Ροή Ειδήσεων:

Smaller text size Larger text size
Σεμινάρια

Οι hotel branding experts της Dogfish στο προσεχές Hotel Design Masterclass

Θοδωρής Κουμέλης - 07 Φεβρουάριος 2019, 09:56

Το άκρως εξειδικευμένο σεμινάριο για το αποτελεσματικό branding των ξενοδοχείων απευθύνεται σε ιδιοκτήτες και διευθυντικά στελέχη ξενοδοχείων, σε προμηθευτές ξενοδοχειακού εξοπλισμού, καθώς και σε επαγγελματίες που ασχολούνται με την ανέγερση, ανακαίνιση και διακόσμηση ξενοδοχειακών μονάδων.


Για το αποτελεσματικό branding των ξενοδοχείων θα μιλήσουν οι κυρίες Άντα Μονογυιού και Λουκία Αλαβάνου του δημιουργικού γραφείου Dogfish Graphic Designers στο προσεχές Hotel Design Masterclass. Αυτό το άκρως εξειδικευμένο σεμινάριο θα πραγματοποιηθεί στις 9 Φεβρουαρίου 2019 στην Αθήνα και απευθύνεται σε ιδιοκτήτες και διευθυντικά στελέχη ξενοδοχείων, σε προμηθευτές ξενοδοχειακού εξοπλισμού, καθώς και σε επαγγελματίες που ασχολούνται με την ανέγερση, ανακαίνιση και διακόσμηση ξενοδοχειακών μονάδων όπως λ.χ. αρχιτέκτονες, πολιτικούς μηχανικούς και διακοσμητές.

Η Άντα Μονογυιού με καταγωγή από τη Μύκονο, είναι απόφοιτος του Κολλεγίου Εφαρμοσμένων Εικαστικών Τεχνών ΒΑΚΑΛΟ. Ξεκίνησε την καριέρα της στο διαφημιστικό γραφείο του Στέλιου Γκιάτη που εξειδικευόταν στην ξενοδοχειακή επικοινωνία και σχεδίαζε λογότυπα και έντυπα για μεγάλα ξενοδοχεία με βασικό πελάτη το Hilton στην Ελλάδα και στο εξωτερικό. Λίγα χρόνια μετά ιδρύει το γραφείο της SMART. Το 2009 μετανομάζεται σε Dogfish Graphic Designers ενώνοντας τις δυνάμεις της με τη φίλη και συνάδελφο της Λουκία Αλαβάνου.

Η Λουκία Αλαβάνου με καταγωγή από την Τήνο, είναι απόφοιτος του τμήματος graphic design του Camberwell College of Arts στο Λονδίνο με εξειδίκευση στην εικονογράφηση και το κολλάζ. Εργάστηκε στη διαφήμιση και συνεργάστηκε με  γνωστά περιοδικά και εκδοτικούς οίκους.

Έτσι προέκυψαν οι Dogfish, τα σκυλόψαρα της γραφιστικής. Με σλόγκαν το “deep για deep δημιουργικό”, συνδυάζουν την πρωτοτυπία και το χιούμορ, στοιχεία που χαρακτηρίζουν τη δουλειά τους.

Η Dogfish Graphic Designers εξειδικεύεται στο branding και στο επικοινωνιακό υλικό υψηλής αισθητικής διαθέτοντας μεγάλη εμπειρία ειδικά στην ονοματολογία, τα λογότυπα, την εταιρική ταυτότητα, τα έντυπα (τουριστικά, επιστημονικά, πολιτικά κ.ά.), τα μενού, την υπαίθρια επικοινωνία, τη συσκευασία, τις εκδόσεις τις ιστοσελίδες και τις ψηφιακές εφαρμογές. Το πελατολόγιο της Dogfish περιλαμβάνει όλο το φάσμα του τουρισμού – από ξενοδοχεία πέντε ατέρων έως μικρές τουριστικές μονάδες, εστιατόρια, beach bars κ.ά. – καθώς και μεγάλες εταιρείες από διαφορετικούς κλάδους.

Το Hotel Design Masterclass συνδιοργανώνουν το TravelDailyNews και ο κύριος εισηγητής δρ. Δημήτρης Κούτουλας. Στο σεμινάριο θα αναλυθούν όλες οι πτυχές που ορίζουν την αισθητική ενός ξενοδοχείου αλλά και την αξιοποίησή της για την αύξηση των εσόδων όπως είναι λ.χ. η αρχιτεκτονική και το interior design, η σωστή φωτογράφιση της προσφερόμενης ξενοδοχειακής εμπειρίας καθώς και το branding. Η επένδυση ενός ξενοδόχου στην αναβαθμισμένη αισθητική μπορεί να φέρει μεγάλα οικονομικά οφέλη, καθώς θα εξασφαλίσει μεγάλη – και εν πολλοίς δωρεάν – προβολή του ξενοδοχείου και θα επιτρέψει τη χρέωση υψηλότερων τιμών μέσω της προσέλκυσης μιας πιο απαιτητικής πελατείας. Όσα ξενοδοχεία πέτυχαν να υλοποιήσουν μιαν ιδιαίτερη εικαστική πρόταση, κατάφεραν να βελτιώσουν τα έσοδά τους, να εδραιώσουν μια πολύ καλή εικόνα στην αγορά, να μειώσουν την εξάρτησή τους από τα παραδοσιακά κανάλια διακίνησης τουριστών και να θέσουν πολύ καλές βάσεις κερδοφορίας ακόμη και σε συνθήκες οικονομικής κρίσης.

Στο Hotel Design Masterclass θα γίνουν εισηγήσεις από έμπειρους επαγγελματίες και άριστους γνώστες του σύγχρονου design, ενώ θα παρουσιαστούν πληθώρα παραδειγμάτων από την Ελλάδα και το εξωτερικό και πολλές πρακτικές συμβουλές. Στους συμμετέχοντες θα χορηγηθεί βεβαίωση παρακολούθησης, ενώ όσοι ενδιαφέρονται μπορούν να υποβάλουν την περίπτωση του δικού τους ξενοδοχείου προς ανάλυση και συζήτηση με τη μορφή ενός case study.

Το Hotel Design Masterclass εντάσσεται στο σεμιναριακό διήμερο του TravelDailyNews στις 8 και 9 Φεβρουαρίου 2019, με το Hotel Marketing Masterclass να πραγματοποιείται στις 8 Φεβρουαρίου. Για όσους ενδιαφέρονται να παρακολουθήσουν και τα δύο σεμινάρια έχει προβλεφθεί ειδική έκπτωση. Περισσότερες πληροφορίες εδώ, στο email tma@tma.travel και στο τηλ: 210 9374050.

|
Share |
Σχολίασε κι εσύ...












* Τα πεδία με "*" είναι υποχρεωτικά.
* Δεν επιτρέπεται κώδικας HTML.
* Το Email και το Τηλέφωνό σας δεν θα εμφανίζονται.
Ads by TDN

Μικρά & Ενδιαφέροντα

Παρουσιάσεις Εταιριών

Παρουσιάσεις Προϊόντων

Οι αναγνώστες μας στο Facebook

Αγγελίες

Μια Φωτογραφία μιλάει

Συνέδρια - Ημερίδες - Εκθέσεις

Φωτορεπορτάζ

Οι αναζητήσεις του Μορφέα

Ημερολόγιο Τουριστικών Εκθέσεων

↑ top