Ροή Ειδήσεων:

Smaller text size Larger text size
Σεμινάρια

Λάθη επί λαθών στην κατασκευή και ανακαίνιση ξενοδοχείων

Βίκυ Καραντζαβέλου - 01 Φεβρουάριος 2019, 15:28

Στο προσεχές σεμινάριο Hotel Design Masterclass θα αναλυθούν όλες οι πτυχές που ορίζουν την αισθητική ενός ξενοδοχείου, αλλά και την αξιοποίησή της για την αύξηση των εσόδων, όπως είναι λ.χ. η αρχιτεκτονική και το interior design, η σωστή φωτογράφιση της προσφερόμενης ξενοδοχειακής εμπειρίας καθώς και το branding.


Τα λάθη που πολύ συχνά γίνονται κατά το σχεδιασμό και την κατασκευή των ξενοδοχείων αλλά και οι τρόποι αποφυγής τους θα αποτελέσουν ειδική ενότητα στο προσεχές Hotel Design Masterclass, το οποίο θα πραγματοποιηθεί στις 9 Φεβρουαρίου 2019 στην Αθήνα. Πρόκειται για λάθη, τα οποία θα μπορούσαν εύκολα να αποφευχθούν εάν δοθούν στη σχεδιαστική ομάδα – δηλαδή αρχιτέκτονες και interior designers – οι κατάλληλες αναλυτικές προδιαγραφές και εάν ελέγχεται σωστά η δουλειά τους. Τα λάθη αυτά προκαλούν πολλαπλά προβλήματα τόσο στους πελάτες του ξενοδοχείου όσο και στους ίδιους τους ξενοδόχους, καθώς επηρεάζουν αρνητικά την εμπειρία διαμονής, αυξάνουν το λειτουργικό κόστος, ενώ η αποκατάστασή τους στοιχίζει πολλές χιλιάδες ευρώ, μια δαπάνη που θα μπορούσε εξαρχής να αποφευχθεί.


Το Hotel Design Masterclass αποτελεί ένα άκρως εξειδικευμένο σεμινάριο που συνδιοργανώνουν το TravelDailyNews και ο κύριος εισηγητής δρ. Δημήτρης Κούτουλας και απευθύνεται σε ιδιοκτήτες και διευθυντικά στελέχη ξενοδοχείων, σε προμηθευτές ξενοδοχειακού εξοπλισμού, καθώς και σε επαγγελματίες που ασχολούνται με την ανέγερση, ανακαίνιση και διακόσμηση ξενοδοχειακών μονάδων όπως λ.χ. αρχιτέκτονες, πολιτικούς μηχανικούς και διακοσμητές.

Στο σεμινάριο θα αναλυθούν όλες οι πτυχές που ορίζουν την αισθητική ενός ξενοδοχείου, αλλά και την αξιοποίησή της για την αύξηση των εσόδων, όπως είναι λ.χ. η αρχιτεκτονική και το interior design, η σωστή φωτογράφιση της προσφερόμενης ξενοδοχειακής εμπειρίας καθώς και το branding. Η επένδυση ενός ξενοδόχου στην αναβαθμισμένη αισθητική μπορεί να φέρει μεγάλα οικονομικά οφέλη, καθώς θα εξασφαλίσει μεγάλη – και εν πολλοίς δωρεάν – προβολή του ξενοδοχείου και θα επιτρέψει τη χρέωση υψηλότερων τιμών μέσω της προσέλκυσης μιας πιο απαιτητικής πελατείας. Όσα ξενοδοχεία πέτυχαν να υλοποιήσουν μιαν ιδιαίτερη εικαστική πρόταση, κατάφεραν να βελτιώσουν τα έσοδά τους, να εδραιώσουν μια πολύ καλή εικόνα στην αγορά, να μειώσουν την εξάρτησή τους από τα παραδοσιακά κανάλια διακίνησης τουριστών και να θέσουν πολύ καλές βάσεις κερδοφορίας ακόμη και σε συνθήκες οικονομικής κρίσης.
 
Στο Hotel Design Masterclass θα γίνουν εισηγήσεις από έμπειρους επαγγελματίες και άριστους γνώστες του σύγχρονου design, ενώ θα παρουσιαστούν πληθώρα παραδειγμάτων από την Ελλάδα και το εξωτερικό και πολλές πρακτικές συμβουλές.

Το Hotel Design Masterclass εντάσσεται στο σεμιναριακό διήμερο του TravelDailyNews στις 8 και 9 Φεβρουαρίου 2019, με το Hotel Marketing Masterclass να πραγματοποιείται στις 8 Φεβρουαρίου. Για όσους ενδιαφέρονται να παρακολουθήσουν και τα δύο σεμινάρια έχει προβλεφθεί ειδική έκπτωση. Περισσότερες πληροφορίες παρέχονται εδώ, στο email tma@tma.travel και στο τηλ: 210 9374050.

|
Share |
Σχολίασε κι εσύ...












* Τα πεδία με "*" είναι υποχρεωτικά.
* Δεν επιτρέπεται κώδικας HTML.
* Το Email και το Τηλέφωνό σας δεν θα εμφανίζονται.
Ads by TDN

Μικρά & Ενδιαφέροντα

Παρουσιάσεις Εταιριών

Παρουσιάσεις Προϊόντων

Οι αναγνώστες μας στο Facebook

Αγγελίες

Μια Φωτογραφία μιλάει

Συνέδρια - Ημερίδες - Εκθέσεις

Φωτορεπορτάζ

Οι αναζητήσεις του Μορφέα

Ημερολόγιο Τουριστικών Εκθέσεων

↑ top