Ροή Ειδήσεων:

Smaller text size Larger text size
Εκθέσεις

WTM 2018: Επιτυχημένη η παρουσία της Β. Ελλάδας, με αυξήσεις προκρατήσεων και νέες πτήσεις

Βίκυ Καραντζαβέλου - 13 Νοέμβριος 2018, 12:41

Στη Χαλκιδική, Η TUI είχε αύξηση των πωλήσεων 12% σε σχέση με το 2017, η JET2.com της τάξεως του 15% με το 60% εξ αυτών να διαμένει για 7 μέρες και το 17% για 11-13 μέρες. Η Κεντρική Μακεδονία παραμένει πρώτη μεταξύ των περιφερειών σε αφίξεις, με πάνω από 7 εκατ. επισκέπτες και με αυξημένες κατά 1 εκατομμύριο τις αφίξεις τουριστών το το 2017 σε σχέση με το 2016.


Ο Τουριστικός Οργανισμός Χαλκιδικής -για μία ακόμα χρονιά- ήταν παρών σε μία από τις μεγαλύτερες εκθέσεις τουρισμού της Ευρώπης, την World Travel Market (WTM) στο Λονδίνο. Η Χαλκιδική συμμετείχε ως συνεκθέτης στο περίπτερο του ΕΟΤ και τα μηνύματα που αποκόμισε από τις συναντήσεις που είχαν τα στελέχη του ΤΟΧ με τους μεγαλύτερους Tour Operator της Αγγλίας (TUI, JET2.com, Thomas Cook) επιβεβαίωσαν την ανοδική πορεία του προορισμού. Ενδεικτικά, η TUI είχε αύξηση των πωλήσεων της τάξεως του 12% σε σχέση με το 2017, η JET2.com της τάξεως του 15% με το 60% εξ αυτών να διαμένει για 7 μέρες και το 17% για 11-13 μέρες. Συγκεκριμένα, το 2018 επισκέφτηκαν τη Χαλκιδική 60.000 Βρετανοί. Σε αυτή την αύξηση συνετέλεσε και το γεγονός ότι ο Τουριστικός Οργανισμός Χαλκιδικής σε συνεργασία με την Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας -για 2η συνεχόμενη χρονιά- υλοποίησε διαδικτυακή καμπάνια προβολής μέσα από τα κανάλια προβολής της JET2.com στις 8 αγγλικές πόλεις που συνδέονται απευθείας με το Αεροδρόμιο “Μακεδονία”. Για το 2019 διευρύνει το πρόγραμμα τους στη Σιθωνία με αύξηση των αεροπορικών θέσεων κατά 12% και με παράλληλη επέκταση της διάρκειας της τουριστικής περιόδου μέχρι τις 26 Οκτωβρίου, ενώ στόχος της για το 2020 είναι η επέκταση του προσγράμματός της και στη βορειανατολική Χαλκιδική.



Κατά τη διάρκεια της έκθεσης, ο Τουριστικός Οργανισμός Χαλκιδικής είχε συναντήσεις με τα ταξιδιωτικά γραφεία της Ιρλανδίας, με αφορμή την απευθείας πτήση της Ryanair από Δουβλίνο, που εγκαινιάζει το καλοκαίρι του 2019. Στις συναντήσεις με τους Ιρλανδούς ΤΟs προγραμματίστηκε press trip στα τέλη Απριλίου, όπου θα βιώσουν το Ελληνικό Ορθόδοξο Πάσχα και fam trip τουριστικών πρακτόρων στο β’ δεκαπενθήμερο του Μαΐου.

Ο Οργανισμός συνεχίζει και στοχεύει σε νέες αγορές θέτοντας ως προτεραιότητα την Ιρλανδία με πληθυσμό 6 εκατ. και τους μισούς να ταξιδεύουν ετησίως τουλάχιστον μία φορά. Οι Ιρλανδοί επιλέγουν ως πρώτη επιλογή την Ισπανία και στη συνέχεια, τη Βρετανία ενώ από ελληνικούς προορισμούς δείχνουν ιδιαίτερη προτίμηση σε Κρήτη, Κέρκυρα και στα νησιά του Νοτίου Αιγαίου.   

Σε όλες τις συναντήσεις δόθηκε ιδιαίτερο βάρος και υπήρξε μεγάλο ενδιαφέρον για το καινούριο τουριστικό προϊόν της Χαλκιδικής, Halkidiki Routes, το νέο δίκτυο μονοπατιών του νομού. Οι μήνες που θα καθορίσουν τις πωλήσεις της επόμενης σεζόν σεζόν είναι ο Ιανουάριος και Φεβρουάριος.

Σημαντική αύξηση στις προκρατήσεις από το Ην Βασίλειο και για την κεντρική Μακεδονία
Οι ισχυρές επιδόσεις των τουριστικών μεγεθών της Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας επιβεβαιώθηκαν κατά τη φετινή της συμμετοχή στη WTM, όπου η Περιφέρεια φιλοξενήθηκε στο περίπτερο του ΕΟΤ. Παράγοντες της διεθνούς τουριστικής αγοράς, αλλά και οι επικεφαλής της βρετανικής τουριστικής βιομηχανίας, κατά τις συναντήσεις τους με τα στελέχη της Διεύθυνσης Τουρισμού της Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας, ανέδειξαν την Κεντρική Μακεδονία σε ξεχωριστό τουριστικό προορισμό ανάμεσα στους 70 συνεκθέτες του περιπτέρου του ΕΟΤ, με ανερχόμενη δυναμική και με ενισχυμένη παρουσία στη διεθνή τουριστική αγορά για την επόμενη πενταετία.



Ιδιαίτερη αίσθηση προκάλεσαν οι εξαιρετικές επιδόσεις της Κεντρικής Μακεδονίας για το 2017, έτος κατά το οποίο η Κεντρική Μακεδονία παραμένει πρώτη μεταξύ των Περιφερειών της Ελλάδας σε αφίξεις, με περισσότερα από 7 εκατ. επισκέπτες και με αυξημένες κατά 1 εκατομμύριο τις αφίξεις τουριστών σε σχέση με το 2016. Εξάλλου, οι ισχυρές επιδόσεις της Ελλάδας στον τουρισμό και τα συνεχή ιστορικά-ρεκόρ σε έσοδα, αφίξεις και σε όλα τα τουριστικά μεγέθη, αποτέλεσαν το επίκεντρο του ενδιαφέροντος των βρετανικών ΜΜΕ στη διεθνή τουριστική έκθεση World Travel Market.

Ανάλογες ήταν οι επιδόσεις της Κεντρικής Μακεδονίας και στις διανυκτερεύσεις, με αύξηση πάνω από 10%, καθώς και στα τουριστικά έσοδα, τα οποία αυξήθηκαν κατά 200 περίπου εκατ. ευρώ, σε σχέση με την προηγούμενη χρονιά. Τα έως τώρα διαθέσιμα στοιχεία δείχνουν ότι οι επιδόσεις αυτές ενισχύθηκαν και αναμένεται να υπάρξει νέο ιστορικό ρεκόρ για την Κεντρική Μακεδονία, παράλληλα με το ιστορικό ρεκόρ αφίξεων σε επίπεδο χώρας, το οποίο θα αγγίξει τα 33 εκατ. τουρίστες και περίπου τα 2 δισ. ευρώ επιπλέον έσοδα από τον τουρισμό για την Κεντρική Μακεδονία για το 2018. Μάλιστα στη World Travel Market ειδικοί του τουριστικού τομέα θεωρούν ότι η δυναμική της Κεντρικής Μακεδονία θα συνεχιστεί και την επόμενη χρονιά, καθώς καταγράφεται σημαντική αύξηση στις προκρατήσεις από την αγορά του Ηνωμένου Βασιλείου με πολύ θετικό κλίμα στην έναρξη των προκρατήσεων από τον Σεπτέμβριο και μετά.

“Είμαστε ιδιαίτερα αισιόδοξοι, μετά και τη συμμετοχή μας στη διεθνή έκθεση τουρισμού World Travel Market, ότι και την επόμενη χρονιά τα τουριστικά μεγέθη για τους προορισμούς της Κεντρικής Μακεδονίας θα ενισχυθούν σημαντικά.  Στόχος μας είναι να διατηρήσουμε και να ενισχύσουμε αυτή τη δυναμική που έχει διαμορφωθεί, ώστε η Κεντρική Μακεδονία να είναι και το 2019 η πρώτη Περιφέρεια όχι μόνο σε αφίξεις, αλλά και σε έσοδα. Κατ’επέκταση αυτό θα έχει πολλαπλασιαστικά οφέλη με την προσέλκυση περισσότερων επενδύσεων, την ανάταση της τοπικής και περιφερειακής οικονομίας και φυσικά, τη βελτίωση της ποιότητας ζωής των πολιτών της περιφέρειάς μας.

Οφείλουμε να δουλέψουμε μαζί όλοι οι εμπλεκόμενοι φορείς και να συνεργαστούμε με αγαστή σύμπνοια και την επόμενη χρονιά, ώστε να μη χαθεί αυτή η ευκαιρία και η κρίσιμη χρονική συγκυρία που ο τουρισμός καλπάζει. Άλλωστε τα λαμπρά τουριστικά αποτελέσματα των τελευταίων ετών οφείλονται ακριβώς σε αυτή τη συνεργασία και στο κοινό όραμα που έχουμε μοιραστεί και έχουμε επιτύχει όλοι μαζί, να καταστήσουμε την Κεντρική Μακεδονία πρώτη Περιφέρεια στον τουρισμό”, δήλωσε ο αντιπεριφερειάρχης Τουρισμού και Πολιτισμού κ. Αλέξανδρος Θάνος.

Παράλληλα με τη συμμετοχή της στη WTM η Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας διοργάνωσε θεματική εκδήλωση στο Λονδίνο για την προβολή και προώθηση του θρησκευτικού και του ιστορικού της τουρισμού, σε στοχευμένο κοινό εκπροσώπων των βρετανικών ΜΜΕ και τουριστικών πρακτόρων. Στην εκδήλωση παρουσιάστηκε η πλούσια πολιτισμική και θρησκευτική παρακαταθήκη του Αποστόλου Παύλου, του Αποστόλου των Εθνών, μέσα από τη διαδρομή του στην Κεντρική Μακεδονία, καθώς και τα σημαντικότερα θρησκευτικά μνημεία της περιοχής. Ο Απόστολος Παύλος, με την παγκόσμια ακτινοβολία της προσωπικότητάς του, αποτελεί εξέχουσα μορφή για τη χριστιανική θρησκεία και συνιστά σημείο αναφοράς για την υλοποίηση της στρατηγικής προώθησης και προβολής του θρησκευτικού τουρισμού της Κεντρικής Μακεδονίας και της εδραίωσής της ως προορισμού με απαράμιλλη ιστορία και πλούσιο πολιτισμό με βαθιές ρίζες.

Η δεύτερη παρουσίαση της Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας στο Λονδίνο αφορούσε στα μνημεία του Α’ Παγκοσμίου Πολέμου στη Θεσσαλονίκη και στο Κιλκίς, για τα οποία το ενδιαφέρον των βρετανικών τουριστικών πρακτόρων ήταν πολύ μεγάλο και πολλοί από αυτούς τα έχουν εντάξει στα προγράμματά τους. Μάλιστα, το “Μέτωπο της Θεσσαλονίκης” (Salonica Front WWI) προτείνεται ως ένα από τα 10 καλύτερα war memorial tours στον κόσμο, σύμφωνα με την εφημερίδα “Daily Mail” του Λονδίνου. Στην εκδήλωση παρουσιάστηκε και το νέο οπτικοακουστικό υλικό θεματικής τουριστικής προβολής της Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας, με θέματα τα “Βήματα του Αποστόλου Παύλου” και το “Μέτωπο Πολέμου της Θεσσαλονίκης και της Κεντρικής Μακεδονίας” (War Memorial).

|
Share |
Σχολίασε κι εσύ...












* Τα πεδία με "*" είναι υποχρεωτικά.
* Δεν επιτρέπεται κώδικας HTML.
* Το Email και το Τηλέφωνό σας δεν θα εμφανίζονται.
Ads by TDN

Μικρά & Ενδιαφέροντα

Παρουσιάσεις Εταιριών

Παρουσιάσεις Προϊόντων

Οι αναγνώστες μας στο Facebook

Αγγελίες

Μια Φωτογραφία μιλάει

Συνέδρια - Ημερίδες - Εκθέσεις

Φωτορεπορτάζ

Οι αναζητήσεις του Μορφέα

Ημερολόγιο Τουριστικών Εκθέσεων

↑ top