Ροή Ειδήσεων:

Smaller text size Larger text size
Τάσεις

Καλές οι ιστοσελίδες κριτικών, αλλά η δημοφιλία 'από στόμα σε στόμα' παραμένει σημαντική

Τατιάνα Ρόκου - 30 Ιανουάριος 2019, 15:32

Από όσους πραγματοποίησαν τις διακοπές τους μέσω ΟΤΑ, το 55% χρησιμοποίησε την υπηρεσία, επειδή επέτρεψε τη σύγκριση πολλαπλών επιλογών διαμονής.


Η μελέτη Consumer Travel Insights 2019 της εταιρείας STR αποκάλυψε αρκετά σχετικά με τα κίνητρα και τον προϋπολογισμό των ταξιδιωτών, την έμφαση στις υπηρεσίες OTA και τη χρήση πλατφορμών ενοικιαζόμενων καταλυμάτων, όπως η Airbnb και η HomeAway.

Η έρευνα εξέτασε κάθε στάδιο του σχεδιασμού ενός ταξιδιού, την κράτηση, τον προϋπολογισμό και τον τρόπο που αλληλεπιδρούν η τεχνολογία και τα τουριστικά εμπορικά σήματα με το ταξίδι. Η έρευνα διεξήχθη τον Οκτώβριο του 2018 μέσω του Traveler Panel της STR - μιας μοναδικής κοινότητας περίπου 28.000 ταξιδιωτών από όλο τον κόσμο. Συνολικά, συμμετείχαν 2.228 μέλη και ερωτήθηκαν για τη συμπεριφορά τους και τις εμπειρίες τους σχετικά με τις πιο πρόσφατες διεθνείς διακοπές τους.

Μερικά από τα βασικά ευρήματα είναι τα ακόλουθα:

  • Το 69% των ταξιδιωτών χρησιμοποίησε ιστοσελίδες online κριτικών. Το TripAdvisor ήταν μια ιδιαίτερα δημοφιλής πηγή σχεδιασμού ενός ταξιδιού, που χρησιμοποιήθηκε από το 40% των ταξιδιωτών. Ωστόσο, η δημοφιλία από στόμα σε στόμα εξακολουθεί να είναι πολύ σημαντική, με το 51% των ταξιδιωτών να χρησιμοποιούν προσωπικές συστάσεις για να βοηθηθούν στο σχεδιασμό του ταξιδιού τους.
  • Από όσους πραγματοποίησαν τις διακοπές τους μέσω ΟΤΑ, το 55% χρησιμοποίησε την υπηρεσία επειδή επέτρεψε τη σύγκριση πολλαπλών επιλογών διαμονής. Μόνο το 29% των ταξιδιωτών χρησιμοποίησε την υπηρεσία επειδή πρόσφερε την καλύτερη προσφορά.
  • Οι αντιλήψεις σχετικά με την αξία των χρημάτων επηρεάζουν τις αποφάσεις διαμονής. Αυτό το εύρημα ήταν ιδιαίτερα έντονο στους “millennial” ταξιδιώτες, καθώς το 77% επέλεξε το κατάλυμά του επειδή ήταν οικονομικό.
  • Το 52% των ταξιδιωτών καθορίζει έναν προϋπολογισμό για το πιο πρόσφατο ταξίδι του, αλλά το 29% υπερέβη το ποσό που είχαν διαθέσει.
  • Το 41% ​​των ταξιδιωτών έχει χρησιμοποιήσει κάποια στιγμή την Airbnb, με το 92% να γνωρίζει την υπηρεσία διαμοιρασμού. Αυτά τα αποτελέσματα δείχνουν ότι η χρήση της Airbnb είναι μεγαλύτερη από τη γνώση του επόμενου πλησιέστερου ανταγωνιστή του, της HomeAway, που χρησιμοποιήθηκε από το 9% των ταξιδιωτών και με το 35% να τη γνωρίζει.

|
Share |
Σχολίασε κι εσύ...












* Τα πεδία με "*" είναι υποχρεωτικά.
* Δεν επιτρέπεται κώδικας HTML.
* Το Email και το Τηλέφωνό σας δεν θα εμφανίζονται.
Ads by TDN

Μικρά & Ενδιαφέροντα

Παρουσιάσεις Εταιριών

Παρουσιάσεις Προϊόντων

Οι αναγνώστες μας στο Facebook

Αγγελίες

Μια Φωτογραφία μιλάει

Συνέδρια - Ημερίδες - Εκθέσεις

Φωτορεπορτάζ

Οι αναζητήσεις του Μορφέα

Ημερολόγιο Τουριστικών Εκθέσεων

↑ top