Ροή Ειδήσεων:

Smaller text size Larger text size
TOs

Κεφαλλονιά και Πελοπόννησος οι νέοι προορισμοί της Αlltours για το καλοκαίρι 2018

Βίκυ Καραντζαβέλου - 03 Δεκέμβριος 2018, 12:04

Το ξενοδοχείο Mallia Beach προστέθηκε στο χαρτοφυλάκιο της εταιρείας. Για το προσεχές καλοκαίρι έχουν υπογραφεί πάνω από 20 νέα συμβόλαια με ξενοδοχεία της Κρήτης. Στην Κω, η Alltours επενδύει σε δύο νεόδμητα Designhotels, που θα είναι έτοιμα την προσεχή καλοκαιρινή σεζόν.


Για την προσεχή καλοκαιρινή σεζόν έχουν υπογραφεί πάνω από 20 νέα συμβόλαια με ξενοδοχεία που θα εμπλουτίσουν το χαρτοφυλάκιο της Κρήτης. Στο νησί της Κω, η Alltours επενδύει επίσης σε δύο νεόδμητα Designhotels, που θα είναι έτοιμα για την προσεχή καλοκαιρινή σεζόν.

Nέοι προορισμοί στο πρόγραμμα για την Ελλάδα το 2019 είναι η Κεφαλλονιά η και Πελοπόννησος, όπου θα πραγματοποιούνται πτήσεις και στα δύο της αεροδρόμια, Άραξο και Καλαμάτα.

Με την εξαγορά του 4στερου ξενοδοχείου Mallia Beach στην Κρήτη ο Όμιλος Alltours ενδυναμώνει την ξενοδοχειακή του αλυσίδα, αυξάνει τις διαθέσιμες κλίνες και θέτει τις βάσεις και για την περεταίρω ανάπτυξη του στην Ελληνική αγορά.

Το Mallia Beach είναι το τρίτο κατά σειρά ελληνικό 4στερο ξενοδοχείο που εντάσσεται φέτος στο χαρτοφυλάκιο της Alltours, συγκεντρώνοντας μαζί με το Allsun Zοrbas Village Allsun Carolina Mare συνολική δυναμικότητα 826 δωματίων στο παραλιακό μέτωπο μεταξύ Ηρακλείου και Αγ. Νικολάου.


O Willi Verhuven της Alltours.


“Η εξαγορά του Mallia Beach αποτελεί μέρος της αναπτυξιακής μας στρατηγικής, μέσω της οποίας ισχυροποιούμε για άλλη μια φορά τη θέση μας στην ελληνική αγορά”, δήλωσε ο ιδιοκτήτης της Alltours, Willi Verhuven, προσθέτοντας: “Στόχος μας είναι να λειτουργήσει στο μέλλον και το Malia Beach ως ξενοδοχείο Αllsun”.

Πέραν της Ελλάδας, η αλυσίδα Αllsun Hotels διαθέτει συνολικά 32 ξενοδοχεία στην Ισπανία και ειδικότερα, 26 στη Μαγιόρκα και 6 στα Κανάρια Νησιά, όλα μονάδες αποκλειστικά υψηλής ποιότητας, 4 και 4,5 αστέρων, σε ελκυστικές παραλιακές τοποθεσίες.

Το περασμένο καλοκαίρι η Ελλάδα εξελίχθηκε στο δεύτερο μεγαλύτερο προορισμό της Alltours, μετά την Ισπανία. Οι πωλήσεις του Tour Operator για διακοπές στην Ελλάδα κατέγραψαν κατά την τελευταία πενταετία αύξηση με διψήφιο ποσοστό ετησίως. Η εταιρεία θα συνεχίσει να αναπτύσσεται δυναμικά και για το 2019 σε όλο το φάσμα της ελληνική ταξιδιωτικής αγοράς. Χάρη στο εμπλουτισμένο χαρτοφυλάκιο της, η Alltours απευθύνεται σε όλες τις κατηγορίες ταξιδιωτών, από οικογένειες μέχρι ζευγάρια και single travelers.

Για τo καλοκαίρι του 2019, η Αlltours στοχεύει να αυξήσει τις πωλήσεις της για την Ελλάδα κατά 10% και να ξεπεράσει τις 340.000 αφίξεις. “Γιαυτό το λόγο αυξήσαμε τις αεροπορικές μας θέσεις, έχουμε εμπλουτίσει το χαρτοφυλάκιο μας με επιπλέον ξενοδοχεία που διαθέτουμε κατ` αποκλειστικότητα και έχουμε ισχυροποιήσει τη θέση μας με την εξαγορά από τον Όμιλο μας του τρίτου ξενοδοχείου στην Κρήτη” ανάφερε ο κ. Verhuven.

Οι ταξιδιώτες της Alltours έχουν τώρα τη δυνατότητα να απολαύσουν τις καλοκαιρινές τους για το 2019 σε 731 ξενοδοχεία (έναντι 651 πέρυσι), ενώ προστέθηκαν και δύο νέες συνεργασία μες τις ξενοδοχειακές αλυσίδες της Grecotel και Sunshine.

Ο ισχυρότερος προορισμός στην Ελλάδα είναι η Κρήτη, ακολουθούμενη από τη Ρόδο και την Κω. Ιδιαίτερα στην Κρήτη, οι αφίξεις της Alltours παρουσιάζουν αύξηση της τάξης του 20% ετησίως τα τελευταία χρόνια.

Για την προσεχή καλοκαιρινή σεζόν έχουν υπογραφεί πάνω από 20 νέα συμβόλαια με ξενοδοχεία που θα εμπλουτίσουν το χαρτοφυλάκιο της Κρήτης. Στο νησί της Κω, η Alltours επενδύει επίσης σε δύο νεόδμητα Designhotels, που θα είναι έτοιμα για την προσεχή καλοκαιρινή σεζόν.

Nέοι προορισμοί στο πρόγραμμα για την Ελλάδα το 2019 είναι η Κεφαλλονιά η και Πελοπόννησος, όπου θα πραγματοποιούνται πτήσεις και στα δύο της αεροδρόμια, Άραξο και Καλαμάτα.

Εκτός από τα μεγάλα ελληνικά νησιά, η προσφορά πακέτων από την Αlltours έχει επεκταθεί με απ‘ευθείας πτήσεις και στα μικρά νησιά του Αιγαίου, του Ιονίου και του Κρητικού Πελάγους,

Η Alltours έχει ισχυρή παρουσία με όλα τα ξενοδοχειακά της brand στην Ελλάδα. Οι ταξιδιώτες του πρακτορείου μπορούν συνεπώς να επιλέξουν μεταξύ των αποκλειστικών brands, όπως Allsun, Alltoura, Family & Friends, Sunline και Luxmar.

Πλέον του ενός τρίτου των ταξιδιωτών της Alltours στην Ελλάδα, πέρασαν τις διακοπές τους σε ένα ξενοδοχείου που διατίθεται κατ‘αποκλειστικότητα από την Alltours.

Στρατηγική της Alltours είναι να διασφαλίζει μέσω των προσφερομένων ξενοδοχείων υψηλά ποιοτικά standards σε ανταγωνιστικές τιμές και γι’αυτό ο κ. Verhuven, δήλωσε: “Ως εκ τούτου, είναι ακόμα πιο ευχάριστο το γεγονός ότι παρά την υψηλή ζήτηση στην Ελλάδα, οι τιμές δε θα αυξηθούν μεσο-σταθμικά πάνω από 2,5% για επόμενο καλοκαίρι”.

Σημειώνεται ότι το πρόγραμμα της Αlltours για την Ελλάδα προσφέρει 731 ξενοδοχεία. Συμπεριλαμβάνεται η νέας μονάδα του Malia Beach (4*), καθώς και το Zorbas Village και το Carolina Mare, που λειτουργούν ως ξενοδοχεία Αllsun.

Με 1,7 εκατ. ταξιδιώτες για την περίοδο 2017-18 συγκαταλέγεται ανάμεσα στους 5 κορυφαίους TOs της Γερμανίας. Στον Όμιλο Alltours ανήκουν οι Tour Operators Alltours Flugreisen, Alltours-X, Bye – Bye, οι εταιρείες Alltours Reiseportal και Alltours Reisecenter, η ξενοδοχειακή αλυσίδα Allsun και το πρακτορείο εισερχόμενου τουρισμού Viajes Allsun.



Στη φωτογραφία, το ξενοδοχείο Mallia Beach στην Κρήτη.


|
Share |
Σχολίασε κι εσύ...












* Τα πεδία με "*" είναι υποχρεωτικά.
* Δεν επιτρέπεται κώδικας HTML.
* Το Email και το Τηλέφωνό σας δεν θα εμφανίζονται.
Ads by TDN

Μικρά & Ενδιαφέροντα

Παρουσιάσεις Εταιριών

Παρουσιάσεις Προϊόντων

Οι αναγνώστες μας στο Facebook

Αγγελίες

Μια Φωτογραφία μιλάει

Συνέδρια - Ημερίδες - Εκθέσεις

Φωτορεπορτάζ

Οι αναζητήσεις του Μορφέα

Ημερολόγιο Τουριστικών Εκθέσεων

↑ top