Ροή Ειδήσεων:

Smaller text size Larger text size
Τάσεις

TripBarometer: Ποιες διεθνείς ταξιδιωτικές συνήθειες διαφαίνονται για το 2019

Τατιάνα Ρόκου - 09 January 2019, 16:10

Όσον αφορά στη διαμονή, το 53% των διεθνών ταξιδιωτών να επιλέγει να μείνει σε ένα ξενοδοχείο. Οι Baby Boomers ξοδεύουν περίπου τρεις φορές περισσότερο σε καταλύματα σε σύγκριση με τη γενιά των παιδιών τους.


Η τελευταία μελέτη TripBarometer από το TripAdvisor αποκάλυψε ένα σημαντικό χάσμα στις συνήθειες των ταξιδιωτικών δαπανών μεταξύ των μεγαλύτερων και των νεότερων γενεών. Η έρευνα TripBarometer διεξήχθη από την ανεξάρτητη ερευνητική εταιρεία Ipsos MORI, σε συνεργασία με το TripAdvisor.

Πρόκειται για μια ανάλυση πάνω από 23.000 απαντήσεων ταξιδιωτών του TripAdvisor σε όλο τον κόσμο, οι οποίοι ρωτήθηκαν για το πιο πρόσφατο ταξίδι τους, συμπεριλαμβανομένων του προορισμού, του προϋπολογισμού τους, των δραστηριοτήτων και των ανησυχιών τους κατά τη διάρκεια του ταξιδιού.

Σημαντικά ευρήματα της έρευνας είναι:

  • Οι Millennials ξοδεύουν σχεδόν τρεις φορές λιγότερα για τη διαμονή τους από ό,τι οι Baby Boomers, αλλά είναι εξίσου πρόθυμοι να πληρώσουν περισσότερα για πολυτέλεια.
  • Περισσότεροι από τους μισούς ταξιδιώτες επιλέγουν να παραμείνουν σε ένα ξενοδοχείο έναντι ενός 7% που επιλέγει διαμονή μέσω διαδικτυακών τόπων sharing economy.
  • Οι Ασιάτες ταξιδιώτες ενδιαφέρονται περισσότερο για ξενοδοχεία με εμπορικά σήματα που εμπιστεύονται, σε αντίθεση με τους Βρετανούς, που είναι εντελώς αδιάφοροι
  • Κατά μέσο όρο, οι ταξιδιώτες δαπανούν περισσότερα χρήματα σε κρουαζιέρες από ό,τι σε σαφάρι.

Πιο αναλυτικά:
Το χάσμα γενεών
Τα αποτελέσματα έδειξαν τη διαφορά στις συνήθειες των τουριστικών δαπανών μεταξύ των γενεών, με τους Baby Boomers να ξοδεύουν περίπου τρεις φορές περισσότερο σε καταλύματα (890 λίρες στερλίνες) σε σύγκριση με τη γενιά των παιδιών τους.

Οι Millennials είχαν τον μικρότερο προϋπολογισμό διαμονής με σημαντικό περιθώριο, ξοδεύοντας κατά μέσο όρο μόλις 390 λίρες για διαμονή στο πιο πρόσφατο ταξίδι τους.

Ωστόσο, ενώ οι νεότεροι ταξιδιώτες είναι πιο επιφυλακτικοί με τα οικονομικά τους, είναι εξίσου πρόθυμοι με τη γενιά των γονιών τους να πληρώσουν λίγο περισσότερο για πολυτέλεια, ενώ το 54% των Millennials και το 56% των Baby Boomers είναι προετοιμασμένοι να πληρώσουν λίγο περισσότερο για ένα πολυτελές ταξίδι.

Η ηλικιακή ομάδα 25-34 ετών είναι επίσης πιο πιθανό να προσελκυστεί από μια καλή προσφορά, με το 16% να δελεάζεται να υπολογίσει το ταξίδι του με βάση μια προσφορά - ωστόσο, αυτό μειώνεται με την ηλικία. Η ηλικιακή ομάδα άνω 65 ετών ήταν η λιγότερο δελεασμένη από μια συμφωνία (9%).

Σε παγκόσμιο επίπεδο, οι νεότεροι ταξιδιώτες ήταν λιγότερο σταθεροί σε έναν προορισμό όταν άρχισαν να σκέφτονται ένα ταξίδι, ενώ το 46% των συμμετεχόντων ηλικίας 18-24 ετών αποφάσισαν για τον προορισμό τους πριν ξεκινήσουν την έρευνά τους. Για την ηλικιακή ομάδα 65 ετών και άνω το ποσοστό αυτό ήταν πολύ υψηλότερο: το 70% είχε ήδη αποφασίσει που να πάει για διακοπές.

Οι Millennials ήταν πιο πιθανό να κάνουν κράτηση για επίσκεψη σε αξιοθέατα σε σχέση με μεγαλύτερους σε ηλικια ταξιδιώτες, με σχεδόν το μισό (49%) να κάνει προ-κράτηση για πράγματα που θέλει να κάνει, πριν ξεκινήσει το ταξίδι του. Οι Baby Boomers ήταν πολύ λιγότερο πιθανό να κάνουν κράτηση εκ των προτέρων, με μόλις πάνω από το 1/3 (35%) σε προ-κρατήσεις για αξιοθέατα.

Από όλους τους ερωτηθέντες, η πλειονότητα (57%) δήλωσε ότι δεν επωφελούνται από εμπειρίες μέσω κρατήσεων, πράγμα που σημαίνει ότι δαπανούν περισσότερο χρόνο σε αναμονή σε ουρές για εισιτήρια, ενώ βρίσκονται σε διακοπές.

Επιλέγοντας έναν προορισμό
Όταν πρόκειται για την επιλογή ενός προορισμού, ο πολιτισμός βρέθηκε να είναι πιο σημαντικός παράγοντας από τον καιρό για τους Βρετανούς ταξιδιώτες. Το 1/3 (33%) επιλέγει τον προορισμό του για να γνωρίσει τον πολιτισμό, την κοινωνία και τους ανθρώπους του, σε σύγκριση με το 1/4 (25%) των ταξιδιωτών, που αναζητούν την καλοκαιρία. Οι Millennials ήταν επίσης πολύ πιο πιθανό να διεξαγάγουν διεξοδική έρευνα για να βρουν το σωστό κατάλυμα και το συνδυασμό πτήσης για να κάνουν ένα city break ακόμη πιο οικονομικό και να παραμείνουν έτσι εντός του περιορισμένου προϋπολογισμού τους.

Διαμονή
Όσον αφορά τη διαμονή, οι διεθνείς ταξιδιώτες ήταν αρκετά παραδοσιακοί, με το 53% να επιλέγει να μείνει σε ένα ξενοδοχείο για το πιο πρόσφατο ταξίδι του, το 10% ένα θέρετρο, το 8% ένα ενοικιαζόμενο και το 7% κατάλυμα από ιστοσελίδες διαμοιραζόμενης οικονομίας.

Κατά την επιλογή ξενοδοχείου, οι Βρετανοί ταξιδιώτες ήταν οι λιγότερο ενδιαφερόμενοι για τα εμπορικά σήματα των ξενοδοχείων (22%), ενώ οι Ασιάτες, ιδιαίτερα εκείνοι από την Κίνα, αξιολογούν τα εμπορικά ξενοδοχειακά σήματα πολύ περισσότερο, με το 82% των Κινέζων ταξιδιωτών να αναφέρει ότι είναι σημαντικό για αυτούς να μείνουν σε ξενοδοχείο με εμπορικό σήμα που γνωρίζουν και εμπιστεύονται.

Οι οικογένειες προτιμούν επίσης ένα ξενοδοχείο εμπορικού σήματος που εμπιστεύονται (44%), σε σύγκριση με άλλες ομάδες ταξιδιωτών.

Προϋπολογισμός
Οι κρουαζιέρες ανακηρύχθηκαν ως το πιο ακριβό είδος διακοπών από τους ερωτηθέντες, με μέσο κόστος 3.121 λίρες ανά άτομο, περισσότερο από ένα σαφάρι (2.652 λίρες). Μερικά από τα φθηνότερα ταξίδια ήταν εκείνα που έγιναν από ταξιδιώτες που επισκέφθηκαν οικογένεια ή φίλους (1.584 λίρες).

|
Share |
Σχολίασε κι εσύ...












* Τα πεδία με "*" είναι υποχρεωτικά.
* Δεν επιτρέπεται κώδικας HTML.
* Το Email και το Τηλέφωνό σας δεν θα εμφανίζονται.
Ads by TDN

Μικρά & Ενδιαφέροντα

Παρουσιάσεις Εταιριών

Παρουσιάσεις Προϊόντων

Οι αναγνώστες μας στο Facebook

Αγγελίες

Μια Φωτογραφία μιλάει

Συνέδρια - Ημερίδες - Εκθέσεις

Φωτορεπορτάζ

Οι αναζητήσεις του Μορφέα

Ημερολόγιο Τουριστικών Εκθέσεων

↑ top