Ροή Ειδήσεων:

Smaller text size Larger text size
Συνέδρια

Οι προοπτικές επαγγελματικής εξέλιξης στον τουρισμό στα πλαίσια του HoTEL OPEN FORUM 2019

Τατιάνα Ρόκου - 29 Ιανουάριος 2019, 10:24

Οι προσκεκλημένοι ομιλητές κ. Γιάννης Ρέτσος και κα Ιωάννα Δρέττα, εστίασαν στις αξίες, τις σύγχρονες πρακτικές και το όραμα του τουρισμού μέσα από την πολυετή εμπειρία τους στον χώρο, καθώς και στους βασικούς πυλώνες των φορέων που εκπροσωπούν μέσα από αναλυτική περιγραφή των δράσεων και του σημαντικού τους ρόλου στον ελληνικό τουριστικό κλάδο.


Ο θεσμός “HoTEL OPEN FORUM” της Σχολής Τουρισμού του Μητροπολιτικού Κολλεγίου φιλοξένησε τον πρόεδρο του Συνδέσμου Ελληνικών Τουριστικών Επιχειρήσεων (ΣΕΤΕ) κ. Γιάννη Ρέτσο και τη CEO της Marketing Greece κα Ιωάννα Δρέττα σε μια διάλεξη με θέμα “Τουρισμός και προοπτικές επαγγελματικής εξέλιξης”, η οποία πραγματοποιήθηκε στο Αμφιθέατρο του campus του Κολλεγίου στο Μαρούσι.   

Οι συμμετέχοντες απόλαυσαν τις ευρηματικές παρουσιάσεις των προσκεκλημένων ομιλητών, οι οποίοι εστίασαν στις αξίες, τις σύγχρονες πρακτικές και το όραμα του τουρισμού μέσα από την πολυετή εμπειρία τους στον χώρο, καθώς και στους βασικούς πυλώνες των φορέων που εκπροσωπούν μέσα από αναλυτική περιγραφή των δράσεων και του σημαντικού τους ρόλου στον ελληνικό τουριστικό κλάδο.



Ο πρόεδρος του Μητροπολιτικού Κολλεγίου κ. Κωνσταντίνος Ροδόπουλος καλωσόρισε τους ομιλητές και τους συμμετέχοντες, τονίζοντας στην εναρκτήρια ομιλία του τον σημαντικό ρόλο του κλάδου του Τουρισμού ως βασικού πυλώνα ανάπτυξης της χώρας μας.

Ο κ. Ρέτσος στην παρουσίασή του ανέφερε: “Τα πράγματα στον τουρισμό αλλάζουν. Δεν αποτελεί πλέον μια ευκαιριακή δραστηριότητα, αλλά έναν χώρο ο οποίος προσφέρει μεγάλες επαγγελματικές ευκαιρίες. Οι εταιρίες δεν προσλαμβάνουν πια με βάση τις δεξιότητες, αλλά με βάση το attitude και το χαρακτήρα. Αυτό που θα μας κάνει επιτυχημένους είναι η προσαρμοστικότητά μας και η ικανότητά μας να καταλάβουμε προς τα πού κινούνται τα πράγματα”.

Η κα Δρέττα, στην ομιλία της εστίασε στο Destination Marketing και την επικοινωνιακή διάσταση του τουρισμού, αναφέροντας χαρακτηριστικά: “To storytelling είναι πολύ βασικό στοιχείο στην προβολή και προώθηση ενός προορισμού, καθώς και η αυθεντικότητα. Ο σημερινός ταξιδιώτης αναζητά την αυθεντική εμπειρία σε όλα τα επίπεδα. Προτεραιότητα στην επικοινωνία είναι ο ίδιος ο άνθρωπος”.

Οι φοιτητές της Σχολής Τουρισμού έδειξαν θερμό ενδιαφέρον και συμμετείχαν ενεργά στη συζήτηση που ακολούθησε, θέτοντας τις ερωτήσεις τους στους δύο καλεσμένους.

Η Σχολή Τουρισμού του Μητροπολιτικού Κολλεγίου προσφέρει προπτυχιακά (Bachelors) και μεταπτυχιακά προγράμματα σπουδών (MBA in Hospitality) σε σύγχρονες ειδικότητες με ζήτηση στην τουριστική αγορά εργασίας και επαγγελματικές προοπτικές εντός και εκτός Ελλάδας, μέσα από ένα ευρύ δίκτυο συνεργαζόμενων τουριστικών και ξενοδοχειακών επιχειρήσεων. Η Σχολή έχει βραβευθεί για τρεις συνεχείς χρονιές ως “Καλύτερη Σχολή Ξενοδοχειακής Εκπαίδευσης” (Best Hotel Education Provider) στα Greek Hospitality Awards 2016, 2017 και 2018 και είναι μέλος του Συνδέσμου Ελληνικών Τουριστικών Επιχειρήσεων (ΣΕΤΕ) και της Ένωσης Ανώτερων Τουριστικών Σχολών της Ευρώπης (EURHODIP).

|
Share |
Σχολίασε κι εσύ...












* Τα πεδία με "*" είναι υποχρεωτικά.
* Δεν επιτρέπεται κώδικας HTML.
* Το Email και το Τηλέφωνό σας δεν θα εμφανίζονται.
Ads by TDN

Μικρά & Ενδιαφέροντα

Παρουσιάσεις Εταιριών

Παρουσιάσεις Προϊόντων

Οι αναγνώστες μας στο Facebook

Αγγελίες

Μια Φωτογραφία μιλάει

Συνέδρια - Ημερίδες - Εκθέσεις

Φωτορεπορτάζ

Οι αναζητήσεις του Μορφέα

Ημερολόγιο Τουριστικών Εκθέσεων

↑ top