Ροή Ειδήσεων:

Smaller text size Larger text size
Εκθέσεις

Πάνω από 300 εκθέτες από Ελλάδα και εξωτερικό στην 5η Athens International Tourism Expo

Βίκυ Καραντζαβέλου - 13 Δεκέμβριος 2018, 11:19

Τα Β2Β στέφθηκαν με επιτυχία και έδωσαν την ευκαιρία στους εκθέτες να πραγματοποιήσουν εμπορικές συμφωνίες με 150 κορυφαίους Tour Operators, Travel Agencies και MICE από 40 χώρες.


Η 5η Athens International Tourism Expo διοργανώθηκε 7-9 Δεκεμβρίου στο Metropolitan Expo, με τη Αιγίδα του Υπουργείου Τουρισμού, τη στήριξη και συμμετοχή του ΕΟΤ. Τιμώμενη χώρα της έκθεσης ήταν ο Λίβανος που συμμετείχε με πολλές και σημαντικές εταιρείες. Στην έκθεση συμμετείχαν περισσότεροι από 300 εκθέτες, από την Ελλάδα και το εξωτερικό, οι οποίοι κάλυψαν όλο το φάσμα του ελληνικού τουρισμού.



Η επιτυχία της έκθεσης συνοψίζεται στους παρακάτω πραγματικούς αριθμούς

  • Περισσότεροι από 6.000 επισκέπτες, από την Ελλάδα και το εξωτερικό, έδωσαν ώθηση σε νέες συνεργασίες με τους εκθέτες που κάλυπταν όλους τους κλάδους τουρισμού.
  • Αριθμός ρεκόρ ήταν οι 7.500 Β2Β συναντήσεις των εκθετών με τους 150 κορυφαίους Hosted Buyers της έκθεσης που συμμετείχαν από 40 χώρες.
  • Τον επαγγελματικό χαρακτήρα της έκθεσης σφράγισε το 92% των επισκεπτών που ήταν επαγγελματίες του τουρισμού και κυρίως ξενοδοχεία, βίλλες, καταλύματα και ταξιδιωτικά γραφεία.



Τα εγκαίνια της έκθεσης τέλεσε η υπουργός Τουρισμού κα Έλενα Κουντουρά μαζί με τον υπουργό Τουρισμού του Λιβάνου Avedis Guidanian, παρουσία πολλών επισήμων, ενώ μετά από τους χαιρετισμούς παραχώρησαν από κοινού συνέντευξη Τύπου.

Ο Λίβανος συμμετείχε με ένα άκρως εντυπωσιακό περίπτερο που φιλοξένησε πολλές λιβανέζικες εταιρείες εισερχόμενου και εξερχόμενου τουρισμού.

Το κορυφαίο ενδιαφέρον της έκθεσης σφραγίστηκε με τη συμμετοχή των 10 Περιφερειών, Ανατολικής Μακεδονίας- Θράκης, Αττικής, Βορείου Αιγαίου, Δυτικής Ελλάδας, Ηπείρου, Θεσσαλίας, Κεντρικής Μακεδονίας, Κρήτης, Πελοποννήσου και Νοτίου Αιγαίου. Οι εκπρόσωποι των περιφερειών, αλλά και οι συνεκθέτες τουςείχαν τη δυνατότητα να προωθήσουν τους τουριστικούς προορισμούς τους τόσο στους Hosted Buyers όσο και στους επαγγελματίες επισκέπτες και με τη λήξη της έκθεσης εξέφρασαν την απόλυτη ικανοποίησή τους.

150 Hosted Buyers και 7.500 Β2Β meetings στο πλαίσιο της έκθεσης



Τα Β2Β στέφθηκαν με επιτυχία και έδωσαν την ευκαιρία στους εκθέτες να πραγματοποιήσουν εμπορικές συμφωνίες με 150 κορυφαίους Tour Operators, Travel Agencies και MICE από 40 χώρες. Μετά το τέλος των Β2Β meetings οι εκθέτες δήλωσαν απόλυτα ικανοποιημένοι από το υψηλό επίπεδο των Hosted Buyers και παράλληλα οι Hosted Buyers επιβεβαίωσαν την έναρξη νέων εμπορικών συμφωνιών με τους εκθέτες. Η αίθουσα που φιλοξένησε τους Hosted Buyers, σε έκταση 800 τμ. ήταν διακοσμημένη από ομαδικές εκθέσεις φωτογραφίας ταξιδιωτικού περιεχομένου “My Greece”, “#My Andros” και “My Saronikos” που επιμελήθηκε η καλλιτεχνική ομάδα Greek Instagramers Events ταξιδεύοντας τους με τις εικόνες που χαρακτηρίζουν τη χώρα μας.

Το ΙΕΚ ΔΕΛΤΑ ήταν χορηγός της έκθεσης. Οι καταρτισμένοι σπουδαστές των ειδικοτήτων Τουρισμού και Επισιτισμού του ΙΕΚ επάνδρωσαν όλα τα λειτουργικά τμήματα της έκθεσης, τη γραμματεία, την υποδοχή των επισκεπτών και τη διαδικαστική υποστήριξη των B2B συναντήσεων. Παράλληλα, οι σπουδαστές μαγειρικής και ζαχαροπλαστικής του ελληνικού ΙΕΚ, ανέλαβαν τα lunch breaks των 150 Hosted Buyers, αντλώντας έμπνευση από τις διαφορετικές γαστρονομικές κουλτούρες και δημιουργώντας εντυπωσιακούς γευστικούς συνδυασμούς.

Παράλληλες εκδηλώσεις με εξέχοντες ομιλητές
Στο πλαίσιο της έκθεσης πραγματοποίησαν πολύ σημαντικές εκδηλώσεις το Υπουργείο Τουρισμού, η Ένωση Περιφερειών Ελλάδος, οι διοργανωτές της έκθεσης το forum για τους ξενοδόχους και τουριστικούς πράκτορες, οι ρωσικές εταιρείες Profi.Travel και Yandex και η Ευρωπαϊκή Επιτροπή. H Περιφέρεια Θεσσαλίας στην ειδική συνάντηση με όλους τους Hosted Buyers παρουσίασε τη περιοχή της ως “Destination of Dream”.

Στις εκδηλώσεις συμμετείχε μεγάλος αριθμός επαγγελματιών του τουρισμού οι οποίοι είχαν την ευκαιρία να ενημερωθούν για τις σύγχρονες τάσεις, αλλά και για το μέλλον του ελληνικού τουρισμού.



Το Digi Smart Hotel, το οποίο έχτισε και λειτούργησε ζωντανά στο περίπτερο του το Τεχνικό Επιμελητήριο Ελλάδος, παρουσιάζοντας δύο πιλοτικά “έξυπνα” δωμάτια που πρόσφεραν στους επισκέπτες εκπλήξεις και gadgets τόσο στον σχεδιασμό τους, όσο και στις τεχνικές προδιαγραφές τους. Στo Digi Smart Hotel παρουσιάστηκαν τα projects που σχεδίασε η Immersive locality της κας Φωτεινής Γεωργακοπούλου Α.Μ., με τη φιλική συμμετοχή του κ. Γιάννη Σκουλιδά, Tech Expert και η ομάδα ΜaPPa (Mapping Parametric Project) που αποτελείται από τους αρχιτέκτονες μηχανικούς κ.κ.: Ουρανία Ανδρεοπούλου, Θωμά Γιατζίδη, Σοφία Μαυρουδή, Μαγδαληνή Ντούρα, Ιωάννη Ρουσογιαννάκη, Γεωργία Χαλακατεβάκη, Γεώργιο Χατζηδάκη και Αγγελική Χριστάκη, όπως επίσης και από τους κ.κ.: Ελευθέριο Παλιεράκη, πολιτικό μηχανικό, Δέσποινα Πατεράκη, μηχανικό Χωροταξίας & Ανάπτυξης, και Βασιλική Πετρουλάκη, ιστορικό Τέχνης.

Η 5η Athens International Tourism Expo 2018 είχε την Αιγίδα των: Υπουργείο Τουρισμού, ΕΟΤ, Υπουργείο Ναυτιλίας & Νησιωτικής Πολιτικής, Ένωσης Περιφερειών Ελλάδος, ΚΕΔΕ, ΞΕΕ, ΣΕΤΕ, ΗΑΤΤΑ, ΓΕΠΟΕΤ, ΤΕΕ, ΕΒΕΑ, ΓΣΕΒΕΕ και ΠΟΕΣΕ.

Η έκθεση πραγματοποιήθηκε με την ευγενική χορηγία των: Athens International Airport El. Venizelos, Sights of Athens, Domotel, Radisson Blu, Grecotel, Mazi.Travel, Wyndham Grand Athens, Athenaeum Grand Athens, Tsokas Bus Services, Athens Insiders, Luxury Concierge Services by Renti Tours, Athens Day Cruise, IEK ΔΕΛΤΑ και Dimello Coffee.

|
Share |
Σχολίασε κι εσύ...












* Τα πεδία με "*" είναι υποχρεωτικά.
* Δεν επιτρέπεται κώδικας HTML.
* Το Email και το Τηλέφωνό σας δεν θα εμφανίζονται.
Ads by TDN

Μικρά & Ενδιαφέροντα

Παρουσιάσεις Εταιριών

Παρουσιάσεις Προϊόντων

Οι αναγνώστες μας στο Facebook

Αγγελίες

Μια Φωτογραφία μιλάει

Συνέδρια - Ημερίδες - Εκθέσεις

Φωτορεπορτάζ

Οι αναζητήσεις του Μορφέα

Ημερολόγιο Τουριστικών Εκθέσεων

↑ top