Ροή Ειδήσεων:

Smaller text size Larger text size
Τάσεις

Πως οι γυναίκες αλλάζουν τον τρόπο που ταξιδεύουν οι Κινέζοι τουρίστες

Τατιάνα Ρόκου - 12 Δεκέμβριος 2018, 15:33

Τα στατιστικά στοιχεία της Ctrip δείχνουν ότι οι περισσότεροι από τους ανεξάρτητους ταξιδιώτες της Κίνας είναι θηλυκοί, αντανακλώντας μια παγκόσμια αυξανόμενη τάση για ταξίδια μόνο για γυναίκες, θέρετρα μόνο για γυναίκες - ακόμη και ένα νησί μόνο για γυναίκες.


Ορισμένοι ως οι τουρίστες που απφασίζουν μόνοι τους τις διαδρομές τους και ταξιδεύουν σε ομάδες κάτω των 10 ατόμων, οι ανεξάρτητοι ταξιδιώτες είναι ευαξανόμενα νεαροί σε ηλικία και πρόθυμοι να ξοδέψουν. Οι γυναίκες βρίσκονται επικεφαλείς αυτής της κατηγορίας τουριστών, σύμφωνα με το μεγαλύτερο ταξιδιωτικό πρακτορείο της Κίνας, το Ctrip.com International. Η έρευνα 2018 Chinese Travel Consumer Report διαπίστωσε ότι το 58% των ανεξάρτητων ταξιδιωτών που χρησιμοποιούν την πλατφόρμα του Ctrip είναι γυναίκες. Αυτό σηματοδοτεί μια σημαντική μετατόπιση από το 2016, όταν μόλις το 46% των τουριστών αυτών ήταν θηλυκού γένους. Οι δαπάνες για ταξίδια είναι επίσης 14% υψηλότερες μεταξύ των γυναικών τουριστών, σύμφωνα με την έκθεση.

Επίσης σε αύξηση βρίσκονται και τα ταξίδια από μεμονωμένες γυναίκες. Η ψηφιακή έκδοση “Jing Travel”, αναφερόμενη στα στοιχεία πωλήσεων της Ctrip που αφορούν “singles”, σημείωσε ότι οι κρατήσεις μεμονωμένων επιβατών αυξήθηκαν από το προηγούμενο έτος. Χαρακτηριστικά, το 58% των μεμονωμένων κρατήσεων στις 11 Νοεμβρίου πραγματοποιήθηκαν από γυναίκες χρήστες.

Οι μεγαλύτερες σε ηλικίας Κινέζες έχουν διαδραματίσει έναν αναπόσπαστο αλλά συχνά παραβλεπόμενο ρόλο βοηθώντας την Κίνα να πραγματοποιήσει το οικονομικό της θαύμα και, σύμφωνα με μια έκθεση του Απριλίου από το Παγκόσμιο Οικονομικο Φόρουμ, συμβάλλουν περισσότερο στο ΑΕΠ από ό,τι οι Αμερικανές στις ΗΠΑ. Ακόμη, οι Κινέζες φοιτήτρςε εμφανίζουν καλύτερες αποδόσεις από ό,τι οι άνδρες φοιτητές. Δεν πρέπει λοιπόν να αποτελεί έκπληξη ότι αυτές οι υψηλά μορφωμένες, οικονομικά ισχυρές γυναίκες θα ήθελαν να εξερευνήσουν τον κόσμο, απαλλαγμένες από τους περιορισμούς ενός προσχεδιασμένου ταξιδιού - και με ή χωρίς άνδρες σύντροφους.

Και δεν είναι μόνο οι Κινέζες τουρίστριες που ανακλύπτουν τον κόσμο. Μελέτη του School of Business του Πανεπιστημίου George Washington το 2016 διαπίστωσε ότι σχεδόν τα 2/3 των τουριστών παγκοσμίως είναι γυναίκες, γεγονός που έχει οδηγήσει σε αύξηση της ζήτησης για θέρετρα μόνο για γυναίκες, εταιρείες περιηγήσεων μόνο για γυναίκες, ακόμη και ένα νησί στα ανοικτά των ακτών της Φινλανδίας μόνο για τουρίστριες. Μια αεροπορική εταιρεία στην Ινδία έχει υποσχεθεί ότι οι γυναίκες που ταξιδεύουν μόνες στις πτήσεις της δε θα λάβουν ποτέ μεσαία θέση και θα τους προσφερθεί βοήθεια με τις αποσκευές τους και την περαιτέρω μεταφορά τους, σε αναγνώριση του γεγονότος ότι η προσωπική ασφάλεια αποτελεί βασική μέριμνα των γυναικών τουριστών.

Και τέλος, αξίζει αν αναφερθεί ότι της Ctrip ηγείται γυναίκα. Από τότε που η Jane Sun έγινε διευθύνουσα σύμβουλος (2016), η εταιρεία επεκτάθηκε επιθετικά, αποκτώντας τη βρετανική μηχανή αναζήτησης ταξιδιών Skyscanner, συγχωνεύθηκε με τον μεγαλύτερο ανταγωνιστή της, την Qunar και εφάρμοσε κίνητρα, όπως πρόγραμμα γονιμότητας μέσω ψύξης ωαρίων, δωρεάν ταξίδια για εγκύους και υπηρεσίες φροντίδας των παιδιών για τις εργαζόμενες μητέρες, για να διατηρήσει το γυναικείο προσωπικό.

|
Share |
Σχολίασε κι εσύ...












* Τα πεδία με "*" είναι υποχρεωτικά.
* Δεν επιτρέπεται κώδικας HTML.
* Το Email και το Τηλέφωνό σας δεν θα εμφανίζονται.
Ads by TDN

Μικρά & Ενδιαφέροντα

Παρουσιάσεις Εταιριών

Παρουσιάσεις Προϊόντων

Οι αναγνώστες μας στο Facebook

Αγγελίες

Μια Φωτογραφία μιλάει

Συνέδρια - Ημερίδες - Εκθέσεις

Φωτορεπορτάζ

Οι αναζητήσεις του Μορφέα

Ημερολόγιο Τουριστικών Εκθέσεων

↑ top