Ροή Ειδήσεων:

Smaller text size Larger text size
Μεταφορές

Καταγγελίες τουριστών για ανεξήγητες χρεώσεις στην κάρτα τους από τον ΟΑΣΑ

Τατιάνα Ρόκου - 20 Δεκέμβριος 2018, 11:20

Ερωτηματικά για την ασφάλεια των συναλλαγών των επιβατών που επιλέγουν να χρησιμοποιήσουν πιστωτικές ή χρεωστικές κάρτες για τις συναλλαγές τους με τον ΟΑΣΑ.


Σύμφωνα με πρόσφατο δημοσίευμα του Athens Transport, τους τελευταίες μήνες, από τότε που εκδοτήρια εισιτηρίων και εκδοτικά μηχανήματα άρχισαν να δέχονται πιστωτικές και χρεωστικές κάρτες για πληρωμές κατά την αγορά ή επαναφόρτιση ηλεκτρονικών εισιτηρίων, η ιστοσελίδα έχει δεχθεί μηνύματα, κυρίως από Έλληνες επιβάτες, για δυσλειτουργίες ή λανθασμένες χρεώσεις.

“Όλως περιέργως όμως, από την προηγούμενη εβδομάδα έως και χτες, επικοινώνησαν μαζί μας τρεις διαφορετικοί Ευρωπαίοι πολίτες, που είχαν επισκεφτεί την Αθήνα ως τουρίστες κατά τον προηγούμενο μήνα. Και οι τρεις είχαν λανθασμένες και ανεξήγητες χρεώσεις στην κάρτα τους από τον ΟΑΣΑ. Στις δύο από τις τρεις περιπτώσεις, οι χρεώσεις αυτές έγιναν εβδομάδες μετά την επίσκεψή τους στην Αθήνα”, αναφέρει το Athens Transport.

“Ο πρώτος επιβάτης που επικοινώνησε μαζί μας είχε προσπαθήσει να αγοράσει εισιτήριο από αυτόματο μηχάνημα. Η συναλλαγή όμως με την πιστωτική του κάρτα απορρίφθηκε τις δύο φορές που προσπάθησε και τελικά το εισιτήριο δεν αγοράστηκε. Όταν όμως γύρισε στη χώρα του είδε ότι η κάρτα του είχε χρεωθεί δύο φορές για εισιτήρια που δεν εκδόθηκαν ποτέ.

Στη δεύτερη περίπτωση, επιβάτης χρησιμοποίησε την κάρτα του δύο φορές για αγορά εισιτηρίων, μία σε αυτόματο μηχάνημα και μία σε εκδοτήριο του Μετρό. Στην εφαρμογή της τράπεζάς του όμως είδε πως είχαν γίνει άλλες δύο συναλλαγές από τον ΟΑΣΑ τις οποίες δεν είχε εγκρίνει. Οι δύο αυτές συναλλαγές έγιναν τις πρώτες πρωινές ώρες όταν εκδοτικά μηχανήματα και εκδοτήρια είναι εκτός λειτουργίας.

Στην τρίτη περίπτωση, επιβάτης χρησιμοποίησε κάρτα για αγορά ενός εισιτηρίου αξίας 4,5 ευρώ. Ένα ακριβώς μήνα μετά και ενώ η επιβάτης είχε γυρίσει στην χώρα της, έγινε νέα χρέωση 4,5 ευρώ στην κάρτα της από τον ΟΑΣΑ χωρίς φυσικά να την έχει εγκρίνει η ίδια.

Τα στοιχεία των παραπάνω επιβατών μαζί με περισσότερες λεπτομέρειες για τις υποθέσεις τους, είναι στη διάθεση του Athens Transport. Από τη μεριά μας, τους δώσαμε τρόπους επικοινωνίας με τον ΟΑΣΑ”.

Τα περιστατικά αυτά, όπως και άλλα που μας έχουν μεταφέρει αναγνώστες της ιστοσελίδας (κυρίως για χρεώσεις καρτών χωρίς να γίνεται επιτυχώς η έκδοση ή η επαναφόρτιση εισιτηρίου) “προκαλούν ερωτηματικά για την ασφάλεια των συναλλαγών των επιβατών που επιλέγουν να χρησιμοποιήσουν πιστωτικές ή χρεωστικές κάρτες για τις συναλλαγές τους με τον ΟΑΣΑ”.

|
Share |
Σχολίασε κι εσύ...












* Τα πεδία με "*" είναι υποχρεωτικά.
* Δεν επιτρέπεται κώδικας HTML.
* Το Email και το Τηλέφωνό σας δεν θα εμφανίζονται.
Ads by TDN

Μικρά & Ενδιαφέροντα

Παρουσιάσεις Εταιριών

Παρουσιάσεις Προϊόντων

Οι αναγνώστες μας στο Facebook

Αγγελίες

Μια Φωτογραφία μιλάει

Συνέδρια - Ημερίδες - Εκθέσεις

Φωτορεπορτάζ

Οι αναζητήσεις του Μορφέα

Ημερολόγιο Τουριστικών Εκθέσεων

↑ top