Ροή Ειδήσεων:

Smaller text size Larger text size
TOs

Η Thomas Cook και η TUI χάνουν το μερίδιό τους από νεοεισερχόμενους TOs

Τατιάνα Ρόκου - 01 February 2019, 10:31

Συμπεριλαμβανομένων των θυγατρικών τους σημάτων, η TUI και η First Choice έχουν χάσει περισσότερο μερίδιο αγοράς (54% έναντι 63% πέρυσι) από ό,τι οι Thomas Cook και Airtours (45% έναντι 50% πέρυσι).


Οι Thomas Cook και TUI χάνουν μερίδιο αγοράς από νεοεισερχόμενους TOs, σύμφωνα με έρευνα της Morgan Stanley. Η τέταρτη ετήσια έρευνα για τους παραθεριστές του Ηνωμένου Βασιλείου, που πραγματοποιήθηκε κατά τη διάρκεια της νέας περιόδου κρατήσεων, διαπίστωσε ότι η Thomas Cook εξακολουθεί να έχει το υψηλότερο μερίδιο αγοράς, αλλά έχει μειωθεί σημαντικά σε σχέση με πέρυσι.

Η Morgan Stanley δήλωσε ότι το 36% των ερωτηθέντων της έρευνας δήλωσαν ότι έχουν ήδη ή πιθανόν να κλείσουν τις διακοπές τους με την Thomas Cook, σε σύγκριση με 43% από πέρυσι. Για την TUI, 35% δήλωσαν ότι έχουν ήδη ή πιθανόν μπορούσαν να κάνουν κράτηση με την TUI, σε σύγκριση με το 38% από πέρυσι.

”Αυτή είναι η πρώτη μείωση και για τις δύο εταιρείες μέσα σε τέσσερα χρόνια, και πιθανότατα οφείλεται σε νεοεισερχόμενες εταιρείας της αγοράς (On the Beach, Jet2) και σε βραδύτερη αύξηση της χωρητικότητας από ό, τι ο ανταγωνισμός”, αναφέρει η έκθεση της Morgan Stanley.

”Συμπεριλαμβανομένων των θυγατρικών τους σημάτων, η TUI και η First Choice έχουν χάσει περισσότερο μερίδιο αγοράς (54% έναντι 63% πέρυσι) από ό,τι οι Thomas Cook και Airtours (45% έναντι 50% πέρυσι)”.

Εν τω μεταξύ, η On the Beach έχει αποκομίσει μεγάλα κέρδη, με το 16% των ερωτηθέντων είτε να έχει κάνει κράτηση είτε πρόκειται να κάνει με τη συγκεκριμένη εταιρεία.

Εξετάζοντας την “υγεία” του τομέα στο σύνολό του, η Morgan Stanley δήλωσε ότι τα ευρήματά της ήταν ανέλπιστα θετικά.

Πιο συγκεκριμένα, το 73% των ερωτηθέντων σκοπεύει να ταξιδέψει στο εξωτερικό τους επόμενους 12 μήνες, σε σχέση με το 68% της περυσινής έρευνας. Από αυτούς, το 61% αναμένεται να αγοράσει πακέτο διακοπών, λίγο περισσότερο από το 59% πέρυσι. Μόνο το 2% των ερωτηθέντων ανέφεραν την Brexit ως τον κύριο λόγο για να μην κάνουν διακοπές στο εξωτερικό.

”Οι παραδοσιακές, οργανωμένες διακοπές με πακέτα είναι εξαιρετικά ανθεκτικές, δεδομένης της οικονομικοπολιτικής αβεβαιότητας, του ανταγωνισμού και του κύματος καύσωνα στη Βρετανία το περασμένο έτος, γεγονός που θα μπορούσε να προκαλέσει καθυστερημένες κρατήσεις και / ή περισσότερες διακοπές στο εσωτερικό της χώρας”, ανέφερε η έκθεση.

”Οι ερωτηθέντες επικαλούνται το πλεονέκτημα της προστασίας των καταναλωτών μέσων ATOL και το all-inclusive. Αντίθετα με τη δημοφιλή πεποίθηση που επικρατεί, οι νεότεροι είναι πιθανότερο να αγοράσουν πακέτα διακοπών από ό,τι οι μεγαλύτεροι σε ηλικία. Το σημαντικότερο αρνητικό που κατέγραψε η έρευνα είναι ότι η Thomas Cook και η TUI φαίνεται να χάνουν μερίδιο αγοράς, με κέρδη για τις Jet2 και On The Beach”.

Η Morgan Stanley τέλος ανέφερε ότι ύστερα από έρευνα των καναλιών διανομής, τα αποτελέσματα δείχνουν ότι ο Ιανουάριος, η περίοδος αιχμής της περιόδου κρατήσεων για την επόμενη καλοκαιρινή σεζόν, ήταν υποτονικός, τόσο στο Ηνωμένο Βασίλειο όσο και στη Γερμανία.

|
Share |
Σχολίασε κι εσύ...












* Τα πεδία με "*" είναι υποχρεωτικά.
* Δεν επιτρέπεται κώδικας HTML.
* Το Email και το Τηλέφωνό σας δεν θα εμφανίζονται.
Ads by TDN

Μικρά & Ενδιαφέροντα

Παρουσιάσεις Εταιριών

Παρουσιάσεις Προϊόντων

Οι αναγνώστες μας στο Facebook

Αγγελίες

Μια Φωτογραφία μιλάει

Συνέδρια - Ημερίδες - Εκθέσεις

Φωτορεπορτάζ

Οι αναζητήσεις του Μορφέα

Ημερολόγιο Τουριστικών Εκθέσεων

↑ top