Τελευταία νέα
ΑρχικήΤουριστική ΠολιτικήΔιαφήμιση & ΠροβολήΠρόγραμμα B2B συναντήσεων στη Νέα Υόρκη από εκπροσώπους των 'Πόλεων του Μεγαλέξανδρου'
Προώθηση προορισμού

Πρόγραμμα B2B συναντήσεων στη Νέα Υόρκη από εκπροσώπους των 'Πόλεων του Μεγαλέξανδρου'

Η δικτύωση μακεδονικών 'περιοχών με μεταλλευτική ιστορία' με αντίστοιχες των ΗΠΑ, του Καναδά, της Ισπανίας και της Σουηδίας χαρακτηρίσθηκε ως καινοτομία της θεματικής παρουσίασης που πραγματοποιήθηκε σε ειδική εκδήλωση της έκθεσης New York Times Travel Show.

Η συμμετοχή της Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας στη διεθνή τουριστική έκθεση “New York Times Travel Show” (25 – 27 Ιανουαρίου 2019) ως συνεκθέτη στο περίπτερο του ΕΟΤ έδωσε το έναυσμα στις “Πόλεις του Μεγαλέξανδρου” να παρουσιάσουν σε τουριστικά γραφεία – εκθέτες, προερχόμενα από κάθε γωνιά των Ηνωμένων Πολιτειών, σταθμούς του πολιτιστικού τόξου της μακεδονικής επικράτειας.

Πράγματι, κατά τη διάρκεια των κατ’ιδίαν συναντήσεων με εκπροσώπους των προαναφερόμενων γραφείων παρουσιάσθηκαν:

  • Η πολιτιστική διαδρομή, που συνδέει την Αμφίπολη με τα Αρχαία Στάγειρα, τον Άθωνα, τα Σιδηροκαύσια και τη Θεσσαλονίκη,
  • Τα κορυφαία πολιτιστικά brands που συνθέτουν την εν λόγω περιήγηση,
  • Το πρόγραμμα περιπατητικών και ποδηλατικών περιηγήσεων της Ανατολικής Χαλκιδικής / Σιθωνίας,
  • Το μεσογειακό μοντέλο διακοπών και οι πολυτελείς υποδομές φιλοξενίας των περιοχών αυτών.


Κατά τη διάρκεια επαγγελματικών συναντήσεων στην έκθεση.

Παράλληλα, παρουσιάσθηκε σε ομογενειακές οργανώσεις της Νέας Υόρκης το πρόγραμμα με τίτλο “διακοπές στην πατρίδα”, το οποίο εκπονήθηκε από τον Προαθωνικό Οργανισμό Τουρισμού και απευθύνεται αποκλειστικά και μόνο σε ομογενείς, προσφέροντάς τους οικονομικά προνομιακές καλοκαιρινές διακοπές σε επιλεγμένα καταλύματα της Ανατολικής Χαλκιδικής. D2D επαγγελματικές συναντήσεις στην περιοχή της Astoria εκτιμάται ότι θα συνεισφέρουν τα μέγιστα στη διοχέτευση του τουριστικού πακέτου στη νεουορκέζικη ομογενειακή αγορά.

Η δικτύωση μακεδονικών “περιοχών με μεταλλευτική ιστορία” με αντίστοιχες των ΗΠΑ, του Καναδά, της Ισπανίας και της Σουηδίας χαρακτηρίσθηκε ως καινοτομία της θεματικής παρουσίασης που πραγματοποιήθηκε σε ειδική εκδήλωση της έκθεσης. Η παρέμβαση αναμένεται να ενεργοποιηθεί την επόμενη άνοιξη, στοχεύοντας στην προσέλκυση συνεδρίων και ομάδων ειδικών επισκεπτών σε συγκεκριμένες περιοχές του Δικτύου.


Από αριστερά: Η κα Λίτσα Ημερίδου από τον ΠΟΤ, η κα Γκρέτα Καματερού από τον ΕΟΤ και ο κ. Θόδωρος Χαρτοματσίδης από το Filos Travel.

Στο επικοινωνιακό πλάνο του 2019 έχει πλέον ενταχθεί ταξίδι εξοικείωσης, στο οποίο προβλέπεται να συμμετάσχουν επαγγελματίες ταξιδιωτικοί πράκτορες, που διακινούν στην ελληνική αγορά Αμερικανούς και έδειξαν ενδιαφέρον για το ενδεχόμενο τοποθέτησης του προορισμού στον κατάλογό τους.

Η προοπτική μόλις φάνηκε, ο ορίζοντας μόλις άνοιξε” αναφέρει σε δήλωσή του ο πρόεδρος Δ.Σ. του Δικτύου και δήμαρχος Αμφίπολης κ. Κώστας Μελίτος. “Δικτυώνουμε” λέει “στοχευμένα πόλεις, οικισμούς και τοπικούς φορείς με αντίστοιχους σε ολόκληρο τον κόσμο, στοχεύοντας ουσιαστικά σε όλες τις τουριστικές και πολιτιστικές αγορές. Η ταυτότητά μας είναι πανίσχυρη και τα brands μας διεθνώς αναγνωρίσιμα. Είμαστε λοιπόν σίγουροι για το προϊόν που έχουμε στα χέρια μας, γι’αυτό που δημιουργούμε και γι’ αυτό που διοχετεύουμε. Αναδεικνύουμε το μακεδονικό γίγνεσθαι μέσα από ένα έργο, που βασίζεται στην ιστορική καταβολή και απαντά για λογαριασμό όλων όσοι κληθήκαμε να το υπηρετήσουμε”.

Στη φωτογραφία, εξετάζοντας επαγγελματικούς καταλόγους σε αμερικανικά περίπτερα.

Εκδότρια - Αρχισυντάκτρια - Travel Media Applications | Ιστοσελίδα | + Άρθρα

Η Βίκυ είναι συνιδρυτής της Travel Media Applications και υπεύθυνη για την αρχισυνταξία των TravelDailyNews Greece & Cyprus και TravelDailyNews International.
Στην εταιρεία έχει αναλάβει την οικονομική διεύθυνση.

24/04/2024
23/04/2024
22/04/2024
19/04/2024
18/04/2024
17/04/2024