδοφόρες αγορές,όπως στον τουρισμό υγείας και το γκολφ. Η κα Κουντουρά είπε ακόμη ότι στο μέλλον θα υπάρξουν περισσότερες πτήσεις από περισσότερα αεροδρόμια. “Στόχος μας είναι να εισάγουμε πιο δυναμικά πακέτα, με μεγαλύτερες αεροπορικές εταιρείες, σε συνδυασμό με μικρότερα νησιά”, πρόσθεσε. “Είμαστε εδώ, στην WTM για να συζητήσουμε νέες ευκαιρίες με ταξιδιωτικούς πράκτορες και αεροπορικές εταιρείες”.

Η αγορά του Ηνωμένου Βασιλείου θα έχει προτεραιότητα, καθώς έχει αυξηθεί κατά 10% φέτος και πλέον φτάνει τα 3,2 εκατ. τουρίστες στην Ελλάδα. “Θα ήθελα να ευχαριστήσω τους Βρετανούς τουρίστες μας για την επιλογή της Ελλάδας”, πρόσθεσε. “Αναμένω ότι αυτή η ισχυρή δυναμική από το Ηνωμένο Βασίλειο θα συνεχιστεί και το 2019”.

Στο πλαίσιο της συνέντευξης Τύπου, η κα Hislop μίλησε (στα ελληνικά) και στο “Χρήμα & Τουρισμός” για την αγάπη της προς τη χώρα μας:





|
Share |
Σχολίασε κι εσύ...












* Τα πεδία με "*" είναι υποχρεωτικά.
* Δεν επιτρέπεται κώδικας HTML.
* Το Email και το Τηλέφωνό σας δεν θα εμφανίζονται.
Ads by TDN

Μικρά & Ενδιαφέροντα

Παρουσιάσεις Εταιριών

Παρουσιάσεις Προϊόντων

Οι αναγνώστες μας στο Facebook

Αγγελίες

Μια Φωτογραφία μιλάει

Συνέδρια - Ημερίδες - Εκθέσεις

Το Hotel Marketing Masterclass στην Κύπρο

Φωτορεπορτάζ

Οι αναζητήσεις του Μορφέα

Ημερολόγιο Τουριστικών Εκθέσεων

↑ top